Is niet meer wat diegene hier plaatst.quote:
Wat is precies de vraag? Moet ik het topic kicken?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Is niet meer wat diegene hier plaatst.
Topic is gesloten dus kon niet daar antwoorden.
Edit: maar staat ook niet meer in het Hulpverleningstopic .
Edit2: gaat met name over eenzaamheid na een overlijden. Kunnen mogelijk wel goede tips uit gehaald worden.
Wordt wel verwezen naar 'Het Luisterend Oog' van Humanitas en dat die site nu niet meer bestaat.
Nu niet de tijd om de hele site te lezen, sorry
Nee, de link gaat nu naar een uitvaartwebsite. En dat strookt niet met wat het eerst was. Denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat is precies de vraag? Moet ik het topic kicken?
Nou dit. de tekst gaat nu meer over Eenzaamheid bij overlijden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de link gaat nu naar een uitvaartwebsite. En dat strookt niet met wat het eerst was. Denk ik.
Het was een hele oude oproep om mee te kijken naar linkjes voor in het sticky topic. Deze viel me op om aan te klikken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat is precies de vraag? Moet ik het topic kicken?
Ik heb je een DM gestuurd met wat info.quote:
Yes, zal ik morgen even ergens in verwerkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd met wat info.
Ik ga je hier even beantwoorden als je het goed vindt, in plaats van dat in het topic te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit zijn geen foutjes, dit is gewoon selectief vegen , ik ben er echt klaar mee.
Succes verder
Dat ga ik dan ook doen , ik blijf voortaan weg uit R&Pquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ga je hier even beantwoorden als je het goed vindt, in plaats van dat in het topic te doen.
De enige posts die van jou verwijderd worden, zijn de posts waarin je roept dat een topic verzonnen zou zijn. Dat is gewoon offtopic en pseudo-modden. En dit is niet het eerste topic waar je die neiging hebt. Als je post verder niets toe voegt dan wordt ie gewoon volledig verwijderd.
We hebben hier het feedbacktopic, je kan een DM sturen of een TR zetten als je denkt dat een topic verzonnen is. Maar het topic vervuilen is niet de manier.
Blijf er dan gewoon weg.
Dit snap ik echt niet, dat krampachtige gedoe als je aangeeft dat je denkt dat iets verzonnen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ga je hier even beantwoorden als je het goed vindt, in plaats van dat in het topic te doen.
De enige posts die van jou verwijderd worden, zijn de posts waarin je roept dat een topic verzonnen zou zijn. Dat is gewoon offtopic en pseudo-modden. En dit is niet het eerste topic waar je die neiging hebt. Als je post verder niets toe voegt dan wordt ie gewoon volledig verwijderd.
We hebben hier het feedbacktopic, je kan een DM sturen of een TR zetten als je denkt dat een topic verzonnen is. Maar het topic vervuilen is niet de manier.
Blijf er dan gewoon weg.
Kan me in het geval van R&P wel levendig voorstellen dat je als ongeloofwaardig wordt afgeschilderd en dan nog meermaals ook nog, het niet leuk is te lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit snap ik echt niet, dat krampachtige gedoe als je aangeeft dat je denkt dat iets verzonnen is.
Krampachtig valt wel mee hoor, maar als ik het tegen kom dan haal ik het wel weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit snap ik echt niet, dat krampachtige gedoe als je aangeeft dat je denkt dat iets verzonnen is.
Waarom zou ik? Als ik iets belachelijks lees gepost door mensen die herhaaldelijk betrapt zijn op leugens dan vermeld ik dat graag. Maar je mag als TS zijnde een heel lul verhaal ophangen maar oh wee als iemand aangeeft het niet te geloven. Laat vooral alle verhaaltjes staan maar ga dan ook niet lopen modden als mensen het ongeloofwaardig vinden en dit posten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Krampachtig valt wel mee hoor, maar als ik het tegen kom dan haal ik het wel weg.
Verder wat @:Sally zegt. Sla het topic dan gewoon over.
Ik ga over het algemeen altijd serieus in op wat mensen in hun topic zeggen , en doe er ook moeite voor , maar als ik een verhaal verzonnen vind, dan zeg ik dat niet zomaar. Dit is continu hetzelfde verhaal . Selectief vegen dusquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Als ik iets belachelijks lees gepost door mensen die herhaaldelijk betrapt zijn op leugens dan vermeld ik dat graag. Maar je mag als TS zijnde een heel lul verhaal ophangen maar oh wee als iemand aangeeft het niet te geloven. Laat vooral alle verhaaltjes staan maar ga dan ook niet lopen modden als mensen het ongeloofwaardig vinden en dit posten.
Ik zie het ook niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is dit?
Ik was net een nieuw topic aan het lezen over iets van zelfhaat en trauma en nu ineens is het weg?
Wat is dit voor iets raars, hebben mods dat topic verwijderd?
Dacht dat ze altijd slotjes zetten ipv een topic gewoon te wissen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet meer.
Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen helaasquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dacht dat ze altijd slotjes zetten ipv een topic gewoon te wissen.
Hopelijk komt er een antwoord.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen helaas
uitstekend plan na een prima reactiequote:
Dat topic heb ik verwijderd op verzoek van de TS.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is dit?
Ik was net een nieuw topic aan het lezen over iets van zelfhaat en trauma en nu ineens is het weg?
Wat is dit voor iets raars, hebben mods dat topic verwijderd?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:19 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat topic heb ik verwijderd op verzoek van de TS.
Normaal wordt dit ook niet gedaan, maar in dit geval heb ik een uitzondering gemaakt na contact en uitleg van de TS.
Waarom moet dit dan in R&P FB gemeld worden?quote:
Je quoot me verkeerd met klacht. dat schreef ik niet. En waarom ik het hier meld ? Omdat dit zijn thuispostbasis was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom moet dit dan in R&P FB gemeld worden?![]()
Laat 'm lekker dáár blijven![]()
Dat deed ik bewust, je klaagde. Maar je klacht hoort hier niet, 'thuispostbasis' (quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Je quoot me verkeerd met klacht. dat schreef ik niet. En waarom ik het hier meld ? Omdat dit zijn thuispostbasis was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |