Wat een cuck, ofnie @VarkensHartquote:Op maandag 7 juli 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opvoeden is een groot woord, hij heeft een hele goede band met haar.
Nou ja, die (kerels) zijn er genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:27 schreef Marsenal het volgende:
Niet in mijn huis.
Ik ben bereid de taxi naar de abortuskliniek te betalen, als er misschien nog iets van mijn huwelijk te redden valt. Ik ben ook bereid de abortus zelf uit te voeren.
Een kind van een ander opvoeden terwijl diegene ergens levend rondloopt, is voor cucks.
Bijzonder.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:11 schreef Koettie het volgende:
[..]
We zijn vrij open en waar seks is kunnen baby's ontstaan.
Achja, vreemdgaan is hier niet seks met een ander. Wel buiten de regels, maar er is nogal veel bespreekbaar dus lijkt me bijna moeilijk.quote:
Net zo erg hoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:51 schreef matigeuser het volgende:
En hier zie je maar weer dat vreemdgaan door mannen veel minder erg is dan door vrouwen.
Als een man een andere vrouw zwanger maakt verandert de 'thuissituatie' niet. De originele vrouw heeft er in principe geen last van. De man verandert niet, wordt niet zwanger, geeft geen borstvoeding. Het is puur de wetenschap dat er ergens een ander kind rondloopt dat van jouw man is. Als de 'andere' moeder voor het kind zorgt hoeft het niets aan het leven te veranderen. Mocht de man in kwestie wel contact willen met zijn andere kind, dan wordt het natuurlijk lastiger. Maar de 'klassieker', waarbij de kapitein op zijn werkreis een vrouw in oebieloebiestijn bezwangerd en dan terug komt, is daar wel een goed voorbeeld van.
Dat is dus niet te vergelijken met wanneer een vrouw zwanger wordt van een andere man.
Nou, heb jij die vader even mooi tuk!quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:30 schreef DjVero het volgende:
Tijdens de relatie/het huwelijk? Ja, dan is het per direct klaar, inpakken en wegwezen, de snol!
Kind van een ander vóór de relatie/het huwelijk? Dat is anders. En is het geval bij ons. Sterker nog, hij wenst zijn eigen vader niet eens te zien straks.
I'm not the stepfather. I'm the father that stepped up.quote:Op maandag 7 juli 2025 07:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ja lijkt me fantastisch om iedere dag eraan te herinnerd te worden dat ze ooit heeft lopen batsen met een ander.
Bewust stiefvader worden iets van een hele andere categorie. Daar heb je zelf de vrije keuze en word je ook niet voor het blok gezet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
I'm not the stepfather. I'm the father that stepped up.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |