Hoe valt chique eten samen met onbeperkt schranzen?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
Echt zo'n tent voor sloebers die denken bij een chique tent te eten.
Het punt is dat sloebers denken dat het chique is.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:41 schreef Optimizer het volgende:
[..]
Hoe valt chique eten samen met onbeperkt schranzen?
Mijn zusje delenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik reserveer anders ieder nacht met succes bij je zusje
Och daar hebben we de linkse meneer die neerkijkt op sloebers stop toch met je act kneusjequote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het punt is dat sloebers denken dat het chique is.
Als je toch bij zo'n vettent gaat eten, ga dan naar de plaatselijke snackbar. Is ook nog lekkerder.
Ik ben niet links en ik kijk niet neer op sloebers.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och daar hebben we de linkse meneer die neerkijkt op sloebers stop toch met je act kneusje
Dat laatste doe je duidelijk welquote:Op zondag 6 juli 2025 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben niet links en ik kijk niet neer op sloebers.
Ik kan gewoon zonder afspraak langskomen, ze maakt altijd een gaatje voor me vrijquote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik reserveer anders ieder nacht met succes bij je zusje
Oh? Waar doe ik dat laatste dan?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat laatste doe je duidelijk wel
En ben je weer van partij veranderd dan
Ja jij loopt altijd in mijn pudding te roeren. Dat je het weetquote:Op zondag 6 juli 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zonder afspraak langskomen, ze maakt altijd een gaatje voor me vrij
Ze weet dat ze altijd een schoon gaatje vrij moet houden, ze is goed opgevoed.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja jij loopt altijd in mijn pudding te roeren. Dat je het weet
Jouw zusje had anders tijd zat. Nu ik er ben zit ze echter helemaal vol, van endeldarm tot strottenhoofd.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:38 schreef Optimizer het volgende:
Ik wilde onbeperkt schransen bij 't Zusje, blijkt ze volledig volgeboekt te zijn. Ook de andere vestigingen die hier in de buurt zitten zijn vol. Hoe is dit mogelijk? Zelfs voor komend weekend is mijn dichtstbijzijnde vestiging al helemaal vol en het is niet eens vakantie.
Klacht: niet bij 't zusje kunnen uiteten omdat anderen mijn plek innemen.
Je had ook even moeten wachten tot ik klaar was.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jouw zusje had anders tijd zat. Nu ik er ben zit ze echter helemaal vol, van endeldarm tot strottenhoofd.
Hier zeg je dat , je opmerking over sloebers, erge rare opmerking van iemand die radicaal links is,quote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het punt is dat sloebers denken dat het chique is.
Als je toch bij zo'n vettent gaat eten, ga dan naar de plaatselijke snackbar. Is ook nog lekkerder.
Het is letterlijk een tent voor sloebers die denken chique te zijn. Wat is daar raar aan? En negatief over sloebers?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier zeg je dat , je opmerking over sloebers, erge rare opmerking van iemand die radicaal links is,
Het is neerbuigend vind ikquote:Op zondag 6 juli 2025 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is letterlijk een tent voor sloebers die denken chique te zijn. Wat is daar raar aan? En negatief over sloebers?
Mag je vinden. Kan niet opmaken welk deel neerbuigend is. Sloeber-tenten als snackbars zijn van oudsher onderdeel van onze identiteit.quote:
Door het alleen al sloeber tenten te noemenquote:Op zondag 6 juli 2025 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mag je vinden. Kan niet opmaken welk deel neerbuigend is. Sloeber-tenten als snackbars zijn van oudsher onderdeel van onze identiteit.
Het een andere naam geven, maakt t niet ineens meer/minder neerbuigend. Het zijn armzalige tenten en dat is prima. Ik eet ook vaak bij de snackbar.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Door het alleen al sloeber tenten te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |