Die heb ik geeneens, m'n pa heeft die geconfisceerdquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig aan he, opa. Anders breekt je rollator nog.
Je weet toch dat ik jou ook lieftquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met vechten zijn er alleen maar verliezers ✌️
I'm a lover, not a fighter dit dat alles
Minä rakastan sinua, koekiequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou ook lieft
quote:
Ga daten jullie.quote:
Jij bent gewoon jaloers op mijn flawless hosselskills, snotkindquote:
Die heb ik niet meer nodig nu ik bezet benquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn flawless hosselskills, snotkind
Patserquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer nodig nu ik bezet ben
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn flawless hosselskills, snotkind
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer nodig nu ik bezet ben
Dit jaar 10 jaar samenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit jaar 10 jaar samen [ afbeelding ]
Feescht!quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Mijn man en ik zijn dit jaar ook 10 jaar samen
Waarom verbaast mij dat niksquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?
quote:
Rustaaag. Denk om je gezondheid. Die badkamer die je nu hebt is vast nog functioneel. En als het wel haast heeft vanwege de bouwdepot dan probeer je toch een andere aannemer..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Godsamme, bouwvakker zou deze week langskomen voor een offerte voor de badkamer en andere werkzaamheden. Niks gehoord, dus maar gebeld. Zit ie geblesseerd thuis. Kan pas eind augustus
Zonder die offerte kan ik niks richting de bank voor een bouwdepot..... duurt het allemaal weer langer.
Zo klaar met dit soort gezeik.
Barb houdt van jongquote:
Why did you made it sound nastyquote:
Some say...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |