En wat vond jij er van nadat je het bekeken hebt?quote:Op zondag 6 juli 2025 22:38 schreef Helenattenek het volgende:
Jahoor de productietent heeft weer een apart stel aapjes gevonden om te kijken
Zo te lezen niet. Eerder een gebrek aan hersencapapiteit als je bij voorbaat ongezien iets zegt over een docuserie.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:09 schreef Helenattenek het volgende:
Kijk dit soort meuk al jaren niet.
Zoveel meer tijd en hersencapaciteit over
Dit is geen docu te noemen kijk nou naar al die volmaakte hoofden die genieten volop van de cameraquote:Op maandag 7 juli 2025 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te lezen niet. Eerder een gebrek aan hersencapapiteit als je bij voorbaat ongezien iets zegt over een docuserie.
Ik begrijp je volledig. Met name die supporter van Excelsior en vv Capelle is echt een rare hoor!quote:Op maandag 7 juli 2025 01:07 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dit is geen docu te noemen kijk nou naar al die volmaakte hoofden die genieten volop van de camera
Als je begrijpend had gekeken en geluisterd dan had je kunnen weten dat hij autistisch is en zichzelf jarenlang (zoals menig Fok!-ertje) had opgesloten op zijn kamer met computerspellen.quote:Op maandag 7 juli 2025 06:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik begrijp je volledig. Met name die supporter van Excelsior en vv Capelle is echt een rare hoor!
Je hebt nog steeds niet gekeken, begrijp ik?quote:Op maandag 7 juli 2025 01:07 schreef Helenattenek het volgende:
Dit is geen docu te noemen kijk nou naar al die volmaakte hoofden die genieten volop van de camera
Natuurlijk Niet golfertquote:Op maandag 7 juli 2025 11:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gekeken, begrijp ik?
quote:Op maandag 7 juli 2025 06:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik begrijp je volledig. Met name die supporter van Excelsior en vv Capelle is echt een rare hoor!
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je begrijpend had gekeken en geluisterd dan had je kunnen weten dat hij autistisch is en zichzelf jarenlang (zoals menig Fok!-ertje) had opgesloten op zijn kamer met computerspellen.
Hoezo niet?quote:
Je hebt het tegen Piebe Guido zelf. De FOK!er (En WZVer), tevens de supporter van Excelsior en vv Capelle.quote:
Leuk dat je zijn ware identiteit hier verklapt.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:42 schreef tong80 het volgende:
Je hebt het tegen Piebe Guido zelf. De FOK!er (En WZVer), tevens de supporter van Excelsior en vv Capelle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
@DutchSuomiFan1992quote:Op maandag 7 juli 2025 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Piebe Guido zelf. De FOK!er (En WZVer), tevens de supporter van Excelsior en vv Capelle.
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat je zijn ware identiteit hier verklapt.Hij post er zelf ook over. Ik "verklap" niks wat dat betreft. Is gewoon grappig dat je op hem reageert zonder het te beseffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Vooral op WZV vertelt hij er meer over.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992
Als dat dus zo is, dan ben ik wel benieuwd wat hij van de docu vond en dan met name over hoe hij zelf in beeld werd gebracht.
Ik weet niet wat WZV is?quote:
WijZijnVoetbal. Ontstaan na de grote VBL-rel in 2010 toen o.a. @DIGGER, @Doc, @methodmich vertrokken en die site werd opgericht. Volgens mij heb jij je toen ook geregistreerd. @bluez iig zeker. Ik lees er geregeld nog.quote:
Oh, ik ben daar in september 2009 geregistreerd, maar ben daar al jaren niet meer geweest.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef tong80 het volgende:
WijZijnVoetbal. Ontstaan na de grote VBL-rel in 2010 toen o.a. @:Digger, @:Doc, @:Methodmich vertrokken en die site werd opgericht. Volgens mij heb jij je toen ook geregistreerd. @:Bluez iig zeker. Ik lees er geregeld nog.
Klopt, ik ben het inderdaad. Ik was benieuwd wat de reacties zouden zijn als ik dit over mezelf zou zeggen, zonder te vertellen dat ik het zelf benquote:Op maandag 7 juli 2025 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992
Als dat dus zo is, dan ben ik wel benieuwd wat hij van de docu vond en dan met name over hoe hij zelf in beeld werd gebracht.
Dat vermoedde ik al.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, ik ben daar in september 2009 geregistreerd, maar ben daar al jaren niet meer geweest.
Allemaal sympathieke verhalen/mensen en de Amsterdammer is weer een enge narcist.quote:Voor de Amsterdamse marktmeester Patrick draait dit seizoen alles om zijn zelfgeschreven Ajax-lied, dat hij aan het eind van het seizoen op de huldiging hoopt te mogen zingen.
Wat vind jij dan narcistisch aan Patrick t.o.v. de andere hoofdrolspelers van deze docu?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:25 schreef Evangelion het volgende:
Allemaal sympathieke verhalen/mensen en de Amsterdammer is weer een enge narcist.
(Ja, Piebe schrijft ook liedjes maar dat is voor een club en spelers met 0.01% van het aanzien van Ajax)
Dat ben ik ook zeker! En nu ik op TikTok gaat het helemaal los. Er zijn heel veel mensen, voornamelijk kinderen en jongvolwassenen, die met mij op de foto willen. Voordat ik op TikTok zat gebeurde dat ook wel, maar lang niet zo vaak als nu. Als ik dan zie dat er kleine kinderen zijn die, zowel online als offline, tegen mij zeggen dat ze groot fan van mij zijn, dat ze samen met mij een liedje willen zingen en dat ze met mij op de foto willen, dan raakt mij dat echt. Het is echt onwerkelijk om mee te maken!quote:Op maandag 7 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
@:DutchSuomiFan1992 Je mag trots zijn. Dat mocht je al voor deze docu's, hoe je je manifesteert als echte supporter, met je liedjes enzo, kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Je werd in Mexico toch veel gedraaid en bekeken door een liedje over Jimenez van Feijenoord?
Verdomme man. Wat geweldig.........!quote:Op maandag 7 juli 2025 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zeker! En nu ik op TikTok gaat het helemaal los. Er zijn heel veel mensen, voornamelijk kinderen en jongvolwassenen, die met mij op de foto willen. Voordat ik op TikTok zat gebeurde dat ook wel, maar lang niet zo vaak als nu. Als ik dan zie dat er kleine kinderen zijn die, zowel online als offline, tegen mij zeggen dat ze groot fan van mij zijn, dat ze samen met mij een liedje willen zingen en dat ze met mij op de foto willen, dan raakt mij dat echt. Het is echt onwerkelijk om mee te maken!
Het is @Blues en ik kom daar nooitquote:Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
WijZijnVoetbal. Ontstaan na de grote VBL-rel in 2010 toen o.a. @:Digger, @:Doc, @:Methodmich vertrokken en die site werd opgericht. Volgens mij heb jij je toen ook geregistreerd. @:Bluez iig zeker. Ik lees er geregeld nog.
quote:Op maandag 7 juli 2025 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Dat ben ik ook zeker! En nu ik op TikTok gaat het helemaal los. Er zijn heel veel mensen, voornamelijk kinderen en jongvolwassenen, die met mij op de foto willen. Voordat ik op TikTok zat gebeurde dat ook wel, maar lang niet zo vaak als nu. Als ik dan zie dat er kleine kinderen zijn die, zowel online als offline, tegen mij zeggen dat ze groot fan van mij zijn, dat ze samen met mij een liedje willen zingen en dat ze met mij op de foto willen, dan raakt mij dat echt. Het is echt onwerkelijk om mee te maken!
Je ouwe account idd. Ik weet nog dat je vroeg of er een Hools topic geopend kon worden.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is @:Blues en ik kom daar nooit![]()
Daar zal het nog wel Bluezz zijn dan.
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat je zijn ware identiteit hier verklapt.Niet zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig Piebe-Guido.
Dat was inderdaad de enge vent van het stel. De rest allemaal sympathiek in beeld gebracht. Al werd het bij die Brabanders wel een beetje tokkies kijken. Alsnog heel wat anders dan die zooi van Ewoud (toen hij nog kutprogramma’s maakte)quote:Op maandag 7 juli 2025 16:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Allemaal sympathieke verhalen/mensen en de Amsterdammer is weer een enge narcist.
Schandalig dat ze alles leuk in beeld wilden brengen. Dat is de bedoeling niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:07 schreef Helenattenek het volgende:
Begint te lijken op een waardeloze topic eigenaar
Past bij mijn mening van de serie zelf.
Is toch geen docu te noemen het is aapjes kijken die volop genieten van de camera en alles leuk in beeld willen hebben
Hoe erg duidelijk wil je het hebben dat dit waardeloze tijdbesteding is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze alles leuk in beeld wilden brengen. Dat is de bedoeling niet.
Niemand verplicht je om te kijken en aangezien jij beweert niet te kijken zijn jouw loze posts nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:35 schreef Helenattenek het volgende:
Hoe erg duidelijk wil je het hebben dat dit waardeloze tijdbesteding is.
Na zo'n aflevering is je eigen leven er geen haar leuker of beter op ofzo hoor
De 'ofzo' heeft me overtuigd. Dank.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:35 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want je hebt het niet gezien. Vrijwel alle reacties op deze serie zijn trouwens positief.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:35 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want je hebt het niet gezien. Vrijwel alle reacties op deze serie zijn trouwens positief.
Er is ook een fan van Go Ahead Eagles benaderd voor deze serie, maar hij wilde niet meedoen. Hij is/was trouwens ook een bekende twitteraar, namelijk Erdal Ascipinar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die PSV'ers konden echt nietwat een types.
Verder wel jammer inderdaad dat niet iedereen evenveel aandacht kreeg. Meer variatie van fans bij andere clubs had ook wel leuk geweest, maar misschien komt dat nog in een volgend seizoen.
"Je staat voor de hele wereld voor schut als PSV zijnde"quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die PSV'ers konden echt nietwat een types.
Verder wel jammer inderdaad dat niet iedereen evenveel aandacht kreeg. Meer variatie van fans bij andere clubs had ook wel leuk geweest, maar misschien komt dat nog in een volgend seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |