abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:11:01 #26
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218178792
Ik herken dit ook wel. Zeker wanneer heel veel normale dingen je dan niet interesseren omdat het gewoon niet snel genoeg voor je gaat of dat je hersenen er niet goed genoeg door geprikkelt worden.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:22:26 #27
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_218178939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:02 schreef blomke het volgende:
Herken wel (veel) dingen van jou in mijzelf. Heb ook bij GGZ een Autisme test gedaan (negatief, maar er zit wel een ander steekje los) en uit diverse assessments is ook wel gebleken dat ik niet voor bepaalde functies in aanmerking zal komen vanwege ....

Vraag me af:

1) je bent 47; wat voort soort functies (behalve onderwijs) heb je gehad?
2) ben je een Nerd?
3) Hoe ziet je sociale leven eruit?

Veel tips kan ik niet geven; ik zie niet in dat je IQ je in de weg staat zoals je zelf wel beweert. Ga gewoon je eigen leven leiden en zoek de mooiste baan die er is.
1. Ik ben vanuit servicedesk rollen doorgegroeid naar (project)management. Ik werd vaak ingevlogen wanneer een project al meerdere malen geklapt was en er een hele strakke lijn moest worden uitgezet. Ik ben daarmee gestopt omdat ik
• Klaar was met commercie. Ik ben dienstverlenend en op een gegeven moment moest ik (bij wijze van spreke) een werkorder invullen om de telefoon op te nemen.
• Telkens op projecten geplaatst werd waar ik minimaal 3 uur enkele reis aan reistijd (onbetaald) had.
• Eerdere afspraken niet nagekomen werden mbt salaris en promotie.

2. Op basis van deze definitie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Nerd? Ja ik denk het wel. Zaken die me interesseren zoek ik helemaal uit en ben ik in relatief korte tijd redelijk zakenkundig in. (In mijn pohi staan wat zaken rondom wetgeving huurrecht en erfrecht waar ik plots mee geconfonteerd werd nav overlijden van mijn vader.)

3. Ik heb veel kennissen, maar maar 2 vrienden. Ik heb op een gegeven moment bewust gekozen om geen energiezuigende relaties meer te onderhouden. De vrienden die ik heb accepteren ook dat ik op een gegeven moment letterlijk aangeef dat ik vol zit en alleen wil zijn. Daarnaast wel getrouwd en 2 volwassen kinderen. Mijn vrouw is ook niet heel sociaal, maar die gaat wel regelmatig (1-2 keer in de maand) met vrienden lunchen of ze komen wat drinken. Ik ben er dan niet bij.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_218179616
Ik ben niet autistisch, niet hoogbegaafd (IQ 126) mogelijk wel ADD, maar dat terzijde... en ik heb over het algemeen ook een schijthekel aan het politieke gelul, hierarchische reetlikkerij, schaperig volggedrag en het pleasen/tegemoetkomen van mensen (in mijn werk) omwille van de goede relatie, wanneer iets overduidelijk dom, geldverspilling of zelfs volledig counter productive is. Ik ben in de meeste gevallen erg pragmatisch en direct wanneer het om doelen bereiken en problemen oplossen gaat en het politieke spel is niets meer dan een omweg nemen omwille van de egostreling van één of andere vaak geprivilegieerde hooggeplaatste dipshit.

That's not how my cookie crumbles.
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:35:04 #29
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_218179692
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:28 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben niet autistisch, niet hoogbegaafd (IQ 126) mogelijk wel ADD, maar dat terzijde... en ik heb over het algemeen ook een schijthekel aan het politieke gelul, hierarchische reetlikkerij, schaperig volggedrag en het pleasen/tegemoetkomen van mensen (in mijn werk) omwille van de goede relatie, wanneer iets overduidelijk dom, geldverspilling of zelfs volledig counter productive is. Ik ben in de meeste gevallen erg pragmatisch en direct wanneer het om doelen bereiken en problemen oplossen gaat en het politieke spel is niets meer dan een omweg nemen omwille van de egostreling van één of andere vaak geprivilegieerde hooggeplaatste dipshit.

That's not how my cookie crumbles.
Dit is waarom ik het topic geopend heb.... Wat doe je voor werk? Heb je veel met anderen te maken? Hoe ga je om in een situatie waar het er om gaat dan met de punten die je beschrijft? Wat is jouw communicatiestijl (in zo'n situatie)?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_218179753
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:28 schreef Cockwhale het volgende:
t en het politieke spel is niets meer dan een omweg nemen omwille van de egostreling van één of andere vaak geprivilegieerde hooggeplaatste dipshit.

Hierdoor heb ik hele afdelingen naar de Filistijnen zien gaan
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218180715
quote:
5s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:35 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]
Dit is waarom ik het topic geopend heb.... Wat doe je voor werk? Heb je veel met anderen te maken? Hoe ga je om in een situatie waar het er om gaat dan met de punten die je beschrijft? Wat is jouw communicatiestijl (in zo'n situatie)?
Ik heb redelijk vaak met anderen te maken. Ik laat in ieder geval weten hoe ik er in sta en dat ik niet achter een keuze sta als dat zo is. Soms betekent het alsnog dat je iets moet doen wat je liever anders had gezien, maar dan heb ik in ieder geval geprobeerd en dan is het wat mij betreft ook niet mijn verantwoordelijkheid als het niks oplevert. Met andere woorden, op den duur accepteer je het tot op een zekere hoogte. Je accepteert dat het niet langer jouw verantwoordelijkheid is.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet beledigend, asociaal, aggressief of respectloos in toon of in woorden, en verder ben ik best een sociaal persoon, maar ik geef wel mijn eerlijke mening.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cockwhale op 11-07-2025 12:03:47 ]
  vrijdag 11 juli 2025 @ 10:17:03 #32
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218182678
quote:
5s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:35 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]
Gewoon verstand op nul en doen alsof je een computerspelletje speelt. Je moet gewoon snappen dat andere mensen niet zo zijn als jij en ze allemaal wat dommer/langzamer zijn. Je verwacht van een hond of baby toch ook niet dat ze alles begrijpen wat je probeert over te brengen? Hoezo zou je dat bij je collegas dan wel verwachten? Daarom is zelfstandig werken voor mensen zoals wij het beste.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')