Is water nat?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef The_Undertone het volgende:
Is Evenepoel eigenlijk wel gevallen?
Moet ie vast van Trine zeggenquote:Op maandag 7 juli 2025 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jonas R heeft het niet goed gezien, maar vindt het wel logisch dat ie woedend is op Coquard
Jonas (Vingegaard) Rasmussen?quote:
Terug gezet?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Pino112 het volgende:
Van Poppel staat nu als 36e op de Tour site
Vanwege meesprinten terwijl hij zegt dat hij niet zou meesprintenquote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Pino112 het volgende:
Misschien schuldige aan 1 valpartij?quote:
Ook geel dan? Dan staat hij wel op scherp meteenquote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Pino112 het volgende:
Die dame mag wel even zonnebrand smeren.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Rex doet er alles aan om de sprint niet aan te hoeven trekken.
Geel in de Tour, wie wil dat nou nietquote:Op maandag 7 juli 2025 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook geel dan? Dan staat hij wel op scherp meteen
quote:Met trillende stem en vochtige ogen bood Coquard zijn excuses aan Philipsen en zijn team aan.
Niet waar.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:40 schreef Halcon het volgende:
Coquard kon er toch ook niet veel aan doen? Moest uitwijken voor Kommisar Rex.
Goede teksten van iemand die altijd alles netjes doetquote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Momo het volgende:
Jonas Rickaert foetert op concurrentie na opgave Philipsen: "Je leven riskeren voor 10 punten, het is te zot voor woorden"
Jonas R. was een beetje boos op Coquard die hooguit zesde zou kunnen worden
Laat Rickaert maar eerst naar zich eigen kijken.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Momo het volgende:
Jonas Rickaert foetert op concurrentie na opgave Philipsen: "Je leven riskeren voor 10 punten, het is te zot voor woorden"
Jose was ook al boos wat Coquard daar kwam doen. Terwijl die natuurlijk alle recht heeft mee te sprinten bij een tussensprintquote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Momo het volgende:
Ja net als Bini gisteren.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jose was ook al boos wat Coquard daar kwam doen. Terwijl die natuurlijk alle recht heeft mee te sprinten bij een tussensprint
"In Polen vallen we ook op rechte tweebaanswegen"quote:Op maandag 7 juli 2025 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)k-op-vijfbaanswegen/
Wow. Dat ik dit nog mag meemaken. Een schuldbewuste coureur. En dan ook nog echt Groenewegen.
Die is inderdaad gewoon klaar en knijpt straks in de remmen. Maar iedereen moet kalm doen, leuk maar dat gaat hem nooit worden met sprinters van nu. Het enige wat hardleerser is is de Tour organisatie die finishes neer legt waar de meet binnen 100 meter nog niet zichtbaar is. Letterlijk treintjesongeluk waiting to happen.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik sluit niet uit dat G nog tijdens de Tour met pensioen gaat.
Dat is dan wel netjes van de organisatie, ook al had ik me wel kapotgelachen als ze hem aan Wellens hadden gegeven.quote:
Ik zit het nu pas te kijken, maar Coquard gaat toch als een blind paard eerst naar links om Lidl te volgen en vervolgens zwiept hij naar rechts om te sprinten terwijl daar iemand zit?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:40 schreef Halcon het volgende:
Coquard kon er toch ook niet veel aan doen? Moest uitwijken voor Kommisar Rex.
Toen ik keek zat ik op de Zwift, nu wat beter gekeken. Rex kan er inderdaad niks aan doen. Coquard wijkt van z'n lijn af, als reactie op Milan (die ook niet echt rechtdoor sprint).quote:Op maandag 7 juli 2025 19:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zit het nu pas te kijken, maar Coquard gaat toch als een blind paard eerst naar links om Lidl te volgen en vervolgens zwiept hij naar rechts om te sprinten terwijl daar iemand zit?
Volgens mij is dit volledig Coquards schuld, Rex rijdt gewoon rechtdoor.
Er hoeft niet altijd per se iemand (of één iemand) schuldig te zijn, dat vond ik in dit geval ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen ik keek zat ik op de Zwift, nu wat beter gekeken. Rex kan er inderdaad niks aan doen. Coquard wijkt van z'n lijn af, als reactie op Milan (die ook niet echt rechtdoor sprint).
quote:Tombé lourdement dans les 300 derniers mètres, Émilien a été rapidement pris en charge par les médecins, il est sur pied et rentrera à l’hôtel dans la soirée après des examens complémentaires.
Il souffre d’un traumatisme facial sans signe de gravité, de contusions multiples nottament au niveau de l’épaule et de plaies suturées.
Une réévaluation sera effectuée demain matin par le staff médical pour la suite de la compétition.
Bon courage Émilien 🫶🏼
Merci à tous pour vos nombreux messages de soutien ❤️🔥
---
Na een zware val in de laatste 300 meter werd Émilien snel door de artsen behandeld. Hij is inmiddels weer op de been en zal 's avonds na verdere onderzoeken terugkeren naar het hotel.
Hij had een gezichtsletsel zonder ernstige gevolgen, meerdere kneuzingen, vooral aan de schouder, en gehechte wonden.
Morgenvroeg zal de medische staf een nieuwe beoordeling uitvoeren voor de rest van de wedstrijd.
Veel succes Emilien 🫶🏼
Bedankt allemaal voor jullie vele steunbetuigingen ❤️🔥
Helemaal terecht bij dingen als blijven hangen in iemands wiel, of een kettingreactie. Maar naar mijn mening is geel wel terecht, Coquard had echt makkelijk moeten kunnen zien dat Rex naast hem zat.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er hoeft niet altijd per se iemand (of één iemand) schuldig te zijn, dat vond ik in dit geval ook wel eigenlijk.
Van Poppel staat al op 3quote:Op maandag 7 juli 2025 20:27 schreef wimderon het volgende:
Voor de tussensprint:
Theuns (en -13 punten in het puntenklassement)
Coquard (en -13 punten in het puntenklassement)
Voor de eindsprint:
Ballerini (en -13 punten in het puntenklassement)
Van Poppel (en-13 punten in het puntenklassement en teruggezet naar de laatste plaats van zijn groep)
Als het goed is, is de voorste groep dan niet heel groot meerquote:Op maandag 7 juli 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen ook weer een fataal aantal haakse bochten in de laatste paar kilometers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |