Makaay ook idd. Zouden in deze tijd samen met Dumfries en de Jong altijd spelen in Oranje.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jazeker. Wat een lekkere keiharde pegel had hij in zijn benen.
Pech voor hem destijds dat we in Oranje een zieke voorhoede hadden. Idem voor Makaay. Was ook verschrikkelijk goed in die tijd.
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:59 schreef raptorix het volgende:
Zeker, zal je een leuke anekdote vertellen, in zijn tijd bij AZ was hij semiprof, en werkte hij als chauffeur bij PTT post, Jerrel kwam om 5 uur met zijn vrachtwagen de post afleveren op Amsterdam Centraal, destijds kwamen er geen nachttreinen tussen Amsterdam en Zaandam, maar wij betaalden Jerrel 25 gulden als we achterin de vrachtwagen mee terug mochten, wij haalden dan hard door en zorgden dat we op tijd terug waren om mee terug te gaan
quote:Op maandag 7 juli 2025 22:28 schreef Cupfighter het volgende:
Altijd fijn om te lezen de voetbaltopics van TS
Klopt, was-ie niet een tijdje assistent bij het nationale elftal ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Absurde carrière natuurlijk, en een voorbeeld voor veel voetballers die meedoen in de marge.
Soms moet je wat mazzel hebben. Iemand moet je de kans geven, juiste systeem, juiste medespelers, juiste tactiek.
Geloof dat hij de laatste jaren in Engeland wat aan het coachen is.
Mag gezegd wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Uitstekende OP makker. Mag gezegd worden
Nou ja, vaak open je ook sloten bagger (ondanks dat ik weet dat je het forum levend probeert te houden) maar dit is echt een pareltje hoor. Erg goedquote:
Vaakquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, vaak open je ook sloten bagger (ondanks dat ik weet dat je het forum levend probeert te houden) maar dit is echt een pareltje hoor. Erg goed
Thanks makker. Jij ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
VaakDe bagger die ik post is op één voet te tellen. Niet overdrijven. En als het "bagger" is weet ik dat meestal zelf wel. Maar goed. Topic niet bederven. Prettige sportdag maat.
(lol)quote:Hasselbaink. Van bainkzitter, tot uitblinker
Praat me niet over de coach van Basten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ie in 2000 niet mee mocht was raar. Net als dat Makaay er door Marco ineens uit getrapt werd. Die had je goed kunnen gebruiken in 2006 en misschien zelfs wel 2008.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me niet over de coach van Basten.Ook Seedorf, van Nistelrooij en van Bommel zag hij niet zitten.
Bij Seedorf zag je dat hij in interlandverband altijd minder presteerde dan in clubverband helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me niet over de coach van Basten.Ook Seedorf, van Nistelrooij en van Bommel zag hij niet zitten.
Volgens mij kwam dat ook omdat Seedorf bij de clubs meestal een bepalende rol had, en bij Oranje juist moest dienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Bij Seedorf zag je dat hij in interlandverband altijd minder presteerde dan in clubverband helaas.
Van Nistelrooij moest de nieuwe Bergkamp/Kluivert worden. Bergkamp zelf was op het EK2000 niks.
Van Bommel zou een goede regisseur zijn geweest. Zijn schoonvader zag dat.
2x Premier League topscorer en bijna topscorer in Spanje bij een matig atletico.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:36 schreef Solispolar het volgende:
'Tegenwoordig zou Oranje een moord doen voor zo'n spits'.
Houd op met me hoor. Sure, Oranje heeft echt een aantal onwijs goede spitsen gehad, maar Hasselbaink was er daar dus niet 1 van.
Groot Brobbey fan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:36 schreef Solispolar het volgende:
'Tegenwoordig zou Oranje een moord doen voor zo'n spits'.
Houd op met me hoor. Sure, Oranje heeft echt een aantal onwijs goede spitsen gehad, maar Hasselbaink was er daar dus niet 1 van.
Prachtig.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:59 schreef raptorix het volgende:
Zeker, zal je een leuke anekdote vertellen, in zijn tijd bij AZ was hij semiprof, en werkte hij als chauffeur bij PTT post, Jerrel kwam om 5 uur met zijn vrachtwagen de post afleveren op Amsterdam Centraal, destijds kwamen er geen nachttreinen tussen Amsterdam en Zaandam, maar wij betaalden Jerrel 25 gulden als we achterin de vrachtwagen mee terug mochten, wij haalden dan hard door en zorgden dat we op tijd terug waren om mee terug te gaan
Mijn vader heeft eind jaren 80 nog gewerkt met Hans Werdekker, die toen een heel seizoen goed gespeelt had bij WIllem II, geloof niet dat hij nog semi-prof bij Ajax was, maar nadien werd hij geloof ik toch weer timmerman.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Prachtig.
Schiet mij te binnen dat mijn vader vertelde dat een jonge Alex Pastoor nog bij hem heeft gewerkt op de afdeling. Niet voor lang trouwens want Alex ging toen naar SC Heerenveen.
Ik had nog een Panini plaatje van Hans Werdekker:quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft eind jaren 80 nog gewerkt met Hans Werdekker, die toen een heel seizoen goed gespeelt had bij WIllem II, geloof niet dat hij nog semi-prof bij Ajax was, maar nadien werd hij geloof ik toch weer timmerman.
Is dat 89 ongeveer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik had nog een Panini plaatje van Hans Werdekker:
[ afbeelding ]
Zal inderdaad rond die tijd zijn geweest.quote:
Ik ook maar dan in zijn rkc tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik had nog een Panini plaatje van Hans Werdekker:
[ afbeelding ]
Was toch ook nog een tijdje kicker/punter bij een American Football team?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft eind jaren 80 nog gewerkt met Hans Werdekker, die toen een heel seizoen goed gespeelt had bij WIllem II, geloof niet dat hij nog semi-prof bij Ajax was, maar nadien werd hij geloof ik toch weer timmerman.
Jep later werd dat Diliberto, elk team moest 3 nationals hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was toch ook nog een tijdje kicker/punter bij een American Football team?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |