abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218151001
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218151097
👏👏👏 12 points for Barneveld. 👏👏👏
pi_218151150
Ik ben benieuwd bij fam B. Want alle samenwerkingen lijken op de poly te draaien toch. MB is het gezicht van alles..

Curly mom weer volle aandacht. Ben eens benieuwd. Want influencen was ook haar enige werk?
pi_218151396
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 17:02 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Krijg bij haar altijd een beetje het idee dat ze haar kinderen als een soort poppen behandeld 😅
Ja, zo is het eigenlijk wel. Leuke kleertjes, alles zoetsappig, nooit vies en helemaal passend in het interieur.
pi_218151676
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ga zo boodschappen doen... zal ik live gaan als ik de kasten in ga ruimem? Eventueel met q&a
Heel graag😄
pi_218151927
Wel bijzonder in Debbie haar verhaal.
Ze gaat op eigen initiatief en kosten voor de Emdr therapie, want ze gaat niet zitten wachten op de Ggz.
Misschien ook beter want ik denk persoonlijk dat ze daar te horen krijgt dat ze niet in aanmerking komt.
Ik denk dat dat de reden is.
Ik ga het steeds meer zien, de vermoeidheidskliniek stopt ze ook ineens mee.
Misschien valt bij sommige instanties ook het kwartje.
pi_218151941
Hvk legt de kinderen om 18:00
In bed, mooi op tied!
pi_218152001
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Oh zij heeft toen (vorig jaar?) echt een paar hysterische dagen entertainment verzorgd, toen ze haar gehuurde vakantiehuisje volledig ging restylen omdat het niet naar haar zin was. Echt serieus een dag lang van je vakantie (!!) naar de woonwinkels zodat ze de juiste vibe had.
(ik weet niet meer hoe het precies zat maar dat was echt een wilde trip!)

Ik zie dat ze nu met drie kinderen, een jeep en een daktent gaat kamperen in een niet-direct-weergarantie-land dus dat lijkt me heerlijke content.
Misschien moet ik haar toch weer gaan volgen. Het is komkommertijd op tv, dus een andere vorm van entertainment is welkom 😂😂😂
pi_218152004
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Henrike het volgende:
In bed, mooi op tied!
Tijd voor de hobby 🫣
pi_218152012
quote:
In bed, mooi op tied!
En morgen vast weer een klaagpost dat de feestcommissie de halve nacht en voor 6 uur wakker was 🫣
pi_218152058
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:43 schreef Henrike het volgende:
Wel bijzonder in Debbie haar verhaal.
Ze gaat op eigen initiatief en kosten voor de Emdr therapie, want ze gaat niet zitten wachten op de Ggz.
Misschien ook beter want ik denk persoonlijk dat ze daar te horen krijgt dat ze niet in aanmerking komt.
Ik denk dat dat de reden is.
Ik ga het steeds meer zien, de vermoeidheidskliniek stopt ze ook ineens mee.
Misschien valt bij sommige instanties ook het kwartje.
Ggz zijn echt achterlijke wachttijden. Ik sta nu 11 maanden op een wachtlijst. Echt te bizar voor woorden...
Als het hoognodig zou zijn, zou ik dat ook overwegen.
pi_218152159
quote:
In bed, mooi op tied!
Ja en dan raar staan te kijken dat ze om 5u wakker zijn met honger
pi_218152190
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:58 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ggz zijn echt achterlijke wachttijden. Ik sta nu 11 maanden op een wachtlijst. Echt te bizar voor woorden...
Iedereen kan een vrijgevestigd behandelaar benaderen, zolang ze een contract hebben met je zorgverzekeraar wordt het gewoon vergoed.
Scheelt idd vaak wachttijd, raar eigenlijk dat patiënten daar niet vaker op gewezen worden.
Kan niet bij elke behandeling, een opname bijvoorbeeld is meestal alleen haalbaar via grotere instellingen.
Maar zoiets als EMDR of cognitieve therapie is heel goed anders te regelen.
pi_218152223
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Iedereen kan een vrijgevestigd behandelaar benaderen, zolang ze een contract hebben met je zorgverzekeraar wordt het gewoon vergoed.
Scheelt idd vaak wachttijd, raar eigenlijk dat patiënten daar niet vaker op gewezen worden.
Kan niet bij elke behandeling, een opname bijvoorbeeld is meestal alleen haalbaar via grotere instellingen.
Heeft 1 van mijn broers idd ook gedaan, anders was er een wachtlijst van 9maanden en nou kon ie met 3 weken terecht. Hij dacht eerst dat ie t zelf moest betalen, maar was achteraf niet eens zo, dus dat scheelde.
pi_218152294
Ik moest mijn EMDR gedeeltelijk zelf betalen. Mijn therapeut viel door haar registratie onder alternatieve geneeswijzen en dus kreeg ik 75% per behandeling vergoed met een bepaald maximaal bedrag per jaar. Blij dat ik geholpen kon worden, het heeft me veel gebracht. Misschien zou Debbie gewoon eens moeten stoppen met het kopen van onnodige zooi. Snap best dat je het liever uitgeeft aan leukere dingen dan therapie, maar soms moet je helaas andere keuzes maken. En ze zegt dat ze zo graag beter wil worden, nou hup die schouders eronder dan.
pi_218152391
Wat ik bij Debbie echt alleen niet begrijp is dat ze het steeds heeft over dat ze alleen maar achteruit gaat, maar heeft ze dat niet ook een beetje aan zichzelf te danken?
Ik heb er begrip voor dat ze door de 'LC' minder kan en mag voor conditie opbouw, maar zij doet werkelijk niks en er is volgens mij nog nooit iemand beter geworden van hele dagen op bed liggen.
pi_218152530
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:58 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat zij er nu pas op stond, die is er al heel
Lang mee bezig.
Ja de wachttijden zijn lang, verschilt wel waar je woont
pi_218152533
Waarom kan ik de reacties bij de Vriendin nergens vinden? Ik wil dit lezen 🍿
pi_218152548
quote:

[..]
Klopt hier ook gedaan gewoon vergoed
pi_218152557
quote:

[..]
Maar ik had wel verklaring huisarts nodig en ik denk dat Debbie die niet heeft en dan krijg je het niet vergoedt
pi_218152577
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
Misschien moet ik haar toch weer gaan volgen. Het is komkommertijd op tv, dus een andere vorm van entertainment is welkom 😂😂😂
Ik vond het toen echt heerlijk entertainment.
Verder heeft ze net zo'n maximaal matchend verantwoord gezinnetje als de poly waar nooit iemand een Paw Patrol beker heeft of een Minecraft-trui aandoet naar school (of god verhoede, een joggingbroek).
pi_218152578
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik bij Debbie echt alleen niet begrijp is dat ze het steeds heeft over dat ze alleen maar achteruit gaat, maar heeft ze dat niet ook een beetje aan zichzelf te danken?
Ik heb er begrip voor dat ze door de 'LC' minder kan en mag voor conditie opbouw, maar zij doet werkelijk niks en er is volgens mij nog nooit iemand beter geworden van hele dagen op bed liggen.
Precies dat zei ik ook, en heb ik al vaker gezegd.
Je hebt gelijk, ze takelt af omdat ze ontzettend weinig conditie heeft.
Ze loopt en fietst niet.
Ligt in bed of bank en zit hele dagen binnen, bezig zijn met haar ziek zijn.
Weinig afleiding, haar mindset is maar gefocust op 1 fing
pi_218152588
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:52 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Tijd voor de hobby 🫣
Muhahahaha
pi_218152604
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ik had wel verklaring huisarts nodig en ik denk dat Debbie die niet heeft en dan krijg je het niet vergoedt
Eem verwijzing ja. Die krijg je al snel hoor, als je paniek of somberheid aangeeft krijg je het al
pi_218152605
Dbm 13000 stappen vandaag? Wanneer heeft ze dat gedaan dan, ze gaat nu stukje wandelen
Vanmorgen was ze in de sportschool en vanmiddag thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')