Voor het ontslag van Heitinga.quote:
Mogen we helaas niet op stemmen vandaagquote:
Valt wel mee.quote:
Gefeliciteerd. Ook namens oom Hans vanuit zijn graf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef borisz het volgende:
Valt wel mee.
Bovendien moet morgen de hele dag aan staan. Dus ik hou me in
Op een partij die sinds 2006 geen TK-verkiezing meer gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:43 schreef mitt het volgende:
Hools stemmen zijn nog niet geteld, waren er zoveel!
Wat zou @:tong80 stemmen?
Nee, volgens het ANP.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu dus echt officieel de winnaar
Helaas wel hoop fraude-huilies van zijn aanhang.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef mitt het volgende:
Gelukkig als D66 de grootste wordt. Scheelt weer een hoop gemekker en schermtijd van Wilders.
Allemaal onbewezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:48 schreef Ole het volgende:
Helaas wel hoop fraude-huilies van zijn aanhang.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:30 schreef golfer het volgende:
"Vertel een leugen vaak genoeg, luid genoeg, en lang genoeg en het volk zal je gaan geloven."
Origineel:
Wenn man eine große Lüge erzählt und sie oft genug wiederholt, dann werden die Leute sie am Ende glauben.
Aldus Joseph Goebbels
Duits nazi-politicus en minister van propaganda 1897-1945
Wat wil je hiermee zeggen? De hardste schreeuwers krijgen gelijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal onbewezen.
Maar zoals ik vandaag al een keer in een ander topic schreef:
[..]
Dat als je een leugen maar vaak genoeg herhaald, mensen die leugen voor waarheid aannemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:54 schreef Ole het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen? De hardste schreeuwers krijgen gelijk?
Ok dan snap ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat als je een leugen maar vaak genoeg herhaald, mensen die leugen voor waarheid aannemen.
Zie wat Wilders al jaren schreeuwt.
Kalfjeslaan toch?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef borisz het volgende:
Moggel.
De dag begonnen bij NH Sportcafe in cafe Anno 1890. 😋
Heeft dat te maken met de Amstel Brouwerij??quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef borisz het volgende:
Moggel.
De dag begonnen bij NH Sportcafe in cafe Anno 1890. 😋
Nee. Gewoon een kruidenier die stiekem drank begon te tappen. Later dus een kroeg. De kleedjes liggen nog op tafel. Een bruine kroeg zoals het hoort. Al kan je er ook wel eten. Dat moet ik nog eens doen. Het was of koffie of bier met borrelhap, maar nog nooit geluncht of gedineerd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met de Amstel Brouwerij??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |