Ja, zo is het eigenlijk wel. Leuke kleertjes, alles zoetsappig, nooit vies en helemaal passend in het interieur.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:02 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Krijg bij haar altijd een beetje het idee dat ze haar kinderen als een soort poppen behandeld 😅
Heel graag😄quote:Op maandag 7 juli 2025 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen... zal ik live gaan als ik de kasten in ga ruimem? Eventueel met q&a
Misschien moet ik haar toch weer gaan volgen. Het is komkommertijd op tv, dus een andere vorm van entertainment is welkom 😂😂😂quote:Op maandag 7 juli 2025 16:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh zij heeft toen (vorig jaar?) echt een paar hysterische dagen entertainment verzorgd, toen ze haar gehuurde vakantiehuisje volledig ging restylen omdat het niet naar haar zin was. Echt serieus een dag lang van je vakantie (!!) naar de woonwinkels zodat ze de juiste vibe had.
(ik weet niet meer hoe het precies zat maar dat was echt een wilde trip!)
Ik zie dat ze nu met drie kinderen, een jeep en een daktent gaat kamperen in een niet-direct-weergarantie-land dus dat lijkt me heerlijke content.
Tijd voor de hobby 🫣quote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Henrike het volgende:
Hvk legt de kinderen om 18:00
In bed, mooi op tied!
En morgen vast weer een klaagpost dat de feestcommissie de halve nacht en voor 6 uur wakker was 🫣quote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Henrike het volgende:
In bed, mooi op tied!
Ggz zijn echt achterlijke wachttijden. Ik sta nu 11 maanden op een wachtlijst. Echt te bizar voor woorden...quote:Op maandag 7 juli 2025 18:43 schreef Henrike het volgende:
Wel bijzonder in Debbie haar verhaal.
Ze gaat op eigen initiatief en kosten voor de Emdr therapie, want ze gaat niet zitten wachten op de Ggz.
Misschien ook beter want ik denk persoonlijk dat ze daar te horen krijgt dat ze niet in aanmerking komt.
Ik denk dat dat de reden is.
Ik ga het steeds meer zien, de vermoeidheidskliniek stopt ze ook ineens mee.
Misschien valt bij sommige instanties ook het kwartje.
Ja en dan raar staan te kijken dat ze om 5u wakker zijn met hongerquote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Henrike het volgende:
In bed, mooi op tied!
Iedereen kan een vrijgevestigd behandelaar benaderen, zolang ze een contract hebben met je zorgverzekeraar wordt het gewoon vergoed.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:58 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ggz zijn echt achterlijke wachttijden. Ik sta nu 11 maanden op een wachtlijst. Echt te bizar voor woorden...
Als het hoognodig zou zijn, zou ik dat ook overwegen.
Heeft 1 van mijn broers idd ook gedaan, anders was er een wachtlijst van 9maanden en nou kon ie met 3 weken terecht. Hij dacht eerst dat ie t zelf moest betalen, maar was achteraf niet eens zo, dus dat scheelde.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Iedereen kan een vrijgevestigd behandelaar benaderen, zolang ze een contract hebben met je zorgverzekeraar wordt het gewoon vergoed.
Scheelt idd vaak wachttijd, raar eigenlijk dat patiënten daar niet vaker op gewezen worden.
Kan niet bij elke behandeling, een opname bijvoorbeeld is meestal alleen haalbaar via grotere instellingen.
Maar zoiets als EMDR of cognitieve therapie is heel goed anders te regelen.
Ik geloof niet dat zij er nu pas op stond, die is er al heelquote:Op maandag 7 juli 2025 18:58 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ggz zijn echt achterlijke wachttijden. Ik sta nu 11 maanden op een wachtlijst. Echt te bizar voor woorden...
Als het hoognodig zou zijn, zou ik dat ook overwegen.
Klopt hier ook gedaan gewoon vergoedquote:Op maandag 7 juli 2025 19:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Iedereen kan een vrijgevestigd behandelaar benaderen, zolang ze een contract hebben met je zorgverzekeraar wordt het gewoon vergoed.
Scheelt idd vaak wachttijd, raar eigenlijk dat patiënten daar niet vaker op gewezen worden.
Kan niet bij elke behandeling, een opname bijvoorbeeld is meestal alleen haalbaar via grotere instellingen.
Maar ik had wel verklaring huisarts nodig en ik denk dat Debbie die niet heeft en dan krijg je het niet vergoedtquote:Op maandag 7 juli 2025 19:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vond het toen echt heerlijk entertainment.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:51 schreef Maremare het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar toch weer gaan volgen. Het is komkommertijd op tv, dus een andere vorm van entertainment is welkom 😂😂😂
Precies dat zei ik ook, en heb ik al vaker gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik bij Debbie echt alleen niet begrijp is dat ze het steeds heeft over dat ze alleen maar achteruit gaat, maar heeft ze dat niet ook een beetje aan zichzelf te danken?
Ik heb er begrip voor dat ze door de 'LC' minder kan en mag voor conditie opbouw, maar zij doet werkelijk niks en er is volgens mij nog nooit iemand beter geworden van hele dagen op bed liggen.
Eem verwijzing ja. Die krijg je al snel hoor, als je paniek of somberheid aangeeft krijg je het alquote:Op maandag 7 juli 2025 19:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ik had wel verklaring huisarts nodig en ik denk dat Debbie die niet heeft en dan krijg je het niet vergoedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |