quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:41 schreef rival het volgende:
Ik had een rode kamer, een paarse kamer en een groene kamer toen ik dit huis kocht. boven.
De woonkamer was een mengelmoes van kleuren....
Het huis leek het meeste hier op
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom maar bij den Dot hoor, die is nie stout nie
Dat is wel een mooi voordeelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee en zijn dochter heeft ook alles gelaten voor wat het was...
Groot in mijn voordeel geweest want hierdoor was het echt de woningbouw die veel gedaan heeft voor ik er kwam wonen.
Keukenkastjes en toilet ook geheel nieuw.
Ik had het hier ook nog jaren over de paarse kamer en de blauwe kamer. Ook al waren ze dat allang niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:41 schreef rival het volgende:
Ik had een rode kamer, een paarse kamer en een groene kamer toen ik dit huis kocht. boven.
De woonkamer was een mengelmoes van kleuren....
Het huis leek het meeste hier op
[ afbeelding ]
Voorlopig niet toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:43 schreef Nizno het volgende:
ach en er bleef echt nog wel te klagen over. maar dat staat allemaal op het inspectieformulier voor ooit als ik uit de woning ga
Samequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had het hier ook nog jaren over de paarse kamer en de blauwe kamer. Ook al waren ze dat allang niet meer
Neuj pas als ik de staatsloterij win en zelf een twee onder één kapper laat bouwen dat meteen aan mijn wensen voldoet.quote:
nee Crack komt in de andere woning van de twee onder één kapquote:
@gianni61quote:
Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj pas als ik de staatsloterij win en zelf een twee onder één kapper laat bouwen dat meteen aan mijn wensen voldoet.
Zoals toilet dat doorspoelt met regenwater enzo
Er komt hier geen beer in!quote:
Die heeft ook altijd mazzel he!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Crack komt in de andere woning van de twee onder één kap
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Crack komt in de andere woning van de twee onder één kap
Hier kunnen wij niet tegenop.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd mazzel he! Heeft die ook een keertje mazzel.
En verder niks?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Bedrijf van de ketel aan de telefoon. Konden ook zien dat de vorige bewoner bijna nooit thuis was enz en soms jarenlang geen onderhoud had laten doen. Ding heeft heel lang uitgestaan voor ik hem weer aan had gezet toen ik hier kwam wonen.
Ik weet ook dat die bewoner amper thuis was want ook eruit gegooid op den duur.
Ze zou het allemaal erbij melden ofzo en ze ging het ietsjes overdrijven zei ze zodat ze het hopelijk nu wel oppakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |