Ik doneer nu ook al enige tijd aan Stichting NGNG. Zit natuurlijk niet direct is ziektepreventie enzo, maar er wel aan gelieerd en een serieus mooi doel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:58 schreef Essebes het volgende:
Ik herken dit wel, ben ook al een tijdje klaar met al die grote logge organisaties
Naast bovenstaande doneer ik ook regelmatig aan Stichting NGNG. No guts no glory,
En wij kregen twee jaar geleden als verjaardagskado een stukje in Land van Ons. Maar daar moet ik me eigenlijk nog wat verder in verdiepen 🫣
Leuk om hierboven ook weer ander tips te krijgen, ik ga ook daar kijken.
😳 over al die (negatieve) info moet ik eens nadenken…quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:18 schreef DialMforMoney het volgende:
Thanks voor alle reacties! Ik ga me eens verdiepen in de organisaties.
Ik was meteen heel enthousiast over Kiva, maar na dit gelezen te hebben schijnt het ook niet meer de nobele bedoening te zijn was het ooit geweest was:
https://www.technologyrev(...)inance-money-making/
Blijf allemaal vooral suggesties opgooien als je ze hebt!
Deze moet je hebben inderdaadquote:
Alvast op de nieuwsbrief geabonneerd. Eerst even lezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:41 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Deze moet je hebben inderdaad
www.doneereffectief.nl
Selecteren goede doelen op bewezen effectiviteit
KNRM past er ook wel bij groot deel vrijwilligers,en afhankelijk van giften,men geeft z'n leven voor anderen in nood op zee/overige wateren.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
CliniClowns.
Ambulance Wens.
Stichting Jade.
Stichting KiKa.
Dier nu.
Jouw lokale asiel.
Natuur goede doelen ben ik niet bekend mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |