Laat Nober rustig PSG Real kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Nober in VBL / FIFA WK voor clubs #2 - nu komen de absolute krakers
Straks dit topic maar onderpoepen.
Is nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk wel met meer. Is ook echt afhankelijk van de uitslagen van Wales...quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:01 schreef XDo het volgende:
Als Wales 3 keer verliest moet Nederland minimaal 3-0 winnen van Frankrijk om door te gaan? Klopt dat?
Dat is toch al enige tijd zo?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Obiekulu het volgende:
Ik heb sterk het idee dat Jonker niet helemaal aanvoelt wat er in de groep leeft.
Wat leeft er dan volgens jou?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Obiekulu het volgende:
Ik heb sterk het idee dat Jonker niet helemaal aanvoelt wat er in de groep leeft.
Ik heb sterk het idee dat veel mensen denken dat het Nederlandse vrouwenvoetbal veel voorstelt. Dat we overal de term ‘leeuwinnen’ gebruiken geeft toch al aan hoe het niveau is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Obiekulu het volgende:
Het is wel beter dan we vanavond gezien hebben. Zoals hierboven geconcludeerd: iedereen speelde slecht!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat veel mensen denken dat het Nederlandse vrouwenvoetbal veel voorstelt. Dat we overal de term ‘leeuwinnen’ gebruiken geeft toch al aan hoe het niveau is.
Begin eens als een team te voetballen, dat lukte vandaag al niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat veel mensen denken dat het Nederlandse vrouwenvoetbal veel voorstelt. Dat we overal de term ‘leeuwinnen’ gebruiken geeft toch al aan hoe het niveau is.
Als Frankrijk, Engeland en Nederland op gelijke punten komen dan worden de resultaten van Wales weggestreept.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk wel met meer. Is ook echt afhankelijk van de uitslagen van Wales...
Nee, je speelt nu tegen een land dat verder geëvolueerd is in het voetbal. Doorgaans spelen ze tegen landen waar vrouwen nog geen 10 jaar tegen een bal trappen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:17 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Het is wel beter dan we vanavond gezien hebben. Zoals hierboven geconcludeerd: iedereen speelde slecht!
Dat kan niet in zo'n wedstrijd.
Misschien stunt Wales wel!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Frankrijk, Engeland en Nederland op gelijke punten komen dan worden de resultaten van Wales weggestreept.
Huidig onderling doelsaldo:
EN = +3
FR = +1
NL = -4
Als Nederland met 3 doelpunten of meer wint van Frankrijk passeren ze Frankrijk in het onderling resultaat, maar dan moet Frankrijk wel eerst winnen van Wales anders gaat dit verhaal niet op.
Als mijn tante een lul zou hebben gehad was het mijn oom geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Frankrijk, Engeland en Nederland op gelijke punten komen dan worden de resultaten van Wales weggestreept.
EN = +3
FR = +1
NL = -4
Als Nederland met 3 doelpunten of meer wint van Frankrijk passeren ze Frankrijk in het onderling resultaat, maar dan moet Frankrijk wel eerst winnen van Wales anders gaat dit verhaal niet op.
Als mijn oma een baard had dat was het mijn opa.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul zou hebben gehad was het mijn oom geweest.
O ja dan wel. Ik ging er even vanuit dat ze gewoon naar het doelsaldo keken na 3 wedstrijden, dus ook die tegen Walesquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
EN = +3
FR = +1
NL = -4
Tussen 2017 en 2021 lukte het wel aardig anders.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, je speelt nu tegen een land dat verder geëvolueerd is in het voetbal. Doorgaans spelen ze tegen landen waar vrouwen nog geen 10 jaar tegen een bal trappen.
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo, dus als Wales alles verliest moet je er 3 verschil op zetten tegen Frankrijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk wel met meer. Is ook echt afhankelijk van de uitslagen van Wales...
Ik wist dat wel als er 2 ploegen hetzelfde puntenaantal hadden er dan eerst naar het onderlinge resultaat werd gekeken. Bij 3 landen met 6 punten werd dat in mijn hoofd wat lastiger,quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo, dus als Wales alles verliest moet je er 3 verschil op zetten tegen Frankrijk
Ja, vergeet het maar verder dus.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo, dus als Wales alles verliest moet je er 3 verschil op zetten tegen Frankrijk
Ik zou eerder zeggen nooit meer Nigel, de enige reden waarom hij daar zit is zijn huidskleur, letterlijk de zwarte Piet van Zeist.quote:
Oh ja dat slaat al helemaal nergens op. Net als Marco van Basten als coach OF als analistquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen nooit meer Nigel, de enige reden waarom hij daar zit is zijn huidskleur, letterlijk de zwarte Piet van Zeist.
En dat slaat ook nergens op 🤓quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ja dat slaat al helemaal nergens op. Net als Marco van Basten als coach OF als analist
Toen begon de hype en gingen al die meisjes op vrouwenvoetbal.. Er stopten er een paar die wel een klein beetje konden ballen en sindsdien is het ingestort.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tussen 2017 en 2021 lukte het wel aardig anders.
Wie is men?quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Men was verrast las ik.
Dat vind ik een beetje gek, dit zag je toch gezien de resultaten de laatste tijd toch van mijlenver aankomen?
Je hebt vooral de pech dat Frankrijk van Engeland won, als dat niet zo was had je nog met een overwinning in de laatste pot door gekund. Nu moet je er daar 3 maken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Men was verrast las ik.
Dat vind ik een beetje gek, dit zag je toch gezien de resultaten de laatste tijd toch van mijlenver aankomen?
Het volgende viel mij op:quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Toen begon de hype en gingen al die meisjes op vrouwenvoetbal.. Er stopten er een paar die wel een klein beetje konden ballen en sindsdien is het ingestort.
Als je Monica Geuze () al moet inhuren om zieltjes te winnen dan ben je echt op je retour.
https://www.ad.nl/voetbal(...)nica-geuze~adb9fdf8/
Ik weet vrij zeker dat ze dit compleet verkeerd hebben. Alle onderzoeken die ik ken wijzen er naar dat meisjes langer blijven voetballen als ze samen kunnen blijven zonder jongens. Ja, voor de puberteit zijn de verschillen klein maar alsnog zijn jongens aggressiever en vaak al groter en sterker. Daarnaast vinden jonge kinderen het over het algemeen fijner om met kinderen van hun eigen geslacht om te gaan.quote:Dat de KNVB tegenwoordig voor meisjes tot en met 11 jaar geen meidencompetities meer aanbiedt en zij daardoor - net zoals het dochtertje van Geuze - tussen de jongetjes voetballen? Dat is volgens Van der Zee in elk geval géén oorzaak van de teruglopende aantallen.
,,We dachten van wel, maar we hebben dat onderzocht en dat is dus niet waar. Meisjes hebben daar helemaal geen problemen mee. En bovendien mogen er nog steeds teams met alleen meisjes zijn, maar ze voetballen dan wel tegen jongens én meisjes.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |