abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218369795
_O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218369830
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218369889
Terechte observatie

twitter

twitter

Nu ook youtube users in de VS
pi_218369923
Toch nog een beetje goed nieuws, soort van

twitter
pi_218370121
Palantir, het AI bedrijf van Alex Karp is in de VS al bezig om een online database aan te leggen van iedere Amerikaan

Maar ze zijn nu ook al actief in Engeland

UK police working with controversial tech giant Palantir on real-time surveillance network

https://libertyinvestigat(...)urveillance-network/

En natuurlijk kon Nederland niet achterblijven

Big Brother software 👀🕵️. Niet in China, niet in Rusland, ook niet in Hongarije, maar gewoon hier in Nederland. Aangekocht in 2011 door niemand minder dan onze eigen Dick Schoof.

Het doel van de Nederlandse overheid met het gebruik van Palantir-software is het analyseren en koppelen van grote hoeveelheden gegevens om veiligheid en opsporing te verbeteren, bijvoorbeeld bij terrorismebestrijding of georganiseerde misdaad.

Het gevaar schuilt in de enorme schaal en ondoorzichtigheid van de dataverwerking, waardoor burgers zonder transparantie of rechtsbescherming in risicoprofielen kunnen belanden.

Dit ondermijnt de rechtsstaat, tast privacy aan en opent de deur naar machtsmisbruik en massasurveillance.

Betalen we belasting voor diensten of voor het inleveren van onze vrijheid?

twitter
  woensdag 30 juli 2025 @ 14:13:33 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218370185
quote:
8s.gif Op woensdag 30 juli 2025 13:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Starmer is een gevaar voor de democratie
Echt met afstand de meest enge regeringsleider momenteel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218370533
Ook Spotify is niet meer veilig

twitter
pi_218373935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Echt met afstand de meest enge regeringsleider momenteel.
Naar buiten toe acteren ze alsof ze verschillend zijn (links vs rechts theater om het volk het gevoel te geven dat je een stem hebt haha) uiteindelijk is het allemaal 1 pot nat. Het zijn collages in crime en dienen dezelfde agenda.
pi_218376046
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
Terechte klacht.

Je kan er vergif op innemen dat zodra overheden graag je gegevens willen hebben vanwege de "veiligheid van kinderen", of drugs, of wapens of terrorisme, er meer achter zit.

En natuurlijk moeten mensen die hun privacy niet willen opgeven voor een vals gevoel van veiligheid verdacht gemaakt worden.
Overigens wil ik wel zeggen dat een gestandaardiseerd Europees systeem voor digitale identificatie wel een groot voordeel heeft tov van de versnipperde nationale en commerciële oplossingen.
Alleen NL heeft al DigiD, Eherkenning, Idin, etc.

Maar dit project gaat idd volledig uit de hand lopen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218376092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws, soort van

[ x ]
Dit heb ik gemist wat is er gebeurd dat er nu opeens een hoop gedoe is? Dit doen ze toch al jaren?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Moderator donderdag 31 juli 2025 @ 09:18:04 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218376185
quote:
15s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:07 schreef Ali_boo het volgende:
Palantir, het AI bedrijf van Alex Karp is in de VS al bezig om een online database aan te leggen van iedere Amerikaan

Maar ze zijn nu ook al actief in Engeland

UK police working with controversial tech giant Palantir on real-time surveillance network

https://libertyinvestigat(...)urveillance-network/

En natuurlijk kon Nederland niet achterblijven

Big Brother software 👀🕵️. Niet in China, niet in Rusland, ook niet in Hongarije, maar gewoon hier in Nederland. Aangekocht in 2011 door niemand minder dan onze eigen Dick Schoof.

Het doel van de Nederlandse overheid met het gebruik van Palantir-software is het analyseren en koppelen van grote hoeveelheden gegevens om veiligheid en opsporing te verbeteren, bijvoorbeeld bij terrorismebestrijding of georganiseerde misdaad.

Het gevaar schuilt in de enorme schaal en ondoorzichtigheid van de dataverwerking, waardoor burgers zonder transparantie of rechtsbescherming in risicoprofielen kunnen belanden.

Dit ondermijnt de rechtsstaat, tast privacy aan en opent de deur naar machtsmisbruik en massasurveillance.

Betalen we belasting voor diensten of voor het inleveren van onze vrijheid?

[ x ]
Wat betreft Palentir moet ik, als het om de VS gaat altijd wel een beetje smadelijk gniffelen.De mensen die op Trump hebben gestemd omdat ze een kleinere overheid willen, krijgen juist een verregaande intrusie in privacy voor hun kiezen. Want Trump gaat Palentir gebruiken om een grote database aan te leggen van alle Amerikanen.

https://theconversation.c(...)moral-compass-260824
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:58:48 #37
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_218388084
Beheerderstoegang tot de database van Palantir is straks de jackpot voor hackers. :P
pi_218414594
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat betreft Palentir moet ik, als het om de VS gaat altijd wel een beetje smadelijk gniffelen.De mensen die op Trump hebben gestemd omdat ze een kleinere overheid willen, krijgen juist een verregaande intrusie in privacy voor hun kiezen. Want Trump gaat Palentir gebruiken om een grote database aan te leggen van alle Amerikanen.

https://theconversation.c(...)moral-compass-260824
Een paar maanden terug had ik een topic in NWS geopend over Palantir. Jij was een van de weinige die het gevaar op waarde kon schatten.

Ondetussen heeft Palentir grote contracten weten te bemachtigen met de overheid. Zal later even kijken of ik de brichten terug kan vinden
pi_218414604
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit heb ik gemist wat is er gebeurd dat er nu opeens een hoop gedoe is? Dit doen ze toch al jaren?
Ik snap je vraag niet zo goed :@
  Moderator maandag 4 augustus 2025 @ 13:33:14 #40
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218414607
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een paar maanden terug had ik een topic in NWS geopend over Palantir. Jij was een van de weinige die het gevaar op waarde kon schatten.

Ondetussen heeft Palentir grote contracten weten te bemachtigen met de overheid. Zal later even kijken of ik de brichten terug kan vinden
O ja, toen kreeg ik een boel tegenwind omdat ik het niet over moslims en immigranten wilde hebben.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218414643
twitter
pi_218414691
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
O ja, toen kreeg ik een boel tegenwind omdat ik het niet over moslims en immigranten wilde hebben.
Heel raar was dat, het ging nauwelijks meer over het onderwerp. Maar inderdaad over moslims en migranten. Alsof ze de hele topic niet eens gelezen hadden :')
pi_218414706
twitter
pi_218414747
Er komt een twitter diarree van mijn kant, heb heel wat links opgeslagen de afgelopen week

twitter
pi_218414766
Zou dit de echte reden zijn voor al het internet censuur wat we nu zien?

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Ali_boo op 04-08-2025 13:59:46 ]
pi_218414786
  maandag 4 augustus 2025 @ 14:12:04 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218414884
quote:
81s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:55 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg je, als je stemt op links.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218415026
twitter
pi_218415100
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Dit krijg je, als je stemt op links.
Je bent het in NL en Italië gezien, waar je rechtse regering had, maakt weinig uit wie er aan de macht is. Er verandert heel weinig
pi_218415240
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik snap je vraag niet zo goed :@
Dat de betaalproviders censuur toepassen en klanten/producten weigeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')