Als je dan toch wilt blijven sprinten met Groves in de vlakke sprints dan kan Van der Poel in die ritten vol voor de tussensprint gaan. Dan kun je nog kijken waar je op een gegeven moment staat.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu kan morgen ook zomaar groen pakken. En dan is de vraag of hij er een doel van wil maken of dat Groves de (tussen)sprints doet
Dat was wel bij de wegversmalling op die rechte weg.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ja daarvoor vallen ze op een brede kaarsrechte weg op 3km van de meet.
Hoeveel dnf en dns gaat vandaag opleveren? Er zullen meerdere slachtoffers zijn verwacht ikquote:Op maandag 7 juli 2025 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini is blij dat hij überhaupt nog leeft.
Krijgt Sporza toch nog gelijk?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alle ritten tot nu toe gewonnen door een Belg
Niet genoeg voor een gele kaart of deklassering verwacht ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:06 schreef wimderon het volgende:
Van Poppel toch weer de oorzaak van die laatste val.
Iedereen lijkt wel binnen te zijn, maar het zou toch wel wonderlijk zijn als Meeus en Jeanniere morgen van start gaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel dnf en dns gaat vandaag opleveren? Er zullen meerdere slachtoffers zijn verwacht ik
Stukje Stybarquote:Op maandag 7 juli 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die doet morgen dus gewoon weer mee met een paar noodvullingen.
Je kunt m daar niet echt als hele duidelijke schuldige aanwijzen, dus waarom niet?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we er een mening over dat Coquard na die tussensprint überhaupt nog mee gaat sprinten? Ik had denk ik de rest van de dag vrijaf genomen.
Jaquote:Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef The_Undertone het volgende:
Is Evenepoel eigenlijk wel gevallen?
Volgens de verslaggever bij Eurosport zag hij er fit uit, al was die allicht sarcastisch.quote:
Ik heb ook de indruk dat ze tegen hem aan gevallen zijn, niet dat hij zelf op grond lag.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef The_Undertone het volgende:
Eerder zoiets jaquote:Op maandag 7 juli 2025 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat ze tegen hem aan gevallen zijn, niet dat hij zelf op grond lag.
Is water nat?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef The_Undertone het volgende:
Moet ie vast van Trine zeggenquote:Op maandag 7 juli 2025 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jonas R heeft het niet goed gezien, maar vindt het wel logisch dat ie woedend is op Coquard
Jonas (Vingegaard) Rasmussen?quote:
Terug gezet?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Pino112 het volgende:
Van Poppel staat nu als 36e op de Tour site
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |