Als het in Rotterdam is kom ik niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
Las t eerder al en is een geweldig idee
Dusss, 12 september @ Maaskantine in RotterdamZet het in je kalender!!!
Details etc uitgewerkt dichter bij de datum!
Geef hier aan of jij ook komt
Users die komen:
@:mikeytt
@:Näsenbar
@:sally
Users die niet komen:
Users die misschien komen:
kwajongenquote:
waarom zou ik zo'n lelijk shirt dragen in de mooiste stad?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je krijgt van mij een tientje als je een Ajax shirt draagt in Rotterdam
Dan ik ook, maar heb het wel liever in Utrecht.quote:
Ik sluit mij hier bij aan, stuk centraler als roffaquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom is dit verhuisd?
[..]
Dan ik ook, maar heb het wel liever in Utrecht.
Jij post anders ook altijd negatief over mijquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:22 schreef tong80 het volgende:
1 Waarom staat dit in VER ?
2 Waarom niet in Utrecht ?
3 Waarom post Plompzakker altijd negatief en waarom is hij nog steeds mod ?
Vind je dat vreemdquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij post anders ook altijd negatief over mij
Ik gebruik de kots smiley eigenlijk bijna nooitquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je dat vreemdAls ik de zoveelste kots smiley van jou tegenkom, of je zoveelste negatieve post, met vaak denigrerende opmerkingen tegen users. Nu ook weer in dit leuke initiatief. Wees blij dat ik me meestal in hou. Geen zin in weer een ban wegens mod bashen. Voor je het weet krijg ik ook nu weer een ban. Succes verder........
Bijna nooit idd. Dat je hem gebruikte in VBL weet ik wel zeker. Als je wil kan ik wel voorbeelden opzoeken over je negatieve posts.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik gebruik de kots smiley eigenlijk bijna nooit
Vbl kom ik eigenlijk ook zou goed als nooit.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna nooit idd. Dat je hem gebruikte in VBL weet ik wel zeker. Als je wil kan ik wel voorbeelden opzoeken over je negatieve posts.
Ik denk dat tong de TT graag veranderd ziet naar: ~ VER meet 2025 ~quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vbl kom ik eigenlijk ook zou goed als nooit.
En negatieve posts kan ik zelf ook wel vinden. Niet alles hoeft ook positief te zijn, vooral in een subforum dat draait om klagen
quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vbl kom ik eigenlijk ook zou goed als nooit.
En negatieve posts kan ik zelf ook wel vinden. Niet alles hoeft ook positief te zijn, vooral in een subforum dat draait om klagen
Daar gaat het me niet eens om. Hij is oorspronkelijk in KLB geplaatst. Lijkt me normaal. Verder vind ik het allemaal best. Tot merrege. Succes met de gespeelde onschuld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat tong de TT graag veranderd ziet naar: ~ VER meet 2025 ~
Dan is dat probleem uit de lucht
Maar dat is dan ook gewoon meer dan terecht. Het is alleen jammer dat sommige posts onterecht als crewbash worden gezien, want het is niet gericht naar het kleurtje, maar naar de persoon.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom nou weer Almere? Ik ga daar echt niet naartoe hoor met de aankomende werkzaamheden van de coentunnel enzoquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik kom maar alleen als het in Almere is @:roesjesjager @:bozeeend
Ik ga sowieso niet naar Almerequote:Op donderdag 10 juli 2025 15:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom nou weer Almere? Ik ga daar echt niet naartoe hoor met de aankomende werkzaamheden van de coentunnel enzo
@capuchon_jongen graag gelijk acteren als bij mijquote:
zomaarquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom nou weer Almere? Ik ga daar echt niet naartoe hoor met de aankomende werkzaamheden van de coentunnel enzo
Dit vind ik oprecht wel een leuk idee, maar zal voor sommigen met het OV niet heel praktisch zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:58 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel ligt net zo centraal als Utrecht. Als het hier wordt gehouden kom ik ook en zal helpen bij de organisatie.
Nou, dan tyf je toch op? Het is toch niet alsof iemand hier jou moet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
zomaar
het is wat het is
sorry
Jij gaat op de blockquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht wel een leuk idee, maar zal voor sommigen met het OV niet heel praktisch zijn.
[..]
Nou, dan tyf je toch op? Het is toch niet alsof iemand hier jou moet.
Dan kunnen we mooi gaan uiteten bij De Beren, heerlijk samen culinair genieten, misschien komt mijn grote vriend @golfer ook als we gaan eten in een chique restaurantjequote:Op donderdag 10 juli 2025 15:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar plan D!quote:
Utrecht heeft ook een De Beren en wellicht Zaltbommel zelfs ook wel. Nee, Almere valt af.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:33 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Dan kunnen we mooi gaan uiteten bij De Beren, heerlijk samen culinair genieten, misschien komt mijn grote vriend @:golfer ook als we gaan eten in een chique restaurantje
Maar daar heb je natuurlijk ook weer een punt.quote:
Traditioneel gezien worden meettopics altijd geopend in het subforum waar de meet voor wordt georganiseerd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar daar heb je natuurlijk ook weer een punt.
Maar het is ook geen klacht.
Goed dan haal ik het terug naar KLB. Tegen mijn zin.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Traditioneel gezien worden meettopics altijd geopend in het subforum waar de meet voor wordt georganiseerd.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed dan haal ik het terug naar KLB. Tegen mijn zin.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:22 schreef tong80 het volgende:
Wanneer gaan jullie eens een keertje door 1 deur kunnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ze elkaar in het echt tegenkomen. Dan durven ze niet meer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie eens een keertje door 1 deur kunnen.
Hij is wel een beetje verzuurd, denk aan Sjw die ook altijd boos lijkt. Volgens mijn zijn het wel lieve schatjes in het echt. Lovequote:Op donderdag 10 juli 2025 11:22 schreef tong80 het volgende:
Je bent een goed mens!quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed dan haal ik het terug naar KLB. Tegen mijn zin.
024 / 030 allemaal dikke prima beste steden NL jwzquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:49 schreef jigggy het volgende:
Utrecht is van mij part prima, maar jullie zijn ook allen welkom in Nijmegenmaar snap als dat uit de richting is
100 jwzquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
024 / 030 allemaal dikke prima beste steden NL jwz
ik dacht dat ze aan het flirten warenquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie eens een keertje door 1 deur kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |