Ja, oftewel; dit gaat hartstikke mis.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:40 schreef H.Vviv het volgende:
Fijn om twee voormalige topsprinters te horen die de finish analyseren.
Ik had het idee dat hij in de Dauphine serieus aan het testen was hoe het was om voor groen te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:37 schreef Felagund het volgende:
VD Poel moet nu toch gewoon voor groen gaan? Maar dat zal hij wel niet willen.
Nee gewoon met een gestrekt been er in!quote:Op maandag 7 juli 2025 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zou zeggen dat Jose met de recente gebeurtenissen zaken wel kan relativeren..
Matje gaat niet voor groen.quote:
Dat zal Matje niet leuk vinden.quote:
Akkoord, als hij nog 3 ritten wint wordt het anders.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat kan zomaar eens veranderen na de eerste week.
Dat vind ik ietwat overdreven. In een vlakke sprint vind ik bijvoorbeeld Groenewegen zeker niet minder qua pure snelheid. Positioneren is dan weer een ander verhaal.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groves is toch gewoon de snelste man na Merlier/Milan? Misschien wel gelijk aan Milan.
Heeft er wel al een giro opzitten, ik weet niet of die nu de topvorm/topsnelheid heeft, daarvoor was die natuurlijk hier ook nietquote:Op maandag 7 juli 2025 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groves is toch gewoon de snelste man na Merlier/Milan? Misschien wel gelijk aan Milan.
Milan?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:49 schreef The_Undertone het volgende:
Als Merlier niet ingesloten raakt, wint hij met 6 fietslengtes voorsprong, Grofs kan er helemaal niks van dit jaar. Had geluk dat heel het peloton op zn bek ging in Napoli.
Was daar niet echt minder dan Kooij.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:49 schreef The_Undertone het volgende:
Als Merlier niet ingesloten raakt, wint hij met 6 fietslengtes voorsprong, Grofs kan er helemaal niks van dit jaar. Had geluk dat heel het peloton op zn bek ging in Napoli.
Ik vind Milan eigenlijk wel gelijkwaardig aan Merlier nog. Dus die 6 lengtes zijn wat overdrevenquote:Op maandag 7 juli 2025 16:49 schreef The_Undertone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |