Dat ze alle messen thuis uit haar huis moet halen. Dat ze overdrijft met haar opmerking dat alleen een dwangbuis haar zou tegenhouden met een eventuele TS poging.quote:
Je kan het inderdaad niet 'pakken' en tegelijkertijd bedoel je het van jouw kant goed. En daardoor voel jij je dus (ook) niet begrepen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:57 schreef Masberum het volgende:
Ik begrijp het echt niet, ik zal wel dom zijn. Maar het advies om alle messen uit huis te halen voor iemand die soms zichzelf via messen verwond is dus een negatief advies.
En dat ik geloof dat ze geen dwangbuis nodig heeft maar dat als ze geen messen in huis heeft haar zou helpen is ook negatief advies (en bedoeld) van mij.
En ik zoek negatieve aandacht. En mijn reacties worden verwijderd.
Dat doe ik ook,ik wil veel zeggen maar hou mijn mond verder maar, ik vertrouw op een goed inzicht van de modsquote:Op woensdag 17 december 2025 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga verder niet op jou in. Ik laat dit verder aan de mods over.
Bingoquote:Op woensdag 17 december 2025 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ben in een hyper-assertieve bui
Natuurlijk mogen er kritische vragen gesteld worden, het is een forum. Alleen als iemand uitlegt waarom iets wel/niet werkt bij bepaalde problematiek, accepteer dat dan. Blijf dan niet eindeloos jezelf herhalen en alle uitleg als smoesje te bestempelen
Ik kan prima kritiek hebben en ik kan prima vragen beantwoorden, maar wees alsjeblieft geen langspeelplaat met een kras erin.
Ja ik snap wat je bedoelt? Maar zie jijzelf ook niet dat jij totaal uit de pas loopt met allerlei topics qua omgangsnormen en "opvattingen"quote:Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus tips mogen alleen gegeven worden als een persoon zich goed voelt en iemand zoals ik moet dat maar aanvoelen. En nee ik wil geen lul zijn hier. Als ik zie dat iemand in levensnood zit ofzo dan ga ik heus niet reageren. Maar ik reageerde voor zover ik zag op een neutraal moment, wat blijkbaar compleet niet neutraal was ofzo..?
Het is nogal wat om je schuldig over te voelen als je iets goed probeert te doen maar te horen krijgt dat je het compleet verkeerd hebt aangepakt omdat blijkbaar ergens in een x aantal posts iets te merken was ofzo.. snap je wat ik bedoel?
Dank! En ook welterusten.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:29 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, de rust is wedergekeerd. Fijne nacht mensen, en vooral CotS.
En dat om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Als jullie het niets vinden haal ik het weer weg.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Het zat diep, maar wilde er geen topic over aanmaken.quote:Op donderdag 18 december 2025 04:13 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat om 4 uur 's nachts![]()
Kon je er niet van slapen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |