Krokettenquote:
quote:
Smaken verschillen.quote:
Tja, ondertussen gaan andere ontwikkelingen gewoon door, waardoor die enorm dure kerncentrales over twintig jaar waarschijnlijk niet zo heel nodig meer zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met kortzichtig denken, en je hebt het zelf niet eens in de gaten.
quote:TenneT verwacht dat Nederland over zes jaar 4 à 5 gigawatt aan grootschalige batterijen zal hebben. Die zouden bij elkaar meer stroom kunnen leveren op piekmomenten dan de drie kolencentrales die ons land nu kent. Deze centrales moeten vanaf 2030 de deuren sluiten, omdat ze veel CO2 uitstoten.
Grmblquote:
Frikandel met mayo en uitjesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frikadel, ja. Kipnuggets, nee.
Wanneer gaan we trouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Kroket
Bitterbal
Kaassouffle
Kiepcorn
Kiepnuggets
Frikandel
Ik zou in deze rij de kaassouffle omwisselen met de frikandelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Kroket
Bitterbal
Kaassouffle
Kiepcorn
Kiepnuggets
Frikandel
Ik ben al verloofd met grmblquote:
bitterbal heeft liever iets ronds dan iets langs.quote:
Hmpf.quote:
Oh dat komt wel goed uitquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou in deze rij de kaassouffle omwisselen met de frikandel
Hmm, maar gok dat Stig hooggeleider isquote:
Maar wordt dan wel vechten om de bitterballenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed uit
Als we dan zo'n bittergarnituur hebben dan eet jij alle frikandellen en ik alle kaassouffle's
die conclusie laat ik aan jezelf. Begin nu wel te twijfelen of ik wel tegen je in had moeten gaan door deze vraagquote:
Ja had je maar sneller moeten zijnquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
die conclusie laat ik aan jezelf. Begin nu wel te twijfelen of ik wel tegen je in had moeten gaan door deze vraag
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Overdracht staat nu gepland voor 12 sept. afhankelijk van hoe de financiering verloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |