Ja en die heeft dan keiveel volgers op Instagram, ik vind haar ook allesbehalve aantrekkelijk...quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:51 schreef RipCity het volgende:
Wat een ontzettend lelijk ordinair wijf die blonde spits.
Vrij saai allemaal ja. Jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, nul upsets in de groepfase.
16 miljoen Insta volgers. Alleen maar omdat ze ordi is. Unfair world.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:51 schreef RipCity het volgende:
Wat een ontzettend lelijk ordinair wijf die blonde spits.
Dan verdient ze er meer mee dan met voetballen dusquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
16 miljoen Insta volgers. Alleen maar omdat ze ordi is. Unfair world.
Idd. Ze is niet voor niks bankzitter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan verdient ze er meer mee dan met voetballen dus
Als Nederland het beter doet kijken mensen gewoon hoor, dat speelt echt wel mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:41 schreef Pleun2011 het volgende:
In het AD een heel verhaal over het vrouwen-EK en dat het niet leeft. De vinger op de zere plek leggen doen ze alleen niet: het niveau is laag en vrouwenvoetbal is over het algemeen niet om aan te gluren. Dat dit toernooi door de NOS zo gepusht wordt is behoorlijk overdreven.
NOS mag op zich wel iets kritischer zijn, zo'n Grueter probeert het nog wel, maar die andere commentatoren hangen vooral verhaaltjes op hoe leuk het is voor die meiden en dat ze echt zo hun best doen allemaal etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Nederland het beter doet kijken mensen gewoon hoor, dat speelt echt wel mee.
En dan bedoel ik vooral het dagjesvolk en daar moet zo'n EK/WK het sowieso gewoon van hebben.
Dat het volk bij Scorito geeft om het WK Clubs vind ik wel zorgelijk, ik heb het idee dat iedere verstokte voetbalfan daar tegen is, behalve wat mensen die van Zuid-Amerikaans voetbal houden.
Als er niet goed gevoetbald wordt mag dat best gezegd worden. Maar zeggen 'dat het niveau laag is' omdat er vrouwen op het veld staan is een vermoeiende act, ik bedoel, dat weet je na 30 jaar deze sport toch wel, dat het niveau minder is dan bij de heren? Als je dan gaat kijken en zeiken is ook gewoon niet zo handig. Je kunt wel kijken naar het niveau binnen de sport, of dat het niveau in 10 jaar is verbeterd of niet. Wat dat betreft is dit overigens wel een karig toernooi: Afgelopen WK was het niveau een stuk hoger en het lijkt er niet op dat de iets kleinere Europese ploegen mee kunnen met dat niveau. Dus kritiek mag er zeker wel zijn, maar niet 'ja het zijn vrouwen dus ze kunnen niet voetballen'.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
NOS mag op zich wel iets kritischer zijn, zo'n Grueter probeert het nog wel, maar die andere commentatoren hangen vooral verhaaltjes op hoe leuk het is voor die meiden en dat ze echt zo hun best doen allemaal etc.
Helemaal mee eens. Gister hoorde ik ook van Wierd Duk (quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus kritiek mag er zeker wel zijn, maar niet 'ja het zijn vrouwen dus ze kunnen niet voetballen'.
Als er een Nederlands team had meegedaan aan het WK clubs, laat staan goed gepresteerd was daar om dezelfde reden ook veel aandacht voor geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Nederland het beter doet kijken mensen gewoon hoor, dat speelt echt wel mee.
En dan bedoel ik vooral het dagjesvolk en daar moet zo'n EK/WK het sowieso gewoon van hebben.
Dat het volk bij Scorito geeft om het WK Clubs vind ik wel zorgelijk, ik heb het idee dat iedere verstokte voetbalfan daar tegen is, behalve wat mensen die van Zuid-Amerikaans voetbal houden.
Dan had men een stuk sneller de principes opzij gezet ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als er een Nederlands team had meegedaan aan het WK clubs, laat staan goed gepresteerd was daar om dezelfde reden ook veel aandacht voor geweest.
Dat het niveau het niet haalt bij de mannen lijkt me duidelijk, maar wat Nederland b.v. tegen Engeland liet zien had zelfs met vrouwenvoetbal niks te maken. Gewoon bagger in het kwadraat, ze zijn misschien minder dan Engeland maar ze zouden echt wel beter dan dat moeten kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er niet goed gevoetbald wordt mag dat best gezegd worden. Maar zeggen 'dat het niveau laag is' omdat er vrouwen op het veld staan is een vermoeiende act, ik bedoel, dat weet je na 30 jaar deze sport toch wel, dat het niveau minder is dan bij de heren? Als je dan gaat kijken en zeiken is ook gewoon niet zo handig. Je kunt wel kijken naar het niveau binnen de sport, of dat het niveau in 10 jaar is verbeterd of niet. Wat dat betreft is dit overigens wel een karig toernooi: Afgelopen WK was het niveau een stuk hoger en het lijkt er niet op dat de iets kleinere Europese ploegen mee kunnen met dat niveau. Dus kritiek mag er zeker wel zijn, maar niet 'ja het zijn vrouwen dus ze kunnen niet voetballen'.
Polen viel me dan nog wel positief op, die voetballen aardig mee voor wat wel écht een klein voetballand is (wel met een topspits). Italië viel me eigenlijk heel erg tegen (sowieso vind ik die groep echt zwak, dat ligt niet alleen aan Spanje, ook de onderlinge wedstrijden waren echt heel slecht). En Nederland natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Zo dichtbijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als er een Nederlands team had meegedaan aan het WK clubs, laat staan goed gepresteerd was daar om dezelfde reden ook veel aandacht voor geweest.
Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 Italië Spanje NPO 1, Ketnet, BBC One, das Erste
21:00 Portugal België NPO 3, VRT Canvas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |