Het verschilt letterlijk alles. Als de man een kind bij een buitenvrouw verwekt dan is dat helemaal niet zichtbaar binnen zijn gezin. Andersom is dat permanent zichtbaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik vind het behalve het op biologische aspect na niks verschillen.
Nou, dat lijkt mij dus best wel een probleem, tenzij er afspraken over waren (wat ik mij kan voorstellen want 4 maanden zonder seks is wel heel erg lang).quote:Op maandag 7 juli 2025 12:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zeevaarder is vier maanden van huis geweest en zijn vrouw is twee maanden zwanger
Ik denk dat 25% van de volwassen bevolking momenteel al meer dan een jaar geen seks meer had.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij dus best wel een probleem, tenzij er afspraken over waren (wat ik mij kan voorstellen want 4 maanden zonder seks is wel heel erg lang).
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij dus best wel een probleem, tenzij er afspraken over waren (wat ik mij kan voorstellen want 4 maanden zonder seks is wel heel erg lang).
Misschien, maar dat is dan doorgaans niet uit vrije wil.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat 25% van de volwassen bevolking momenteel al meer dan een jaar geen seks meer had.
Jij weet dat er geen afspraken waren?quote:
Nooit.quote:Op maandag 7 juli 2025 07:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dus je vrouw gaat vreemd en word zwanger, of je man gaat vreemd en verwekt een kind bij een andere vrouw?
Zou jij bereid zijn om ermee te dealen? Dus opvoeden?
Dat is inderdaad wel een veeg teken.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Schijnbaar, want hij heeft haar het huis uitgezet en nu zit ze bij haar ouders in.
Dat is misschien een heel trage zwangerschapquote:Op maandag 7 juli 2025 12:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zeevaarder is vier maanden van huis geweest en zijn vrouw is twee maanden zwanger
Traag zaad de schuld geven... Ja, nu te laat denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is misschien een heel trage zwangerschap![]()
![]()
![]()
Nou nee, meer zo een ezelsdrachtquote:Op maandag 7 juli 2025 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Traag zaad de schuld geven... Ja, nu te laat denk ik.
Geen fan van Max Verstappen lees ik?quote:Op maandag 7 juli 2025 17:27 schreef Marsenal het volgende:
Niet in mijn huis.
Ik ben bereid de taxi naar de abortuskliniek te betalen, als er misschien nog iets van mijn huwelijk te redden valt. Ik ben ook bereid de abortus zelf uit te voeren.
Een kind van een ander opvoeden terwijl diegene ergens levend rondloopt, is voor cucks.
Meestal zeggen we ook: TS begintquote:Op maandag 7 juli 2025 07:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dus je vrouw gaat vreemd en word zwanger, of je man gaat vreemd en verwekt een kind bij een andere vrouw?
Zou jij bereid zijn om ermee te dealen? Dus opvoeden?
Dochter van Daniil Kvyat. Penelope.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voedt hij het kind van een ander op ja?
Opvoeden is een groot woord, hij heeft een hele goede band met haar.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voedt hij het kind van een ander op ja?
Ze maakt deel uit van zijn gezin. Dus hij zal haar zeker ook opvoeden. Zoals zoveel mannen dat doen die een relatie krijgen met een vrouw die al kinderen heeft.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opvoeden is een groot woord, hij heeft een hele goede band met haar.
Waarom zal je dit vergeven?quote:Op maandag 7 juli 2025 07:37 schreef Koettie het volgende:
Ik wil geen kinderen, dus opvoeden is sowieso geen optie. Verder is seks mrt een ander niet perse exit voor mij dus misschien zou er een weg zijn dat vriend wel vader kan zijn maar ik daar geen (grote) rol in heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |