Op zeker, nu kon die wel insturen maar wel met heel weinig grip achter.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah zonder die setup had hij geen pole gepakt en was hij ook vandaag denk ik nog steeds kansloos
Ik weet niet of het Max alleen is.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Max heeft het wel verkloot vandaag....jammer
quote:
Als je voor het laatst keek toen Schumacher nog reed wel ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Duits vlaggetje.
Da's lang geleden.
Spuit hem onder met champagne.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
MBS heeft het nu zo voor elkaar dat ie én een beker én een medaille mag uitreiken?
Leuk voor zijn kinderenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Perox het volgende:
Sta je eindelijk op een podium - krijg je een beker van LEGO!
Een echte winnaar dus.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha Oscar echt als een boer met kiespijn.
Klopt. Eerlijk is eerlijk, daar hadden we er wel genoeg van gezien. Mocht wel weer een keer.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Duits vlaggetje.
Da's lang geleden.
Al was ie van lood om oud ijzer.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Perox het volgende:
Sta je eindelijk op een podium - krijg je een beker van LEGO!
Heeft hij er 2 (of meer) inmiddels?quote:
Nee. die zit in Augustus. Zandvoort is de eerste weer.quote:
Of juist mooi dat je nu net zo'n unieke beker wint.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Mano_ het volgende:
Is ook wat he. Moet je 15 jaar op een podium wachten, krijg je een plasic bekertje.
Eerst Hongarijequote:
Nope, die is vóór de zomerstop tegenwoordigquote:
Oh ja, wat een lange pauze nu dan tot aan Belgiequote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. die zit in Augustus. Zandvoort is de eerste weer.
Nope, die is erNA (na Spa)quote:
27 juli Spa, 3 augustus Hongarije.quote:
Ik ben beleidquote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Piastri snapt de regels niet. Die denkt dat die mocht brakechecken omdat de SC lampen uit waren.
3 wekenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja, wat een lange pauze nu dan tot aan Belgie
Klopt, Hongarije is NA Spaquote:
Dat is zodat ik niet meer zoals vandaag de Tour etappe moest missenquote:
En de British GP niet gelijk is met de Wimbledon Finale.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is zodat ik niet meer zoals vandaag de Tour etappe moest missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |