Zappen is inderdaad geen onoverkomelijke inspanning. Maar het is wel serieus irritant als je wil opnemen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef spapaars het volgende:
Mensen, schijnbaar zonder afstandsbediening zijn boos.
https://www.telegraaf.nl/(...)statie/76691814.html
Ze hadden het EK gewoon op NPO3 moeten smijten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zappen is inderdaad geen onoverkomelijke inspanning. Maar het is wel serieus irritant als je wil opnemen.
Die kijk ik toch na het voetbal, dat boeit me niet zo. Het zappen tijdens de rit voor een matig boeiende voorbeschouwing vind ik wel ergernisopwekkend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Momo het volgende:
Kies dan gewoon voor voetbal op 1 en wielrennen op 2 of andersom. Ook super irritant dat avondetappe moet wijken.
Ik vind het wel lekker, zou niet voor het eerst zijn dat mijn TV uitgaat omdat ik 4 uur niet aan de afstandsbediening heb gezeten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zappen is inderdaad geen onoverkomelijke inspanning. Maar het is wel serieus irritant als je wil opnemen.
Nou ja, terugkijken is ook een optie toch, zonder opnemen? Dat is bij KPN met name irritant bij de Belgische TV, daar kan dat volgens mij niet dus neem ik inderdaad op en is het inderdaad al jaren gekut met die onzin van wisselen van zender steedsquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als hij 2022-benen had gehad zou hij ook vast wel voluit zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, eens hoor, maar z’n recente tijdritten waren vrij matig, dan eindigt hij waarschijnlijk als 11e als hij voluit gaat..
Weggejorist?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:41 schreef Sabata het volgende:
opvallend. na een paar dagen is Joris vd Berg ineens weg bij radio tour. Gabriel Melching zit er vandaag.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb een abo hier dus zie die onzin gelukkig niet, staat er leuke plaatjes van Ganna of Dumoulin bij?
En net als destijds in Duitsland, de helft heeft geen eens een kaartje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
De beelden liegen niet, dit zijn wij: geen volk van dichters, kunstenaars, dansers of schrijvers, dit is onze cultuur. Het volk dat het snelst van links naar uiterst rechts is gedeind. Lallend, want we zijn schaamteloos: iedereen mag gerust weten hoe dom we zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |