En terechtquote:
Geloof 'm niet, koekie. Geloof 'm niet.quote:
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.quote:
Gastquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.
Snotverquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.
Het is wel waar.quote:
Volgens mij zijn er maar weinig die zeggen dat iemand jong is als ze net een jaar schelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt eraan hoe je jong defineert natuurlijk. De een denkt bij jong aan 'jonger dan ik', de ander denkt bij 'jong' aan minderjarig. Volgens mij zijn er relatief een heleboel minder mannen die voor ouder of minderjarig gaan dan mannen die voor jonger dan zijzelf gaan.
Maar als iemand zegt 'Barb houdt van jong', denk ik dus aan 'Barb houdt van dames jonger dan hijzelf maar wel meerderjarig'. Jij denkt blijkbaar aan 'Barb houdt van minderjarige dames'.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is wel waar.
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig die zeggen dat iemand jong is als ze net een jaar schelen.
En waar denk of zeg ik dat precies?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt 'Barb houdt van jong', denk ik dus aan 'Barb houdt van dames jonger dan hijzelf maar wel meerderjarig'. Jij denkt blijkbaar aan 'Barb houdt van minderjarige dames'.
Just sayin'
Dat insinueer je met deze post:quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Whut?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat insinueer je met deze post:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof 'm niet, koekie. Geloof 'm niet.
Gelukkig niet insemineer..quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat insinueer je met deze post:
[..]
Jij wilt toch niet.quote:
Hue huequote:
Hey, ik ben niet degene die komt met 'zwemleraar' en 'werken bij kinderdagverblijf'. Daarmee insinueer je dat het (vooral) over minderjarige kinderen gaat, want dat is de doelgroep van deze beroepen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut?Leg me alsjeblieft geen woorden in mijn mond want die insinuatie maak je toch echt zelf. Het ging over het onderwerp 'bijna elke man' en daar was mijn opmerking op gericht.
Of hij moet zwemleraar zijn of werken op een kinderdagverblijf. Aangezien ik geen idee heb wat Barb doet is dus ook dat uitgesloten. Dus nogmaals, die link leg je toch echt zelf.
quote:
quote:
Jezus Christus. Flauwe zwartgallige grappen zijn schijnbaar niet aan jou besteed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die komt met 'zwemleraar'en 'werken bij kinderdagverblijf'. Daarmee insinueer je dat het (vooral) over minderjarige kinderen gaat, want dat is de doelgroep van deze beroepen.
Overigens hebben mijn dochters een zwemleraar waar ik alle vertrouwen in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |