Misschien een idee om om de 6 weken even langs de pedicure te gaan? Die is er namelijk niet alleen voor de nagels maar ook voor eelt ed.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef Chandler het volgende:
Ik heb reeds verschillende dekbedovertrekken gehad maar maak ze allemaal met mijn hakken stuk (ik heb daar nogal wat eelt wat scherp is, ja ik houdt het bij maar wil niet altijd)..
Heeft iemand een tip voor een goed dekbedovertrek die wel bestand is tegen een beetje eelt op de hak?
Ja, dat. Blegh.quote:
Ja goed, maar zijn ze ook sterker?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
Hoeveel jaar aan opgebouwd eelt moet je wel niet hebben om met je poten onbedoeld door een fucking dekbedovertrek penetreert????
Verder is Vandyck altijd goed
https://www.vandyckshop.nl/collections/overtreksets
Heb je er een foto van?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:03 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik bedoelde idd hoeslaken. Hoe ik nou weer bij dekbedovertrek kwam weet ik ook niet.
Vergeef mij
En ja ik verzorg mn voeten redelijk vaak maar eelt blijft komen. (Loop ook veel op blote voeten dus vandaar)
Maar iig dank voor het meedenken
Waarvan precies zou je een foto willen zien?quote:
Van die hoeven van jequote:Op donderdag 10 juli 2025 20:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Waarvan precies zou je een foto willen zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |