Jaja, het was maar een grapje. Komt altijd later. Terwijl je ook nog zei:quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus Christus. Flauwe zwartgallige grappen zijn schijnbaar niet aan jou besteed.
Maar hey, het boeit me niet dat je me nu haat, want je haat iedereen. Fijne avondquote:
Dan trek ik die lange handschoen weer uit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geïnsemineerd worden niet nee
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja, het was maar een grapje. Komt altijd later. Terwijl je ook nog zei:
[..]
Maar hey, het boeit me niet dat je me nu haat, want je haat iedereen. Fijne avond
Okquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan trek ik die lange handschoen weer uit.
[..]Dat zal het zijn ja. Dat jij de grap niet zag hoef je niet op mij af te reageren. Klopt, dat schreef ik daarna. Zie je ook de smiley? Om de grap of even wat duidelijker te maken. Doelend op de nieuwsberichten door de jaren heen waarbij er minimaal 1 zwemleraar en meerdere mannen werkzaam bij kinderdagverblijven zijn veroordeeld.
Heel fout, ja. Smakeloos, zeker. Maar nog altijd een grap en nergens met Barb als onderwerp.
Nee hoor ik haat je niet. Je bent wederom onredelijk.
morgen leeghalen geen optie?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moe, wachten op de vaatwasser. 25 minuten nog
oja, dat ding hier blijft ook irritant piepen als je hem niet uitzetquote:
Ik ging er vanuit dat je daar echt eigenlijk niks van moest hebben.quote:
Vandaag ben ik heel gemakkelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je daar echt eigenlijk niks van moest hebben.
Blijkbaar wel dus.![]()
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vandaag ben ik heel gemakkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |