abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:52:34 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218170825
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:31 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Puur omdat het kan
Het lijkt er voornamelijk op dat je inhoudelijk niets in de melk te brokken hebt, dus daarom uit frustratie maar zulke posts gaat plaatsen. Een zwaktebod, maar ga vooral je gang.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:55:42 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218170877
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Inderdaad triest dat je op zo'n manier haat inzet. Als argument om tienduizenden onschuldigen te vergoeilijken. Je draait inderdaad steevast de oorzaak en het gevolg om. Ik doe dat daarentegen niet.
[..]
Maar de wederzijdse haat begon niet op 7 oktober natuurlijk, dat weet jij ook. Prachtig hoe je het had over oorzaak en gevolg omdraaien om het daarna direct te doen.
[..]
Een acceptabele twee-staten oplossing realiseren, ze hebben daar nu al bijna 80 jaar de tijd voor gehad. De sleutel ligt volledig bij Israel, zij hebben alle macht hier. Hoeveel Hamas denk je dat er uberhaupt nog is, daarbij vanaf het begin al is Hamas veel zwakker dan Israel. Blijft bizar hoe je de onderliggende partij de sleutel vindt hebben.
[..]
Nogmaals complete inconsitentie in je argumenten. Hamas kan niet met Israel onderhandelen want Israel wil Hamas vernietigen, weer laat je zien dat je argumenten alleen een kant op gaan.
Simpele vraag. Hoe stel je je voor dat Isral wat moet doen om het voor wie precies wat acceptabel te maken ?
Ik vermoed dat dit in het verkrampt aanhangen van achterlijke denkbeelden, alleen mogelijk is zonder het bestaan Isral ? Alles is dan beter, zolang Isral daar maar van de kaart verdwijnt... zoiets ?

Ik zet geen haat in maar constateer dat hamas c.s., Isral cq haar aanwezigheid intens verafschuwd. De hoofdreden daarvoor begon al dat Isral er kon komen en begint voortdurend opnieuw met dat Isral er is om te blijven.
Vraag mij af hoe dat verdraaien werkt in iemands hoofd. Door een fictie en feiten van een ontstane situatie zodanig terug te spiegelen dat dit tot oorzaak kan worden om de eigen verantwoording die Gaza(nen) daar(in) hebben, te kunnen negeren.

Geen idee hoeveel hamas er daar is. Wel dat hamas doet alsof ze nog betekenis denken te hebben en het mandaat menen te hebben Gaza(nen op) te kunnen offeren.
De TweeStaten oplossing als optie voor Gaza lijkt mij inmiddels wel pass.
Het wordt voor(al in) Gaza; slikken of stikken met een halve of helemaal geen staat meer hebben om te bestaan.
Daar mag iemand van alles van vinden en verder dat toekomstvooruitzicht niet veel anders zal gaan zijn.
De kans en wens dat Isral in de zee wegzakt, is constaterende: nul nada niet.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:09:20 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218170996
Het leuke is, we hebben hier te maken met mensen als @Lord-Ronddraai en @Chadi die al herhaaldelijk aangeven hebben dat Isral niet eens bestaansrecht heeft.

En uitgerekend deze figuren hebben het over hoe partijdig nderen zijn.

Serieus, neutrale lezer: hou dit even in je achterhoofd. De personen die het bestaansrecht van Isral loochenen voelen zich aangevallen wanneer ze partijdigheid wordt verweten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:10:36 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171011
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Inderdaad triest dat je op zo'n manier haat inzet. Als argument om tienduizenden onschuldigen te vergoeilijken. Je draait inderdaad steevast de oorzaak en het gevolg om. Ik doe dat daarentegen niet.
[..]
Maar de wederzijdse haat begon niet op 7 oktober natuurlijk, dat weet jij ook. Prachtig hoe je het had over oorzaak en gevolg omdraaien om het daarna direct te doen.
[..]
Een acceptabele twee-staten oplossing realiseren, ze hebben daar nu al bijna 80 jaar de tijd voor gehad. De sleutel ligt volledig bij Israel, zij hebben alle macht hier. Hoeveel Hamas denk je dat er uberhaupt nog is, daarbij vanaf het begin al is Hamas veel zwakker dan Israel. Blijft bizar hoe je de onderliggende partij de sleutel vindt hebben.
[..]
Nogmaals complete inconsitentie in je argumenten. Hamas kan niet met Israel onderhandelen want Israel wil Hamas vernietigen, weer laat je zien dat je argumenten alleen een kant op gaan.
Hamas is dan ook een salafistische terreurbeweging. Logisch dat je daar niet mee in gesprek wil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218171021
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef Vallon het volgende:

[..]
Simpele vraag. Hoe stel je je voor dat Isral wat moet doen om het voor wie precies wat acceptabel te maken ?
Ik vermoed dat dit in het verkrampt aanhangen van achterlijke denkbeelden, alleen mogelijk is zonder het bestaan Isral ? Alles is dan beter, zolang Isral daar maar van de kaart verdwijnt... zoiets ?
Ze moeten dan zo'n aanbod doen zodat de andere partij het ook accepteert, zo werkt dat in een onderhandeling. Je hebt het antwoord op die simpele vraag toch al, dat stelde ik net al. Voor de precieze uitwerking wat dan dat voorstel inhoud moet je uiteraard niet bij mij zijn maar dat kun je toch onmogelijk een simpele vraag noemen lijkt me. Israel hoeft natuurlijk niet van de kaart, daar is ook totaal geen sprake van maar Israel hoeft ook niet telkens een beetje grond erbij, datzelfde geldt voor Rusland, territoriale ambities moet je in deze tijd niet meer hebben als land. Israel moet ook geen extreem bruut terreurregime zijn zoals nu.

quote:
Ik zet geen haat in maar constateer dat hamas c.s., Isral cq haar aanwezigheid intens verafschuwd. De hoofdreden daarvoor begon al dat Isral er kon komen en begint voortdurend opnieuw met dat Isral er is om te blijven.
Vraag mij af hoe dat verdraaien werkt in iemands hoofd. Door een fictie en feiten van een ontstane situatie zodanig terug te spiegelen dat dit tot oorzaak kan worden om de eigen verantwoording die Gaza(nen) daar(in) hebben, te kunnen negeren.
Met dit soort aannames kan ik niks. Je foutieve constatering dat Hamas geen gevolg zou zijn van Israel's politiek is daarin cruciaal lijkt me. Een twee staten oplossing is geen onmogelijkheid het is enkel ongewenst door Israel en Hamas. Israel zou daarin kunnen veranderen maar doet dat niet.

quote:
Geen idee hoeveel hamas er daar is. Wel dat hamas doet alsof ze nog betekenis denken te hebben en het mandaat menen te hebben Gaza(nen op) te kunnen offeren.
De TweeStaten oplossing als optie voor Gaza lijkt mij inmiddels wel pass.
Het wordt voor(al in) Gaza; slikken of stikken met een halve of helemaal geen staat meer hebben om te bestaan.
Daar mag iemand van alles van vinden en verder dat toekomstvooruitzicht niet veel anders zal gaan zijn.
De kans en wens dat Isral in de zee wegzakt, is constaterende: nul nada niet.
Geen twee staten-oplossing geen einde van het conflict. Typisch voorbeeld van je inconsistentie dat je nu opeens claimt dat er geen enkele kans is dat Israel ophoudt de bestaan, terwijl je in dezelfde post ook claimt dat ze daar juist voor moeten vrezen. Deze claim dat er 0 kans is dat Israel stopt met bestaan, dat ben ik inderdaad met je eens.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:12:54 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171043
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:23 schreef Chadi het volgende:

[..]
Exuse moi... Dat is geen balk... Dat is een hele boomstam
We weten het allebei, Chadi. Als Palestijnen niet islamitisch waren geweest had heel dit conflict je geen moer genteresseerd.

En daar zet ik mijn hele, aanzienlijke, vermogen op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:13:55 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171054
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ze moeten dan zo'n aanbod doen zodat de andere partij het ook accepteert, zo werkt dat in een onderhandeling. Je hebt het antwoord op die simpele vraag toch al, dat stelde ik net al. Voor de precieze uitwerking wat dan dat voorstel inhoud moet je uiteraard niet bij mij zijn maar dat kun je toch onmogelijk een simpele vraag noemen lijkt me. Israel hoeft natuurlijk niet van de kaart, daar is ook totaal geen sprake van maar Israel hoeft ook niet telkens een beetje grond erbij, datzelfde geldt voor Rusland, territoriale ambities moet je in deze tijd niet meer hebben als land. Israel moet ook geen extreem bruut terreurregime zijn zoals nu.
[..]
Met dit soort aannames kan ik niks. Je foutieve constatering dat Hamas geen gevolg zou zijn van Israel's politiek is daarin cruciaal lijkt me. Een twee staten oplossing is geen onmogelijkheid het is enkel ongewenst door Israel en Hamas. Israel zou daarin kunnen veranderen maar doet dat niet.
[..]
Geen twee staten-oplossing geen einde van het conflict. Typisch voorbeeld van je inconsistentie dat je nu opeens claimt dat er geen enkele kans is dat Israel ophoudt de bestaan, terwijl je in dezelfde post ook claimt dat ze daar juist voor moeten vrezen. Deze claim dat er 0 kans is dat Israel stopt met bestaan, dat ben ik inderdaad met je eens.
Hamas wil natuurlijk wel veranderen. Natuurlijk gooien ze hun antisemitische koranitsche Jodenhaat overboord, omdat...

Ja... vul eens in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:15:24 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171075
quote:

[..]
Puur omdat het kan
Howard en ik willen nog wel eens met bronnen komen om zaken te onderbouwen. Probeer het eens, i.p.v. met je 'islamfobie'-kaart te komen aanjanken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218171101
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het leuke is, we hebben hier te maken met mensen als @:Lord-Ronddraai en @:Chadi die al herhaaldelijk aangeven hebben dat Isral niet eens bestaansrecht heeft.

En uitgerekend deze figuren hebben het over hoe partijdig nderen zijn.

Serieus, neutrale lezer: hou dit even in je achterhoofd. De personen die het bestaansrecht van Isral loochenen voelen zich aangevallen wanneer ze partijdigheid wordt verweten.
Je framed weer lekker ouwe tribalist. Ik zeg dit Israel, dus een Israel dat aan lopende band oorlogsmisdaden pleegt, etnische zuivering, genocide, wat een apartheidsstaat is, dat altijd eerst naar geweld grijpt om politieke doelen te realiseren en dan wil praten. Jeweetwel dat gelijk naar geweld grijpen voor politieke doelen noemen we terrorisme, maar dat is alleen erg als anderen het doen natuurlijk :')

Jij zet jezelf toch ook neer als onpartijdig :') Alsof je dat zou kunnen zijn als je een stelling inneemt dat Israel moet bestaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hamas is dan ook een salafistische terreurbeweging. Logisch dat je daar niet mee in gesprek wil.
Ja en? Israel is ook een terreurbeweging, ik zou met beide niet graag in gesprek gaan. In elk geval zal er toch wat moeten veranderen he. De strategie van eerst alles in puin schieten dan onderhandelen die Israel volgt heeft nog geen enkele keer gewerkt, dat gaat nu niet anders zijn. Het conflict verdwijnt niet door de geweldscyclus in stand te houden.
pi_218171103
quote:

[..]
Puur omdat het kan
Best een goede reden eigenlijk. :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 9 juli 2025 @ 20:17:57 #186
485843 crew  Jippie
pi_218171109
Geveegd

woensdag 9 juli 2025 @ 20:18:41 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171122
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je framed weer lekker ouwe tribalist. Ik zeg dit Israel, dus een Israel dat aan lopende band oorlogsmisdaden pleegt, etnische zuivering, genocide, wat een apartheidsstaat is, dat altijd eerst naar geweld grijpt om politieke doelen te realiseren en dan wil praten. Jeweetwel dat gelijk naar geweld grijpen voor politieke doelen noemen we terrorisme, maar dat is alleen erg als anderen het doen natuurlijk :')

Jij zet jezelf toch ook neer als onpartijdig :') Alsof je dat zou kunnen zijn als je een stelling inneemt dat Israel moet bestaan.
[..]
Ja en? Israel is ook een terreurbeweging, ik zou met beide niet graag in gesprek gaan. In elk geval zal er toch wat moeten veranderen he. De strategie van eerst alles in puin schieten dan onderhandelen die Israel volgt heeft nog geen enkele keer gewerkt, dat gaat nu niet anders zijn. Het conflict verdwijnt niet door de geweldscyclus in stand te houden.
Oh, hoe ziet dat ideale Isral eruit precies?

En ja, Nederland bijvoorbeeld moet ook bestaan.

Ik kan niet zoveel met dat hippie gekloot over 'one world, no borders'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218171141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hamas wil natuurlijk wel veranderen. Natuurlijk gooien ze hun antisemitische koranitsche Jodenhaat overboord, omdat...

Ja... vul eens in.
Nee Hamas wil niet veranderen. Waar stel ik dat. Oh ja nergens het grote toeschuiven door Etto is weer begonnen. Israel wil ook niet veranderen ze hebben hun Nederzettingenpolitiek uitgebreid. Maar daar wil je als onpartijdig persoon niet over praten. Ik kan je antwoord al voorspellen daar sta je ook niet achter. Doe dan ook niet telkens alsof ik Hamas ook maar een haar beter zou vinden dan Israel die twee verdienen elkaar.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:23:19 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee Hamas wil niet veranderen. Waar stel ik dat. Oh ja nergens het grote toeschuiven door Etto is weer begonnen. Israel wil ook niet veranderen ze hebben hun Nederzettingenpolitiek uitgebreid. Maar daar wil je als onpartijdig persoon niet over praten. Ik kan je antwoord al voorspellen daar sta je ook niet achter. Doe dan ook niet telkens alsof ik Hamas ook maar een haar beter zou vinden dan Israel die twee verdienen elkaar.
Oh jawel hoor.

Ik heb namelijk al bakken kritiek geuit op Smotrich - ik weet het, die moet je googelen - en Netanyahu.

Mijn vraag blijft staan: wat voor land wordt dat 'Free Palestine', precies?

Hoe zal dat daar precies gaan met rechten voor vrouwen, andersgelovigen en homo's?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218171194
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh, hoe ziet dat ideale Isral eruit precies?

En ja, Nederland bijvoorbeeld moet ook bestaan.

Ik kan niet zoveel met dat hippie gekloot over 'one world, no borders'.
Dat heb ik toch al zo vaak gezegd. Een land dat samen kan leven met de buren. Dat niet zo bang is voor alle mensen om hen heen dat ze afgeschilderd moeten worden als bloeddorstige barbaren die als ze even de kans krijgen iedereen vermoorden en verkachten. Dus dan maar een bom op hun dak verdienen.

Waarom zou Nederland nou weer moeten bestaan?
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:24:49 #191
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218171207
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hmm.

Maar jij problematiseert ongeveer alles wat Isral doet, dit waar je het terrorisme van Hamas als 'terecht' hebt omschreven. Dat laat dus zien dat je wel degelijk Hamas hoger hebt zitten dan Isral, wat op zichzelf al te gek voor woorden is natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:25:03 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat heb ik toch al zo vaak gezegd. Een land dat samen kan leven met de buren. Dat niet zo bang is voor alle mensen om hen heen dat ze afgeschilderd moeten worden als bloeddorstige barbaren die als ze even de kans krijgen iedereen vermoorden en verkachten. Dus dan maar een bom op hun dak verdienen.

Heb je ook maar iets van een soort van inzicht hoe het in de rest van dat Midden-Oosten op dit moment gaat m.b.t. tot dat 'samen leven'?

Nederland moet bestaan omdat we een natie zijn.

Waarom moet Palestina bestaan??

Ook weer zo mooi van dat links-progressief volk. GRENZEN BESTAAN NIET, DE WERELD IS VAN IEDEREEN.

Oh trouwens, Frie Pallestein.

Vraag 2: heb je de koran uberhaupt ooit gelezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:30:03 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218171276
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat er in Isral een angst heerst voor de Palestijnen is niet zo gek na decennialang van terreuraanslagen, vliegtuigkapingen, gijzelingen en intifada's.

En dat Palestijnen als ze maar even de kans krijgen de aanval openen op Isralirs is uiteraard waar. Moeten we de videos er weer even bijpakken van 7 oktober 2023, waar vele duizenden Palestijnen euforisch in de straten stonden of zelfs enthousiast meededen aan het terreur?

Het probleem is dan ook niet Isral, dat is namelijk een divers land met een multiculturele samenleving. Het probleem zijn de Palestijnen. Het is niet voor niets dat zij keer op keer alle mogelijkheden voor een tweestatenoplossing hebben afgewezen.
pi_218171290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh jawel hoor.

Ik heb namelijk al bakken kritiek geuit op Smotrich - ik weet het, die moet je googelen - en Netanyahu.

Mijn vraag blijft staan: wat voor land wordt dat 'Free Palestine', precies?

Hoe zal dat daar precies gaan met rechten voor vrouwen, andersgelovigen en homo's?
Nee je levert nooit kritiek op lui als Smotrich. Pas als je hypocrisie wordt genoemd doe je inderdaad zoals dit alsof je daar wel eens kritiek op levert. Je vult je posts met 10 keer meer gezeur over paars-harige-UvA-antifa intersectionalistische-genderfascisten die omdat ze iets zeggen over mensenrechten volgens jou salafisten in de kaart spelen.

Dat gezeur over homo's die je alleen boeien als moslimbash is ook dagelijkse kost inderdaad. Bizar hoe je het hier constant over hebt tegelijk met dat je Queers for Palestine telkens beschimpt. Die zouden jou juist moeten bekoren, totaal niet tribalistisch dat Queers for Palestine. Oh wacht in het grote Ettto universum zijn queers en salafisten tegelijk elkaars grootste vijand maar ook medestander op gebied van Palestina.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:33:40 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171319
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee je levert nooit kritiek op lui als Smotrich. Pas als je hypocrisie wordt genoemd doe je inderdaad zoals dit alsof je daar wel eens kritiek op levert. Je vult je posts met 10 keer meer gezeur over paars-harige-UvA-antifa intersectionalistische-genderfascisten die omdat ze iets zeggen over mensenrechten volgens jou salafisten in de kaart spelen.

Dat gezeur over homo's die je alleen boeien als moslimbash is ook dagelijkse kost inderdaad. Bizar hoe je het hier constant over hebt tegelijk met dat je Queers for Palestine telkens beschimpt. Die zouden jou juist moeten bekoren, totaal niet tribalistisch dat Queers for Palestine. Oh wacht in het grote Ettto universum zijn queers en salafisten tegelijk elkaars grootste vijand maar ook medestander op gebied van Palestina.
Een simpele croft toont aan dat je ongelijk hebt.

En ik weet het, het doet wokisten gewoon teveel pijn om toe te moeten geven dat LGBTQ-rechten vooral in islamitische landen niet bestaan, en dat de intolerantie jegens homo's in dit land, zoals het laatste UvA-rapport aantoont, uit islamitische hoek komt.

Zorgt voor kortsluiting in de progressieve hoofdjes. Wie is nu het grootste slachtoffer? De getinte of de homo?

En inderdaad: ook voor jou geldt, waren Palestijnen niet getint en islamitisch geweest en was er een niet externe boeman om tegen te keer te gaan, had heel dit conflict je geen reet genteresseerd.

Zoals Westelijke-Sahara, Soedan, Afghanistan en Jemen je ook niets interesseert. Vallen te weinig deugpunten te behalen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:33:50 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218171320
Een kopstuk van Hamas hoopt ondertussen op veel meer Palestijnse slachtoffers, dat zou hen namelijk in een 'sterke positie' brengen. Dit zijn nu de beelden die men bij de NOS niet zal uitzenden, dat past niet in het gewenste narratief.

twitter
pi_218171331
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een simpele croft toont aan dat je ongelijk hebt.

En ik weet het, het doet wokisten gewoon teveel pijn om toe te moeten geven dat LGBTQ-rechten vooral in islamitische landen niet bestaan, en dat de intolerantie jegens homo's in dit land, zoals het laatste UvA-rapport aantoont, uit islamitische hoek komt.

Zorgt voor kortsluiting in de progressieve hoofdjes. Wie is nu het grootste slachtoffer? De getinte of de homo?

En inderdaad: ook voor jou geldt, waren Palestijnen niet islamitisch geweest had heel dit conflict je geen reet genteresseerd.
Wat een hoop projectie hier. Het is jou kennelijk niet om mensenlevens te doen, je wilt gewoon dat bondgenoten kunnen doen wat ze willen zolang ze aan jouw kant staan?
What Would Goku Do
pi_218171332
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heb je ook maar iets van een soort van inzicht hoe het in de rest van dat Midden-Oosten op dit moment gaat m.b.t. tot dat 'samen leven'?

Nederland moet bestaan omdat we een natie zijn.

Waarom moet Palestina bestaan??

Ook weer zo mooi van dat links-progressief volk. GRENZEN BESTAAN NIET, DE WERELD IS VAN IEDEREEN.

Oh trouwens, Frie Pallestein.

Vraag 2: heb je de koran uberhaupt ooit gelezen?
Nederland moet bestaan omdat het zo is? Wat een rare argumentatie.

Palestina moet niet bestaan. Maar bijna iedereen is het over eens dat de beste oplossing een twee-staten oplossing is.

Nee natuurlijk heb ik de koran niet gelezen en ik heb de bijbel ook niet gelezen en ik heb de torah ook niet gelezen, ik geloof niet in de sprookjes. Waar ik ook niet in geloof is jouw interpretatie van zo'n boek. Maar jij denkt blijkbaar dat nu je een sprookjesboek hebt gelezen je kennis in pacht hebt ofzo?
pi_218171350
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef HowardRoark het volgende:
Een kopstuk van Hamas hoopt ondertussen op veel meer Palestijnse slachtoffers, dat zou hen namelijk in een 'sterke positie' brengen. Dit zijn nu de beelden die men bij de NOS niet zal uitzenden, dat past niet in het gewenste narratief.

[ twitter ]
dAt PaSt NiEt In HeT gEWeNsTe NaRrAtIeF :')
Echt in welke belachelijke fantasiewereld woon je ondertussen om maar niet toe te hoeven geven dat Isral minstens net zo misdadig bezig is als hamas?

Het is bovendien niet eens wat er staat. Wederom toon je aan informatie niet te kunnen beoordelen.
What Would Goku Do
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:37:24 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218171362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:34 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wat een hoop projectie hier. Het is jou kennelijk niet om mensenlevens te doen, je wilt gewoon dat bondgenoten kunnen doen wat ze willen zolang ze aan jouw kant staan?
Humanisme, dat is mijn kant.

Scheelt een hoop opzichtig weggendekgeplak en vlaggetjes zwaaien

Om daarna te gaan netflixen op de bank, denkend aan de vliegvakantie naar Malawi om als witte nazaat van kolonisten cultuur op te snuiven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')