AI zonder filter denk ik?quote:
Sarcasme als ik de berichten moet gelovenquote:Op woensdag 9 juli 2025 00:30 schreef Momo het volgende:
Ik zag dit toevallig al voorbij komen, normaal niet perse de taal van een AI bot
[ x ]
[ x ]
Een AI bot zou niet sarcastisch moeten zijn toch, zeker als dat niet te herkennen is voor de gebruiker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 00:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sarcasme als ik de berichten moet geloven
[ x ]
Wel geinig een AI die geen blad voor de mond neemt
Weet je wat vreemd is? De mensen die bij X werken zitten alle tweets te verwijderen, maar grok gaat gewoon vrolijk doorquote:Op woensdag 9 juli 2025 00:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Een AI bot zou niet sarcastisch moeten zijn toch, zeker als dat niet te herkennen is voor de gebruiker.
Als je grok zou vragen of je WC Eend toiletreiniger mag drinken. En grok zou zeggen sarcastisch," doen is echt lekker". Dan heb je in de VS wel een probleem.
Soort van? Kan me niet herinneren de laatste keer dat ik zo hard heb gelachenquote:Op woensdag 9 juli 2025 01:06 schreef Het_Bokje het volgende:
Dit is hilarisch. (Soort van)
Ik wil een MechaStreisand vs. MechaHitler Battle.
Nouja, dat was toch wel 'bekend'. Waarom zijn er 341 films over de Holocaust en aanverwante onderwerpen, maar iets zoals Nakba-catastrophe (ja, das dubbelop geloof ik), daar is nooit iets over verfilmd in Jewlywood.quote:Op woensdag 9 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een parel gevonden. En het mooiste van dit alles? Grok gaat gewoon vrolijk door
[ afbeelding ]
Ik laat grok liever voor mij antwoordenquote:Op woensdag 9 juli 2025 01:17 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nouja, dat was toch wel 'bekend'. Waarom zijn er 341 films over de Holocaust en aanverwante onderwerpen, maar iets zoals Nakba-catastrophe (ja, das dubbelop geloof ik)
Nouja, laat ik maar houden op het credo: "Liever (ongerezen?)broden dan ...Joden een hoop doden."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |