Das lief, wie is er niet lief dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog wel lief
[..]
De tering
Leven met koud water een jaar lang. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent?wat dan?
hij zegt dat ie dat niet kan, dus ja wat dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leven met koud water een jaar lang. Denk ik.
Al die stoute mensenquote:
Zat ik ook aan te denken ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier eentje gehuurd.
Onderhoud zit bij het contract in. Iedere anderhalf jaar komen ze langs voor een standaard beurtje.
in een hoekje zitten huilen tot het over isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij zegt dat ie dat niet kan, dus ja wat dan?
Een jaar lang huilenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
in een hoekje zitten huilen tot het over is
ohja, dat zie ik jou wel doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
in een hoekje zitten huilen tot het over is
Hij had ook alles in de vreemdste kleuren geverfdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog wel lief
[..]
De tering
Ik vind het ideaalquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Over huilen gesproken, de oma van mijn festivalmaatje was afgelopen vrijdag overleden precies op het moment dat we wilden vertrekken. Dat was even heel verdrietig
Dan viel het hier nog meequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had ook alles in de vreemdste kleuren geverfd
Woonkamer was appeltjes groen
Keuken was zwart, inclusief plafond. En het hok ernaast waar de wasmachine en vaatwasser stonden, met alleen een deur (geen ramen) ook volledig zwart. Je zag geen zak in dat hok zo donker.
En de slaapkamer was bruin geel wit streepjes behang, met okergeel plafond.
Andere kamer boven had een paarse muur, een knalroze muur en lila plafond.
En 3e kamer had felblauwe muren en knalgeel plafond.
En de gang, trapgat en overloop was nog deels zacht oranje/zand (de originele jaren 60 kleur) en deels gewit, maar niet netjes recht, nee gewoon van die willekeurige halen met een roller en gewoon niet afgemaakt.
En de vloeren waren ook nog af, langs het keukenblok ontbraken een paar stroken, in de gang en woonkamer ook. En hij had gewoon nog een paar pakken laminaat liggen, maar het gewoon nooit afgemaakt
We hebben hier eerst de woonkamer, slaapkamer en keuken geverfd, en mijn vader heeft de vloer afgemaakt..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan viel het hier nog mee
Slaapkamer zwart. Woonkamer mintgroen. De rest wit
Ja, was bekend dat ze stervende was. Dat was opzich wel fijn, kun je scenario's bespreken van te voren ipv onverwachtsquote:
Voelt goed hequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben hier eerst de woonkamer, slaapkamer en keuken geverfd, en mijn vader heeft de vloer afgemaakt..
En later toen ik er al woonde heb ik af en toe een stukje geverfd van de rest![]()
Knapte de boel wel erg van op
ideaal... hier heeft de verhuurder alles gewit omdat de vorige bewoner het niet in originele staat heeft achtergelaten (lees vergeelt en goor). Best egoïstisch van die man dat hij dat niet heeft gedaan voor hij het spoor op ging trouwensquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had ook alles in de vreemdste kleuren geverfd
Woonkamer was appeltjes groen
Keuken was zwart, inclusief plafond. En het hok ernaast waar de wasmachine en vaatwasser stonden, met alleen een deur (geen ramen) ook volledig zwart. Je zag geen zak in dat hok zo donker.
En de slaapkamer was bruin geel wit streepjes behang, met okergeel plafond.
Andere kamer boven had een paarse muur, een knalroze muur en lila plafond.
En 3e kamer had felblauwe muren en knalgeel plafond.
En de gang, trapgat en overloop was nog deels zacht oranje/zand (de originele jaren 60 kleur) en deels gewit, maar niet netjes recht, nee gewoon van die willekeurige halen met een roller en gewoon niet afgemaakt.
En de vloeren waren ook nog af, langs het keukenblok ontbraken een paar stroken, in de gang en woonkamer ook. En hij had gewoon nog een paar pakken laminaat liggen, maar het gewoon nooit afgemaakt
"Nie mijn probleem!"quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal... hier heeft de verhuurder alles gewit omdat de vorige bewoner het niet in originele staat heeft achtergelaten (lees vergeelt en goor). Best egoïstisch van die man dat hij dat niet heeft gedaan voor hij het spoor op ging trouwens
Ik was voor daar ook niet se moeilijkst hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voelt goed he
Hier hebben we alle muren laten spuiten. Het afplakken was meer werk
Hey Essquote:
nee en zijn dochter heeft ook alles gelaten voor wat het was...quote:
Kom maar bij den Dot hoor, die is nie stout niequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:41 schreef rival het volgende:
Ik had een rode kamer, een paarse kamer en een groene kamer toen ik dit huis kocht. boven.
De woonkamer was een mengelmoes van kleuren....
Het huis leek het meeste hier op
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |