Sterke laatste ronde man! Proficiat met de eindoverwinning, met 4 weekzeges meer dan dik verdiend!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef Oliver23 het volgende:
Rondewinnaar van de laatste speelronde van dit seizoen is..... ikzelf
[ afbeelding ]
En dan de eindklassering. Beetje genant om mezelf tot winnaar te kronen, maar toch is het zo. @:Mexicanobakker wordt tweede en @:de_boswachter derde.
De winnaar van vorig seizoen @:Paul wordt net zoals zijn cluppie ook zesde.
Dank voor het meespelen en tot volgend seizoen!
Dat is jammerquote:Op zondag 17 mei 2026 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij wil niet omdat heracles gedregradeerd is
En dit, nog ff op de laatste dag de titel gepaktquote:Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
@:Oliver23 van harte gefeliciteerd met de titel en onwijs bedankt voor het organiseren van deze toto!
Uiteraardquote:Op zondag 17 mei 2026 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sterke laatste ronde man! Proficiat met de eindoverwinning, met 4 weekzeges meer dan dik verdiend!!!!!!!!!!
Volgend seizoen weer toch??
Oeps, voor het eerst dit seizoen ben ik vergeten de toto in te vullen. Niet dat het wat uitmaakt voor de eindklassering, ik was het seizoen al matig in vorm qua voorspellen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan de eindklassering. Beetje genant om mezelf tot winnaar te kronen, maar toch is het zo. @:Mexicanobakker wordt tweede en @:de_boswachter derde.
Van harte gefeliciteerd. Je maakte het wel zo spannend, net als in seizoen 2006/07. Op de laatste speeldag.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
de schaal blijft wel in Utrechtquote:Op zondag 17 mei 2026 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing
Ok Gefeliciteerd dan maar 🤩
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe gezellig mee broeder.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:27 schreef TLC het volgende:
Felicitaties aan de winnaar en ik speel volgend seizoen in de KKD![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |