Goffer dat is wel heel snelquote:
Ik had trouwens bij Hee - Vol een X staan. Uitslag was 1-1 dus heb volgens mij een punt gescoord die ik niet in die tabel zie, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:54 schreef Oliver23 het volgende:
@:maxi-mus mag zich de allereerste rondewinnaar noemen van het seizoen 2025/2026!!
[ afbeelding ]
[..]
Jawel. Ik win altijd de toto uiteindelijk 🎉quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
En NAC - Fortuna ook nog eens. Epische voorspelweek. Dit kan niet meer mis gaan.
[ afbeelding ]
Waar is die hall of fame in de OP dan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel. Ik win altijd de toto uiteindelijk 🎉
Is er niet omdat dat te pijnlijk voor de rest is om altijd van mijn te verliezenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is die hall of fame in de OP dan?
heb ik net erbij op geteld.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had trouwens bij Hee - Vol een X staan. Uitslag was 1-1 dus heb volgens mij een punt gescoord die ik niet in die tabel zie, toch?
staat gewoon vermeld hoor, maar misschien is het binnenkort wel idd tijd voor een hall of famequote:Op zondag 17 augustus 2025 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Is er niet omdat dat te pijnlijk voor de rest is om altijd van mijn te verliezen
quote:Speelronde 3
Zaterdag 23 augustus 2025
16.30 Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam:
18.45 PSV - FC Groningen:
21.00 SC Telstar - FC Volendam:
Zondag 24 augustus 2025:
12.15 SC Heerenveen - FC Twente:
14.30 NEC - NAC Breda:
14.30 FC Utrecht - Excelsior:
16.45 Ajax - Heracles Almelo:
Bonusvragen:
* Hoeveel hoekschoppen zijn er tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Excelsior?
* Hoeveel minuten houdt Drommel (Sparta Rotterdam) de nul tijdens Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |