Slovenië gaat binnenkort wel voorbij België.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:28 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, 38 ritzeges sinds 2016 voor NL. Denk dat het die 10 jaar ervoor amper 10 zijn
De Giro-podcasten waren een stuk leuker. Behalve Mart vind ik Joost Vullings ook niks. Maxim Horssels en Michael Boogerd zijn wel klasse.quote:
Even gekeken maar (2006 tm 2015)quote:Op maandag 7 juli 2025 11:28 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, 38 ritzeges sinds 2016 voor NL. Denk dat het die 10 jaar ervoor amper 10 zijn
Jammer dat de boycot niet langer is.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:36 schreef Slobeend het volgende:
Evenepoel praat blijkbaar de komende twee dagen niet meer met de media. Vanwege dat die beelden van dat jongetje die bij de bus geen handtekening kreeg werden uitgezonden.
Maxim Horssels is inderdaad een reizende ster in de wielerjournalistiek. Doet het heel erg goed.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Giro-podcasten waren een stuk leuker. Behalve Mart vind ik Joost Vullings ook niks. Maxim Horssels en Michael Boogerd zijn wel klasse.
Verzamelt hij veel air miles ja?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:41 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Maxim Horssels is inderdaad een reizende ster in de wielerjournalistiek. Doet het heel erg goed.
Wel uitstekend dat zoiets in de media komt, beter dan vrouw die het allemaal binnenshuis houdt maar stiekem wel de carrière van haar man verziekt omdat ze vindt dat in een evenwaardige relatie de man even veel in het huishouden / het verbouwen van de keuken moet doen.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik wil de naam Trine nooit meer horen.
55 zeges met 5 renners is ook wel goed.. en dan heb je er 3 met vrij weinig zeges waarschijnlijkquote:Op maandag 7 juli 2025 11:28 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Denk eigenlijk dat dat wel meevalt zolang Vingegaard zelf er niks over zegt en er geen reactie komt vanuit de ploeg, dan waait het vast over…quote:Op maandag 7 juli 2025 12:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel uitstekend dat zoiets in de media komt, beter dan vrouw die het allemaal binnenshuis houdt maar stiekem wel de carrière van haar man verziekt omdat ze vindt dat in een evenwaardige relatie de man even veel in het huishouden / het verbouwen van de keuken moet doen.
Tenminste, ik neem aan dat Trine hier nu wel wat feedback op krijgt![]()
Polanc, Mohoric en Tratnik. En daarvoor nog een keer Mezgec en nog wat eerder Bozic.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
55 zeges met 5 renners is ook wel goed.. en dan heb je er 3 met vrij weinig zeges waarschijnlijk
De volkomen incompetente Maxim die vrolijk kritische gebruikers gaat opbellen moet te allen tijde doodgezwegen worden.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Maxim Horssels en zijn horrorhaarlijn weten van toeten noch blazen.
God straft meteenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:36 schreef Slobeend het volgende:
Evenepoel praat blijkbaar de komende twee dagen niet meer met de media. Vanwege dat die beelden van dat jongetje die bij de bus geen handtekening kreeg werden uitgezonden.
Sporza hep nav zijn verzoek zelfs het artikel aangepast. Die mensen kruipen echt voor koning Remcoquote:Op maandag 7 juli 2025 10:36 schreef Slobeend het volgende:
Conclusie: Denen zijn al net zulke idioten als Slovenen.quote:"Enkele jaren geleden hield Denemarken niet zo van Wout", vertelt de Deense journaliste. "Iedereen dacht dat hij in de Tour voor zichzelf reed en Jonas niet wilde helpen. Maar kijk: die Tour van 2022 eindigde met een knuffel tussen Jonas en Wout na de tijdrit op de voorlaatste dag. Ze waren de beste vrienden. We zien nu dat Wout Jonas erg helpt in de bergritten en zich veel opoffert. Hij heeft vele harten gewonnen. Ik denk niet dat Wout er niet is als Jonas hem nodig heeft."
11 jaar ouder dan Jonas, maar gedraagt zich 11 jaar jonger.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik wil de naam Trine nooit meer horen.
Serieus?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
11 jaar ouder dan Jonas, maar gedraagt zich 11 jaar jonger.
Ik vind Maxim een ramp om naar te luisteren.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:41 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Maxim Horssels is inderdaad een reizende ster in de wielerjournalistiek. Doet het heel erg goed.
Maxim was beter dan Mart en Vullingsquote:Op maandag 7 juli 2025 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Maxim een ramp om naar te luisteren.
Inhoudelijk misschien maar zijn zinnen en verhalen lopen voor geen meter.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maxim was beter dan Mart en Vullings
Gedraagt zich vooral als zn moeder vind ik. Op foto's is t vaak ook meer moeder en kind dan een koppel.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
11 jaar ouder dan Jonas, maar gedraagt zich 11 jaar jonger.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |