Oh snapquote:Op zondag 6 juli 2025 23:12 schreef Cockwhale het volgende:
Ken alleen hotlines, waar ik vaak een babbeltje met je ma maak.
Maar als je het goed hebt gepland zijn die deadlines in principe meestal niet problematischquote:Op zondag 6 juli 2025 23:15 schreef Evangelion het volgende:
Ja, als student dacht ik dat ik dat later wel zou afleren, maar het wordt alleen maar erger.
Daarom haat ik scrum/sprints. Dan heb je elke 2 weken een deadline.
Begint de scrum master je te slaan ja, als je de sprint doelen niet hebt gehaald?quote:Op zondag 6 juli 2025 23:15 schreef Evangelion het volgende:
Ja, als student dacht ik dat ik dat later wel zou afleren, maar het wordt alleen maar erger.
Daarom haat ik scrum/sprints. Dan heb je elke 2 weken een deadline.
De hoeveelheid werk is ook niet problematisch. Ik werk gewoon liever 1 dag hard en de rest van de tijd chillen dan elke dag een beetje werken aan iets. Maar de cadans van sprints en standups voelt veel meer als lopende band werk, zeker als er geen eind in zicht is.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je het goed hebt gepland zijn die deadlines in principe meestal niet problematisch
Nee, dat is het probleem, het heeft geen consequenties.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:03 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Begint de scrum master je te slaan ja, als je de sprint doelen niet hebt gehaald?
Je hebt gelijk ook, ik stop er zo snel mogelijk meequote:Op maandag 7 juli 2025 11:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Werk struggleswat een armoedig bestaan allemaal
Ik vind het wel lekker eigenlijk, maar wellicht is dat ook de autist in mij: lekker duidelijk afgebakende dingen in een duidelijk afgebakend tijdsbestekquote:Op maandag 7 juli 2025 11:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De hoeveelheid werk is ook niet problematisch. Ik werk gewoon liever 1 dag hard en de rest van de tijd chillen dan elke dag een beetje werken aan iets. Maar de cadans van sprints en standups voelt veel meer als lopende band werk, zeker als er geen eind in zicht is.
Gelukkig werk ik meestal toch aan meer losstaande projecten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |