Je bent gementioned in een post die later verwijderd is, dan krijg je een melding (want die wordt verstuurd zodra de post gemaakt wordt), maar de post is niet meer terug te vinden. Dus was het een mention in een verwijderde post.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wou geen klojo zijn, maar deze post van jou slaat ook nergens op of vind je van wel? Een mention is een verwijderde post
Dat begrijp ik. Nu geef je een normale reactie. Je eerste reactie sloeg nergens op ook al denk je nog steeds van wel blijkbaarquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:47 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je bent gementioned in een post die later verwijderd is, dan krijg je een melding (want die wordt verstuurd zodra de post gemaakt wordt), maar de post is niet meer terug te vinden. Dus was het een mention in een verwijderde post.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 17 december 2025 00:00 schreef Friday12 het volgende:
Of je doet wat kalm en leert gewoon even te lezen wat er gezegd word?
Ow, wat flauw en kinderlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jou natuurlijk want jij bent aan het spammen
Sterktequote:Op woensdag 17 december 2025 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kom terug als het niet na 22:00 is want dan kan je mischien weer normaal denken
Dit was een normale en correcte post. Geen flauw idee hoe dit alarmbellen (van 'een derde persoon') moet triggeren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:25 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Een mention in een verwijderde post.
Wat het ook en toen kwam dat gespam waar ik even niet tegen konquote:Op woensdag 17 december 2025 11:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit was een normale en correcte post. Geen flauw idee hoe dit alarmbellen (van 'een derde persoon') moet triggeren.
Ja, dat is al onder de aandacht gebracht.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:41 schreef Cupfighter het volgende:
Kan iemand even in Cots topic kijken
Fijn ik had ook al gerapporteerdquote:Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is al onder de aandacht gebracht.
Oh ga je hier verder drammen, je hebt het empathisch vermogen van een stoeptegelquote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef Masberum het volgende:
Maak er een dagboektopic van waar niet gediscussieerd mag worden en geen andere meningen gegeven mogen worden dan die de meerderheid heeft
Dit is feedback. Ik mag hier gewoon mijn mening geven. Jij mag hier flauw zo reagerenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ga je hier verder drammen,
Een mening kan in 1 post. Jouw gedram ging door twee topics heen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef Masberum het volgende:
Maak er een dagboektopic van waar niet gediscussieerd mag worden en geen andere meningen gegeven mogen worden dan die de meerderheid heeft
Of je houdt rekening met iemands kwetsbaarheid. Echt, hoe haal je het in je hoofd om zo te blijven doordrammen over jouw zogenaamde briljante idee. Waar zit godverdomme je verstand, man.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef Masberum het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een mening kan in 1 post. Jouw gedram ging door twee topics heen.
Als je dit niet snapt ben je niet hoogbegaafdquote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit is feedback. Ik mag hier gewoon mijn mening geven. Jij mag hier flauw zo reageren
Wat heb ik gezegd?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je houdt rekening met iemands kwetsbaarheid. Echt, hoe haal je het in je hoofd om zo te blijven doordrammen over jouw zogenaamde briljante idee. Waar zit godverdomme je verstand, man.
Dat is het ook haha.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef Masberum het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |