Samen delen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wordt dan wel vechten om de bitterballen
Ik ben ook hooggeleiderquote:
Jij de kiepnuggets en ik de bitterballen?quote:
Hmmm, ik de kiepnuggets, jij de bamischijven en samen de bitterballen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij de kiepnuggets en ik de bitterballen?
👀quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik de kiepnuggets, jij de bamischijven en samen de bitterballen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
Heb losse citroenthee gekocht voor mams...
deed net even dat zakje open... zo de knetter... als je high kon worden van citroengeur dan was ik nu in een baan rond de aarde.
en dan had ik het zakje nog best een stukje bij mijn neus vandaan
We gaan je delenquote:
ja dat zal zij er ook van denkenquote:
Welk merk?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
Heb losse citroenthee gekocht voor mams...
deed net even dat zakje open... zo de knetter... als je high kon worden van citroengeur dan was ik nu in een baan rond de aarde.
en dan had ik het zakje nog best een stukje bij mijn neus vandaan
Ik vond achterin de kast een nog ongeopend zakje english breakfast. Van al een paar jaar geleden. Dus ik dacht, die zal wel wat minder sterk smaken inmiddelsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zal zij er ook van denken![]()
Ik ga voor de iets veiligere zwarte smaken.
De bamischijven mogen gewoon wegblijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik de kiepnuggets, jij de bamischijven en samen de bitterballen?
van van Bruggenquote:
quote:
Limoen vind ik lekkerderquote:
quote:
ik heb een precisieweegschaaltje gekocht en houd het bij een kleine 0,7 gram per 250ml water.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond achterin de kast een nog ongeopend zakje english breakfast. Van al een paar jaar geleden. Dus ik dacht, die zal wel wat minder sterk smaken inmiddels
Niet dus, deed een vrij grote schep in mijn theezeefje, zo sterk was bijna niet te drinken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Kroket
Bitterbal
Kaassouffle
Kiepcorn
Kiepnuggets
Frikandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |