Wel benieuwd naar die jongen.quote:Binnen enkele weken zal Gaoussou Diarra voor het eerst op het trainingsveld staan bij Feyenoord, maar de verwachtingen worden al direct hoog gelegd. De Rotterdammers hebben een bedrag van ongeveer vier miljoen euro overgemaakt naar Istanbulspor, dat uitkomt op het tweede niveau van Turkije. Osman Zeki Korkmaz, trainer van de Turkse club, ziet een mooie toekomst voor de aanvaller.
"Diarra is een zeer bijzondere voetballer. Hij kan dribbelen, kan hard schieten en heeft een sterke versnelling", vertelt Korkmaz in gesprek met İhlas News Agency. De trainer had direct een goede eerste indruk van Diarra. "We waren net terug van trainingskamp en hadden nog ongeveer tien dagen tot het begin van de competitie. Toen ik hem op proef nam, realiseerde ik me dat er iets speciaals in deze jongen zit. We wisten direct dat we in de toekomst geld aan hem konden verdienen."
Grote toekomst
Korkmaz deelt veel complimenten uit aan de scouting van zijn club, maar hoopt nu vooral dat Diarra succesvol gaat zijn bij Feyenoord. "Met de juiste analyse en een voorzitter die in de plannen gelooft, kunnen er meer dingen bereikt worden. Dat hebben we gezien bij Istanbulspor. Diarra wordt de tweede Thierry Henry. Ik denk dat hij in de toekomst heel belangrijke successen zal boeken en nog veel grotere transfers zal maken."
De enige die enthousiast over hem was was Jaap Stam, dat telt niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja ja, en Liam Kelly was de nieuwe Iniesta.
Gewoon een enorme gok die jongen.
De grote gokken lopen rond in Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Singh was toch de Noorse Iniësta ?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Geld verdienen aan Portugezen, dat valt niet mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Vangen we nog wat geld bovenop de 25 miljoen?
“Mwah, klein beetje.”
Ik snap dus geen hol van hè. Ga dan lekker thuis kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg met Odido nog niet eens een simpel appje verstuurd als ik in het stadion zit terwijl ik om me heen iedereen andere wedstrijden en F1 zie streamen. Hopelijk verandert dat nu.
Flopshow.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:19 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord akkoord met Griekse PAOK over transfer van Luka Ivanusec
https://www.ad.nl/voetbal(...)a-ivanusec~a881f2ae/
Heb het vooral over de rust en voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:25 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Ik snap dus geen hol van hè. Ga dan lekker thuis kijken.
quote:
Ik had er enorm veel verstand vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.
Je zal maar in het stadion zitten en dan op een klein kutschermpje een andere wedstrijd - of nog erger F1 - gaan zitten kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg met Odido nog niet eens een simpel appje verstuurd als ik in het stadion zit terwijl ik om me heen iedereen andere wedstrijden en F1 zie streamen. Hopelijk verandert dat nu.
Ik sta er naast eentje die gebruikt het als persoonlijke var.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het vooral over de rust en voor de wedstrijd.
[..]
[..]
Ik had er enorm veel verstand van
Feyenoord weet de A-merken wel weer te binden zegquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:48 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
User @:GGMM sponsort nu Feyenoord.
Dat terwijl hij echt wel prima wedstrijden heeft gespeeld.quote:
Tegen Utrecht dacht ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat terwijl hij echt wel prima wedstrijden heeft gespeeld.
Na die eerste wedstrijd (Heerenveen ofzo?) zei iedereen ook dat Arond eindelijk zijn versterking aan de bovenkant binnen had.
Jammer dat ze tijdens het ongetwijfeld zeer uitgebreide onderzoeksproces blijkbaar zijn vergeten na te gaan of hij ook kan rennen.
18/6 Ook Luka Ivanusec speelt zich in de kijker van Feyenoordquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Na die eerste wedstrijd (Heerenveen ofzo?) zei iedereen ook dat Arond eindelijk zijn versterking aan de bovenkant binnen had.
Jammer dat ze tijdens het ongetwijfeld zeer uitgebreide onderzoeksproces blijkbaar zijn vergeten na te gaan of hij ook kan rennen.
Je hebt in elk geval dit jaar een berg salaris bespaart, als er verder geen andere interesse is dan is dit primaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:48 schreef bbuddybb het volgende:
Zie het nu al gebeuren: de Grieken gaan niet betalen waardoor hij ook na dit seizoen nog onder contract staat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is er van die gast geworden zeg, die kon er helemaal niks van ook
Heeft nog een paar jaar later Ajax uit de Europa League getraptquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is er van die gast geworden zeg, die kon er helemaal niks van ook
Hoogtepunt van z'n carrière dat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft nog een paar jaar later Ajax uit de Europa League getrapt
Doet me een beetje denken aan die trainert aan wie ze niet hadden gevraagd wat voor formatie hij voor ogen had….quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |