Denk dat er niks noemenswaardig zal gebeuren in de sprintquote:
De slager om de hoek?quote:
Tijdens de sprint wellicht een val, in de sprintvoorbereiding verwacht ik niets geks.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat er niks noemenswaardig zal gebeuren in de sprint
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ligt al met een half been in bed?
Rickaert gaat Coquard op zijn bek slaan terwijl hij zich gevaarlijk laat uitzakken.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat er niks noemenswaardig zal gebeuren in de sprint
Misschien nog een bidon gooien?quote:Op maandag 7 juli 2025 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rickaert gaat Coquard op zijn bek slaan terwijl hij zich gevaarlijk laat uitzakken.
Waardoor Van der Poel ook valt?quote:Op maandag 7 juli 2025 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rickaert gaat Coquard op zijn bek slaan terwijl hij zich gevaarlijk laat uitzakken.
Dat lijkt me beter dan geheel opgefokt van voren te gaan zitten.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van der Poel zat nog te keuvelen met Wellens, 15 kilometer van de finish in een sprintrit.
Morgen de eerste 3 uur ookquote:
Kruideniermentaliteitquote:Op maandag 7 juli 2025 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat ze niet voor Mathieu gaan. Groen lijkt mij een zekerheid als Mathieu ook in dit soort ritten top 10 rijdt.
EF-Education? Al hebben die Marijn van den Berg.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een ploeg die voor een late uitval gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |