abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218557154
[quote]0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:

er is ook weer een nieuw verslag geplaatst,van 30juli j.l. las ook iets over een camera op 2 depots,laten ze die op het kantoor plaatsen,kunnen we daar meekijken.
pi_218557177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag hingen bij ons de nieuwe looptijden per 1 september bij ons op het depot, en het gevloek en getier was niet van de lucht. Ik had wel verwacht dat er tijd van de wijken zou gaan, zeker op de daldagen ivm de volumeverschuiving, maar zo veel als dit had ik niet verwacht, en niemand volgens mij. Op de daldagen is er ongeveer 30% af gegaan, op de piekdagen loopt het uiteen van 6% tot 21%, en op zaterdag rond de 20%. Ze zijn helemaal gek geworden, dat is wel duidelijk. Zelfs met de voorspelde ongeveer 10% volumedaling kom je niet op deze tijden uit. Daar komt bij dat ze juist beloofd hadden wijken die echt veel te krap stonden (waar in de praktijk gemiddeld meer dan 10% op geplust werd) er tijd bij te geven. Nou, niemand heeft er ook maar 1 seconde tijd bij gekregen, maar iedereen is tijd kwijtgeraakt, soms wel 3 kwartier op 1 piekwijk. Het meest schandalige is nog wel dat de OR met de nieuwe looptijden heeft ingestemd. Die hebben ook liggen slapen, volgens mij.
er is ook een bericht uitgegaan over de nieuwe methode van pakketten(2dagen),die naar de piekdagen verschuiven, voor ons veranderd er niets, juist wel je krijgt nog meer voor je keizen.
pi_218557205
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag hingen bij ons de nieuwe looptijden per 1 september bij ons op het depot, en het gevloek en getier was niet van de lucht. Ik had wel verwacht dat er tijd van de wijken zou gaan, zeker op de daldagen ivm de volumeverschuiving, maar zo veel als dit had ik niet verwacht, en niemand volgens mij. Op de daldagen is er ongeveer 30% af gegaan, op de piekdagen loopt het uiteen van 6% tot 21%, en op zaterdag rond de 20%. Ze zijn helemaal gek geworden, dat is wel duidelijk. Zelfs met de voorspelde ongeveer 10% volumedaling kom je niet op deze tijden uit. Daar komt bij dat ze juist beloofd hadden wijken die echt veel te krap stonden (waar in de praktijk gemiddeld meer dan 10% op geplust werd) er tijd bij te geven. Nou, niemand heeft er ook maar 1 seconde tijd bij gekregen, maar iedereen is tijd kwijtgeraakt, soms wel 3 kwartier op 1 piekwijk. Het meest schandalige is nog wel dat de OR met de nieuwe looptijden heeft ingestemd. Die hebben ook liggen slapen, volgens mij.
En op de dagen dat er stempassen en kieslijsten bijzitten gaat er nog eens 20% af toch? PostNL logica..
pi_218557257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:04 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
er is ook een bericht uitgegaan over de nieuwe methode van pakketten(2dagen),die naar de piekdagen verschuiven, voor ons veranderd er niets, juist wel je krijgt nog meer voor je keizen.
Dat is nog een pilot, het zgn "brievenbuspakje+ standaard", en geldt vooralsnog voor een zeer beperkt aantal afzenders
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_218557274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
En op de dagen dat er stempassen en kieslijsten bijzitten gaat er nog eens 20% af toch? PostNL logica..
Het is zelfs zo erg: De nieuwe looptijden vanaf 1 september (dus precies als de drukte weer begint) zijn nog KRAPPER dan de krapste looptijd van het huidige zomerdal. Dus de volumes stijgen, en de looptijden dalen 8)7
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_218557822
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Dat is nog een pilot, het zgn "brievenbuspakje+ standaard", en geldt vooralsnog voor een zeer beperkt aantal afzenders
ja fraaier wordt het er niet mee, even gekeken in dat hok wat het hier is,had het nog niet eerder gezien, dik 20/25min van een piekwijk af,dat moet toch een soort leegloop creeren.
pi_218559408
Buig voor jullie eigenaar slaven. Ik ben jullie werkgever met 31000 aandelen postnl.
pi_218559426
Werk harder, misschien gaat het aandeel dan eindelijk omhoog
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 00:27:19 #109
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_218559767
quote:
Dat is wel bizar veel. Hier zijn er best veel verschillen. Ik heb er op mijn piekwijken 25% bij gekregen. Op mijn daldagen 10% er af en op zaterdag ook 20% er af bij mijn X.
Collega heeft op haar pieken 2% moeten inleveren (maar plust niet echt) en op haar dallen ook 10%. Maar haar y dal heb ik op zaterdag en daar is maar 2% afgegaan ook.

Je kan uitrekenen of het klopt door de tijden van half januari, februari en maart op de piekdagen te checken. Meer dan 10% plustijd hoort er tijd bij te hebben gekregen. Minder dan 5% plustijd is tijd er af.
De waardes kun je verder niet inschatten, dat lijkt natte vinger werk. Want ik heb op dinsdag meer plustijd dan op donderdag, maar toch zijn de dagen gelijk getrokken. Maar je kan met die gegevens wel bezwaar maken onder het mom, ik plus altijd meer dan 6 minuten op een uur bij... Hoe kan ik tijd kwijt raken en ze horen antwoord te geven.

Hier hebben ze wel weer wederom de aan en aflooptijden weg gelaten... Lijkt wel bewuste opzet zodat dat niet te controleren valt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_218560266
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 00:27 schreef V__L_N het volgende:
Lijkt wel bewuste opzet zodat dat niet te controleren valt.
weer pakken ze geld bij de laagstbetaalden.
pi_218564717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Buig voor jullie eigenaar slaven. Ik ben jullie werkgever met 31000 aandelen postnl.
I gonna be a good nigger, Massa!
pi_218570939
quote:
Inmiddels is PostNL ook voorlopig gestopt met pakketten naar de VS.

https://nos.nl/artikel/25(...)et-pakketten-naar-vs

Wel vreemd dat je op de site van PostNL wel nog steeds verzendlabels voor het versturen van de pakketten naar de VS kunt kopen.
pi_218574083
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wel vreemd dat je op de site van PostNL wel nog steeds verzendlabels voor het versturen van de pakketten naar de VS kunt kopen.
Vreemd inderdaad, omdat ze wel degelijk een informatiepagina hiervoor hebben aangemaakt.
pi_218577315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
dit soort flauwekul plaats je hier nou voor de zoveelste keer, niks beters te doen?
pi_218578349
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 07:30 schreef liedetector het volgende:

[..]
dit soort flauwekul plaats je hier nou voor de zoveelste keer, niks beters te doen?
als je naar z'n berichtengeschiedenis kijkt is het al niet veel soeps,je zou haast denken dat hij uit Barneveld komt.
pi_218590729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
heb je de nieuwe nieuwsbrief nog ontvangen/gelezen ?
pi_218594190
quote:
Even voor mijn beeldvorming. Je krijgt al je gewerkte uren toch wel betaald?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218595525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Even voor mijn beeldvorming. Je krijgt al je gewerkte uren toch wel betaald?
Ja, gelukkig wel. Onze LC is een geschikte vent die zelf ook vindt dat er veel te veel tijd van de wijken gehaald is. Dus plustijd wordt altijd zonder morren goedgekeurd.
pi_218595540
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:26 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
heb je de nieuwe nieuwsbrief nog ontvangen/gelezen ?
Ja, de OR hoopt dat de basistijden vanaf 1 september realistischer worden. Of de OR leeft in een sprookjeswereld, of realistisch is PostNL-newspeak voor krap. De wijken stonden al allesbehalve ruim, iedereen plust zich een ongeluk, en vanaf september gaat er elke dag nog eens tussen de 10 en 30% van af. Reuze realistisch allemaal, slaap lekker, OR!
pi_218596851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ja, gelukkig wel. Onze LC is een geschikte vent die zelf ook vindt dat er veel te veel tijd van de wijken gehaald is. Dus plustijd wordt altijd zonder morren goedgekeurd.
Maar dat is dus niet standaard?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218598630
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ja, de OR hoopt dat de basistijden vanaf 1 september realistischer worden. Of de OR leeft in een sprookjeswereld, of realistisch is PostNL-newspeak voor krap. De wijken stonden al allesbehalve ruim, iedereen plust zich een ongeluk, en vanaf september gaat er elke dag nog eens tussen de 10 en 30% van af. Reuze realistisch allemaal, slaap lekker, OR!
als de tijden niet meer goedgekeurd worden,wat ga je dan doen?Ikzelf de tijd lopen,tot 10minuten ervoor(terug depot)en op huis aan :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ophaling10 op 26-08-2025 19:20:03 ]
pi_218599152
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
als de tijden neit meer goedgekeurd worden,wat ga je dan doen?Ikzelf de tijd lopen,tot 10minuten ervoor(terug depot)en op huis aan :)
Dat lijkt me een hele slecht zet van PostNL gezien de krapte aan bezorgers, dan laat je mensen toch onder minimum loon werken in feite als je 3 uur over een wijk doet en dan 2.5 uitbetaald krijgt (noem waar wat). Zou dat mogen juridisch gezien?
pi_218599533
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Semargofni het volgende:

[..]
Dat lijkt me een hele slecht zet van PostNL gezien de krapte aan bezorgers, dan laat je mensen toch onder minimum loon werken in feite als je 3 uur over een wijk doet en dan 2.5 uitbetaald krijgt (noem waar wat). Zou dat mogen juridisch gezien?
ze flikken wel meer dingen die niet koosjer zijn,dat is ook een van de redenen,dat er niet heel veel animo voor het werk is.
pi_218600021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
als de tijden niet meer goedgekeurd worden,wat ga je dan doen?Ikzelf de tijd lopen,tot 10minuten ervoor(terug depot)en op huis aan :)
Dat zou ik inderdaad doen in dat theoretische geval. Maar het is mij nog nooit overkomen dat de plustijd geweigerd is. Ik heb wel leidinggevenden gehad die bijv. gingen bellen omdat ze wilden weten waarom ik er langer over deed, en zelfs eentje die een schriftelijke verklaring van mij wilde, maar uiteindelijk heb ik altijd de extra tijd uitbetaald gekregen. Althans, sinds de invoering van de app. In de tijd van de bezorgrapporten deed zo'n TC soms net alsof hij de plustijd niet gezien had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')