abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 10 juli 2025 @ 22:55:34 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218180431
Jammer, nul upsets in de groepfase.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218180436
Oma Pia is blij.
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:56:10 #253
2651 svann
night-hawk
pi_218180439
Wat? Dat sappelende IJsland wist toch nog drie keer te scoren.
Ze hadden eerder de geest moeten krijgen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_218180441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:51 schreef RipCity het volgende:
Wat een ontzettend lelijk ordinair wijf die blonde spits.
Ja en die heeft dan keiveel volgers op Instagram, ik vind haar ook allesbehalve aantrekkelijk...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:56:49 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218180443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, nul upsets in de groepfase.
Vrij saai allemaal ja. Jammer.
pi_218180447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:51 schreef RipCity het volgende:
Wat een ontzettend lelijk ordinair wijf die blonde spits.
16 miljoen Insta volgers. Alleen maar omdat ze ordi is. Unfair world. ;)
pi_218180450
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
16 miljoen Insta volgers. Alleen maar omdat ze ordi is. Unfair world. ;)
Dan verdient ze er meer mee dan met voetballen dus
pi_218180465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dan verdient ze er meer mee dan met voetballen dus
Idd. Ze is niet voor niks bankzitter.
Komen wij met Jackie (336K volgers) en Daniëlle (576K volgers) aan. Die zijn toch veel leuker dan deze plamuurdoos? :P
pi_218182073
In het AD een heel verhaal over het vrouwen-EK en dat het niet leeft. De vinger op de zere plek leggen doen ze alleen niet: het niveau is laag en vrouwenvoetbal is over het algemeen niet om aan te gluren. Dat dit toernooi door de NOS zo gepusht wordt is behoorlijk overdreven.
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2025 @ 08:50:00 #260
pi_218182118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:41 schreef Pleun2011 het volgende:
In het AD een heel verhaal over het vrouwen-EK en dat het niet leeft. De vinger op de zere plek leggen doen ze alleen niet: het niveau is laag en vrouwenvoetbal is over het algemeen niet om aan te gluren. Dat dit toernooi door de NOS zo gepusht wordt is behoorlijk overdreven.
Als Nederland het beter doet kijken mensen gewoon hoor, dat speelt echt wel mee.
En dan bedoel ik vooral het dagjesvolk en daar moet zo'n EK/WK het sowieso gewoon van hebben.

Dat het volk bij Scorito geeft om het WK Clubs vind ik wel zorgelijk, ik heb het idee dat iedere verstokte voetbalfan daar tegen is, behalve wat mensen die van Zuid-Amerikaans voetbal houden.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 10:20:06 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218182693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als Nederland het beter doet kijken mensen gewoon hoor, dat speelt echt wel mee.
En dan bedoel ik vooral het dagjesvolk en daar moet zo'n EK/WK het sowieso gewoon van hebben.

Dat het volk bij Scorito geeft om het WK Clubs vind ik wel zorgelijk, ik heb het idee dat iedere verstokte voetbalfan daar tegen is, behalve wat mensen die van Zuid-Amerikaans voetbal houden.
NOS mag op zich wel iets kritischer zijn, zo'n Grueter probeert het nog wel, maar die andere commentatoren hangen vooral verhaaltjes op hoe leuk het is voor die meiden en dat ze echt zo hun best doen allemaal etc.
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2025 @ 10:52:31 #262
pi_218182934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
NOS mag op zich wel iets kritischer zijn, zo'n Grueter probeert het nog wel, maar die andere commentatoren hangen vooral verhaaltjes op hoe leuk het is voor die meiden en dat ze echt zo hun best doen allemaal etc.
Als er niet goed gevoetbald wordt mag dat best gezegd worden. Maar zeggen 'dat het niveau laag is' omdat er vrouwen op het veld staan is een vermoeiende act, ik bedoel, dat weet je na 30 jaar deze sport toch wel, dat het niveau minder is dan bij de heren? Als je dan gaat kijken en zeiken is ook gewoon niet zo handig. Je kunt wel kijken naar het niveau binnen de sport, of dat het niveau in 10 jaar is verbeterd of niet. Wat dat betreft is dit overigens wel een karig toernooi: Afgelopen WK was het niveau een stuk hoger en het lijkt er niet op dat de iets kleinere Europese ploegen mee kunnen met dat niveau. Dus kritiek mag er zeker wel zijn, maar niet 'ja het zijn vrouwen dus ze kunnen niet voetballen'.
Polen viel me dan nog wel positief op, die voetballen aardig mee voor wat wel écht een klein voetballand is (wel met een topspits). Italië viel me eigenlijk heel erg tegen (sowieso vind ik die groep echt zwak, dat ligt niet alleen aan Spanje, ook de onderlinge wedstrijden waren echt heel slecht). En Nederland natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
pi_218183350
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus kritiek mag er zeker wel zijn, maar niet 'ja het zijn vrouwen dus ze kunnen niet voetballen'.
Helemaal mee eens. Gister hoorde ik ook van Wierd Duk ( :') ) het welbekende "het wordt door je strot geduwd"-argument, "we moeten er naar kijken". Onzin, je moet niks. Je kúnt kijken, je kúnt ook door zappen. Dit staat overigens los van de manier waarop de NPO alles geprogrammeerd heeft, ook mbt de Touretappes die op een gegeven moment door het voetbal van NPO1 naar NPO2 gaan. Laat de Tour toch lekker op 1, en het voetbal op 2 zou ik zeggen.
Uiteraard is de doelgroep bij vrouwenvoetbal ook kleiner, er zijn nou eenmaal genoeg mensen die het niet leuk vinden om naar te kijken. Nou, prima toch...? Leven en laten leven. :)
pi_218183374
Voetbal (en sport in het algemeen) word je sowieso door de strot geduwd op de NOS, dat soort lui vinden dat alleen prima als het om mannen gaat.
pi_218183918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als er een Nederlands team had meegedaan aan het WK clubs, laat staan goed gepresteerd was daar om dezelfde reden ook veel aandacht voor geweest.
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2025 @ 12:49:20 #266
pi_218183971
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Als er een Nederlands team had meegedaan aan het WK clubs, laat staan goed gepresteerd was daar om dezelfde reden ook veel aandacht voor geweest.
Dan had men een stuk sneller de principes opzij gezet ja.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 12:52:08 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218183993
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als er niet goed gevoetbald wordt mag dat best gezegd worden. Maar zeggen 'dat het niveau laag is' omdat er vrouwen op het veld staan is een vermoeiende act, ik bedoel, dat weet je na 30 jaar deze sport toch wel, dat het niveau minder is dan bij de heren? Als je dan gaat kijken en zeiken is ook gewoon niet zo handig. Je kunt wel kijken naar het niveau binnen de sport, of dat het niveau in 10 jaar is verbeterd of niet. Wat dat betreft is dit overigens wel een karig toernooi: Afgelopen WK was het niveau een stuk hoger en het lijkt er niet op dat de iets kleinere Europese ploegen mee kunnen met dat niveau. Dus kritiek mag er zeker wel zijn, maar niet 'ja het zijn vrouwen dus ze kunnen niet voetballen'.
Polen viel me dan nog wel positief op, die voetballen aardig mee voor wat wel écht een klein voetballand is (wel met een topspits). Italië viel me eigenlijk heel erg tegen (sowieso vind ik die groep echt zwak, dat ligt niet alleen aan Spanje, ook de onderlinge wedstrijden waren echt heel slecht). En Nederland natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Dat het niveau het niet haalt bij de mannen lijkt me duidelijk, maar wat Nederland b.v. tegen Engeland liet zien had zelfs met vrouwenvoetbal niks te maken. Gewoon bagger in het kwadraat, ze zijn misschien minder dan Engeland maar ze zouden echt wel beter dan dat moeten kunnen.
pi_218184435
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zo dichtbij :'(
geld hadden we goed kunnen gebruiken
pi_218185933
21:00 Italië Spanje NPO 1, Ketnet, BBC One, das Erste
21:00 Portugal België NPO 3, VRT Canvas
pi_218186696
Ik ben allang blij dat het aantal enorme blunders afneemt. Al zal dat misschien meer iets voor WK's zijn.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_218186888
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 Italië Spanje NPO 1, Ketnet, BBC One, das Erste
21:00 Portugal België NPO 3, VRT Canvas
Veel plezier ermee. :J
  vrijdag 11 juli 2025 @ 20:56:01 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218187667
Op tweede scherm opgezet.

Voor nu Portugal - België.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 21:06:02 #273
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218187749
Belgie al op 0-1.

We noteren Italie als kwartfinalist.
pi_218187814
GOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLAZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOO
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 11 juli 2025 @ 21:10:44 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_218187817
^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')