SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wordt weer warmer.quote:
Half uurtje of zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang zou een Jägerburger in de airfryer moeten vanuit de diepvries?
begin eens met 15min op 200 graden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ook nog een airfryer kopen voor als het regenseizoen weer begintquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg het koud van Venti in de OPquote:
We zijn niet op zoek naar zwarte ijshockeypucks.quote:
Even doorposten danquote:
*Propt frikandel bij @Nattekat naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Propt frikandel bij @:nattekat naar binnen
joehoequote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Propt frikandel bij @:nattekat naar binnen
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Hmm morgen is de koffiebranderij ook nog dicht denk ik.
Nee er is daar vrijdag brand geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?
*Zet schaal bitterballen neerquote:
Nee ze hadden iets meer dan de koffie gebrand toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwDa's niet zo best.
Ja deze woordgrap voelde ik al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
das een jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |