Je zus kwam pas toen de meet al bezig was, en daarna ging ze om de beurt rond als een halfopgerookte joint.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je zus kwam ook toen het in bed was.
ook als je niet komtquote:Op donderdag 11 september 2025 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Word ik dan in elkaar geslagen als ik kom ?
Bluf dat je aan zijn capuchon durft te trekken.quote:
Je zusjes gat was gisteren het enige positieve van de gehele meeting.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je zus kwam ook toen het in bed was.
terwijl dit topic volstaat met reacties dat de meet al was geweestquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is deze ik helemaal naar Rotterdam gereisd en er was niemand
Wat waar was je dan? We hadden de locatie nog gedeeld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat waren allemaal jaloerse mensen die niet konden komen, gingen een suf toneelspelletje opvoerenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
terwijl dit topic volstaat met reacties dat de meet al was geweest
TS is dan ook veel maar zeker niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
waarom heb je capu genegeerd danquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat waren allemaal jaloerse mensen die niet konden komen, gingen een suf toneelspelletje opvoeren
@Mikeytt had de live locatie op zijn telefoon gedeeld, dus als hij daar naar had gekeken dan kon hij ons vinden. Het was de anderen ook gelukt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom heb je capu genegeerd dan
vlaming was zeker weer beschonkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
@:mikeytt had de live locatie op zijn telefoon gedeeld, dus als hij daar naar had gekeken dan kon hij ons vinden. Het was de anderen ook gelukt.
Waarschijnlijk al een paar trippeltjes in de trein gedronken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vlaming was zeker weer beschonken
groot gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al een paar trippeltjes in de trein gedronken.
Tja, de frigo hoeft niet in 1 keer leeg he.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
groot gelijk
maar wel wat te veel van het goede
Vertel meer, hoe zien ze eruitquote:Op donderdag 11 september 2025 23:13 schreef Hogwarts het volgende:
Nou wat een teringmeet was dat zeg. Niet voor herhaling vatbaar. Wel een paar chille boys gezien maar Mikey viel daar niet onder.
Doei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |