Heb ik iets gemist of heb je ergens een (type)foutje gemaakt?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vergeet niet dat het niet heel lang geleden veel veel lager stond op 73,50 dollar voor 1 euro.
Ja, nog wel, maar dat zit door de lage olieprijs ook flink in de verdrukking. Het proces dat ze gebruiken (fracking) is veel duurder dan gewoon de kraan open draaien of pompen. Je moet de hele tijd nieuwe, kleine veldjes "maken". Daar was ook een hoop overheidssubsidie voor, maar ik weet niet hoe dat in elkaar zat en of die na de BBB wet van Trump omhoog of omlaag gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:24 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Vergeet energie niet, dat exporteert de VS ook met enorme hoeveelheden.
2014 0,71 dollar/euro koers.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of heb je ergens een (type)foutje gemaakt?
Maar dat was omdat de VS de kredietcrisis te boven was, terwijl wij nog zaten te kwakkelen. Het was dus geen sterke dollar, maar een zwakke Euro.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
2014 0,71 dollar/euro koers.
2018 0.80
Het is veel lager geweest, dit is niks wat je nu ziet.
Sterker nog, Trump wil dit om export aan te zwengelen.
Alleen zo jammer dat de verzendkosten in-en-in triest zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:13 schreef pvdplanet het volgende:
eBay aankopen in de US worden steeds aantrekkelijker. De btw die je moet betalen wordt ruimschoots gecompenseerd door de koersval.
Eh, dat slaat nergens op. Ik draai het om. Ik zou dat uit moeten zoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar dat was omdat de VS de kredietcrisis te boven was, terwijl wij nog zaten te kwakkelen. Het was dus geen sterke dollar, maar een zwakke Euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |