abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218143456
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 19:06:36 #2
382129 crew  Donna
pi_218143533
Hahahaha zat je te wachten voor deze titel??
pi_218143588
Dbm : wolkbreuk, waar dan? De ruitenwisser staat op standje standaard.
Bingo kaart bijna volmet angsten:
Parkeergarage
Hoosbui
Kind met iemand mee in auto
Stikgevaar
...
pi_218143606
Ik kan hvk niet vinden op Facebook, onder welke naam?
pi_218143616
Sophie Ousri heeft een nieuwe TT over de momtok app😬
pi_218143618
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:16 schreef Henrike het volgende:
Huisvolkids_

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 06-07-2025 19:23:55 ]
pi_218143693
Sommige mensen zoals bijvoorbeeld een Sanneke zouden eerst een examen moeten maken over het leven met kinderen.

Zak je? Ga eerst maar eens een cursus volgen en opnieuw examen doen. Pas als je slaagt, kan je aan kinderen beginnen. God wat zou dat een uitkomst voor haar en vele andere zijn. Ze wist ook bijvoorbeeld niet dat haar bevalling uit zou kunnen lopen op een keizersnede. Dan kom je toch wel echt uit een ei hoor.

En geef dit soort mensen verplicht een week zo'n oefenbaby. En dan ook het standje huilbaby aanzetten aub.

Want deze vrouw boft met haar zoon en als hij een keertje niet in zijn hummetje is moet iedereen het ook de gehele dag aanhoren. Niet gek trouwens, als je voordat je een kind had elke dag minimaal tot 10 uur in je bed lag te meuren.

Misschien zouden sommige mensen beter kunnen nadenken voordat ze aan kinderen beginnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beertjeteddy op 06-07-2025 20:16:43 ]
pi_218143726
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:16 schreef Henrike het volgende:
Je kan ook zoeken op Vriendin.
pi_218143770
Naast het geluid en t behang zitten er in dat spel ook 1000 prikkels (speel t zelf).
pi_218143810
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Naast het geluid en t behang zitten er in dat spel ook 1000 prikkels (speel t zelf).
En dan nog de kinderen die om je heen scharrelen

Ik snap het ook echt niet, ga dan lekker gamen als je kinderen op bed liggen?
pi_218143828
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sommige mensen zoals bijvoorbeeld een Sanneke zouden eerst een examen moeten maken over het leven met kinderen.

Zak je? Ga eerst maar eens een cursus volgen en opnieuw examen doen. Pas als je slaagt, kan je aan kinderen beginnen. God wat zou dat een uitkomst voor haar en vele andere zijn. Ze wist ook bijvoorbeeld niet dat haar bevalling uit zou kunnen lopen op een keizersnede. Dan kom je toch wel echt uit een ei hoor.

En geef dit soort mensen verplicht een week zo'n oefenbaby. En dan ook het standje huilbaby aanzetten aub.

Want deze vrouw boft met haar zoon en als hij een keertje niet in zijn hummetje is moet iedereen het ook de gehele dag aanhoren. Niet gek trouwens, als je voordat je een kind had elke dag minimaal tot 10 uur in je bed lag te meuren.

Ik vind het onverantwoord dat sommige mensen kinderen krijgen.
Ik wist ook bij god niet waar ik aan begonnen was en bepaalde aspecten van mijn leven waren totaal niet kind proof
Is allemaal goed gekomen stap voor stap
Vind het een beetje overtrokken dat het onverantwoord zou zijn dat zij een kind heeft. Ze zorgt vast prima voor hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 06-07-2025 19:47:33 ]
pi_218143836
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:14 schreef Henrike het volgende:
Dbm : wolkbreuk, waar dan? De ruitenwisser staat op standje standaard.
Bingo kaart bijna volmet angsten:
Parkeergarage
Hoosbui
Kind met iemand mee in auto
Stikgevaar
...
Ik geloof helemaal niet in haar angsten. Het wordt steeds gekker wat ze allemaal uitkraamt.
pi_218143898
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:25 schreef Beertjeteddy het volgende:

Ik vind het onverantwoord dat sommige mensen kinderen krijgen.
Helemaal mee eens, al is een examen wel heel radicaal en onuitvoerbaar
pi_218143914
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:41 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik geloof helemaal niet in haar angsten. Het wordt steeds gekker wat ze allemaal uitkraamt.
Die vrouw komt aandacht te kort joh. Hoe meer schokkende dingen zij roept hoe meer reacties.
pi_218143916
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:47 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, al is een examen wel heel radicaal en onuitvoerbaar
Sanneke is een enorme zeikerd maar waarom zou uitgerekend zij nou zo ongeschikt zijn om moeder te zijn? Omdat ze op der luie anjer zit de hele dag? Zo zijn er hele volksstammen, er zijn wel ergere dingen hoor.
pi_218143949
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dan nog de kinderen die om je heen scharrelen

Ik snap het ook echt niet, ga dan lekker gamen als je kinderen op bed liggen?
Dat sowieso, dat spel heeft best wat dood/vecht gebeuren, je kan er voor kiezen om gewoon alleen rond te lopen, maar op het begin moet je van alles door voordat dat mogelijk is.
Echt niet dat ik dat speel als mijn kinderen in de buurt zijn.
pi_218143952
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:06 schreef Donna het volgende:
Hahahaha zat je te wachten voor deze titel??
JA! :+
pi_218143969
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik wist ook bij god niet waar ik aan begonnen was en bepaalde aspecten van mijn leven waren totaal niet kind proof
Is allemaal goed gekomen stap voor stap
Vind het een beetje overtrokken dat het onverantwoord zou zijn dat zij een kind heeft. Ze zorgt vast prima voor hem.
Idd, je denkt het te weten tot ze er ineens zijn.

Ik ben het wel eens met dat sommige mensen geen kinderen moeten krijgen, maar denk dat Sanneke niet in die categorie valt.
pi_218144011
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Sanneke is een enorme zeikerd maar waarom zou uitgerekend zij nou zo ongeschikt zijn om moeder te zijn? Omdat ze op der luie anjer zit de hele dag? Zo zijn er hele volksstammen, er zijn wel ergere dingen hoor.
Ik zeg helemaal niet dat ze ongeschikt is, wel dat ze zich beter kon/kan voorbereiden.
pi_218144062
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik zeg helemaal niet dat ze ongeschikt is, wel dat ze zich beter kon/kan voorbereiden.
Ja, eigenlijk was mijn reactie nog op de reactie boven jou.

Beter voorbereiden, ja had gekund maar ze loopt vooral te zeuren online, daar heeft Mijan niet zo'n last van lijkt me.

Wat dat betreft zijn er andere kinderen van andere fluflu's waar ik me veel meer zorgen over maak.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 20:05:13 #21
382129 crew  Donna
pi_218144067
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik vind het moederschap en een baby nou bij uitstek iets waar je je eigenlijk niet op kan voorbereiden.

En het zou fijn zijn als er iets minder hoog van de toren geblazen wordt met 'sommige mensen hadden geen kinderen moeten krijgen' en alles in die strekking. Gisteren is er ook al een waarschuwing geweest.
pi_218144185
Helaas een privé account.

[ Bericht 89% gewijzigd door Donna op 06-07-2025 21:09:29 ]
pi_218144225
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het moederschap en een baby nou bij uitstek iets waar je je eigenlijk niet op kan voorbereiden.

En het zou fijn zijn als er iets minder hoog van de toren geblazen wordt met 'sommige mensen hadden geen kinderen moeten krijgen' en alles in die strekking. Gisteren is er ook al een waarschuwing geweest.
Ik heb de strekking veranderd. Het was wel een beetje té en dat besef ik me nadat ik het nogmaals las. Mijn excuses voor iedereen die ik ermee direct of indirect geraakt hebt. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Maar ik snap soms niet dat bepaalde dingen zoals voortplanting zo ontzettend oneerlijk zijn verdeeld in de wereld. En ach, zo nog wel veel meer en daar zouden we ook over kunnen discussiëren. :')

Maar een cursus ouderschap zou voor sommige mensen wel een uitkomst zijn en er eens paar keer goed over nadenken. Ik begrijp natuurlijk dat zoiets overigens onuitvoerbaar is hoor. :') Maar soms zou ik toch wel eens willen dat mensen zichzelf eens meer inlezen en zouden nadenken voordat ze zichzelf laten bezwangeren. Het is niet iets wat je kan retourneren als het je eventjes niet bevalt.

En niet alleen types zoals Sanneke, overigens. Ook bij andere moeders denk ik dit vaker wel eens.
pi_218144299
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:26 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb de strekking veranderd. Het was wel een beetje té en dat besef ik me nadat ik het nogmaals las. Mijn excuses voor iedereen die ik ermee direct of indirect geraakt hebt. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Maar ik snap soms niet dat bepaalde dingen zoals voortplanting zo ontzettend oneerlijk zijn verdeeld in de wereld. En ach, zo nog wel veel meer en daar zouden we ook over kunnen discussiëren. :')

Maar een cursus ouderschap zou voor sommige mensen wel een uitkomst zijn en er eens paar keer goed over nadenken. Ik begrijp natuurlijk dat zoiets overigens onuitvoerbaar is hoor. :') Maar soms zou ik toch wel eens willen dat mensen zichzelf eens meer inlezen en zouden nadenken voordat ze zichzelf laten bezwangeren. Het is niet iets wat je kan retourneren als het je eventjes niet bevalt.

En niet alleen types zoals Sanneke, overigens. Ook bij andere moeders denk ik dit vaker wel eens.
Dan nog vind ik dit helemaal niet van toepassing op Sanneke. Ze lijkt me heel blij met haar zoon. Haar klaag houding hoort gewoon bij haar.
En niemand kan zich voorbereiden op wat het ouderschap werkelijk inhoudt.
pi_218144311
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Helaas een privé account.
Ja, ik ga volgende week naar diezelfde plek dus vind het wel leuk om mee te kijken met haar nu

[ Bericht 11% gewijzigd door Donna op 06-07-2025 21:09:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')