SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gefietst of een shortcut genomenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een zoon van een woonbegeleidster loopt vandaag de Kennedymars (weet niet of dat landelijk bekend is tbh, iig 80 km wandelen).
Zegt ze dat de snelste er 3.5 uur over gedaan heeft. Nou die heeft dus echt niet gewandeld.. Schijnt ook niet meer in de uitslag te staan...
Dit zijn toch hele redelijke en luxe ontbijttijden?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schreeuw dat je een bejaardenhotel bent zonder te zeggen dat je een bejaardenhotel bent.
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn toch hele redelijke en luxe ontbijttijden?
Dat zijn geen vakantietijdenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.
Dat is de hel.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.
kan ik mee levenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ik toch nietquote:Op zondag 6 juli 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Als ik naar een hotel ga wil ik gvd uitslapen.
Heul niequote:
Is op dit moment niet nodig. Wel even zijn kratje voor op de fiets verder in order makenquote:
Zag laatst op TV dat jullie een Piet Oudolf tuin in Dordrecht hebbenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje over de boekenmarkt geslenterd. Maar de meeste kraamhouders waren al aan het inpakken. Beetje triestig zo met die regen.
Met een overdekte helft en een warm doch waterdicht kussentje erin?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is op dit moment niet nodig. Wel even zijn kratje voor op de fiets verder in order maken
zen muziekje erbijquote:Op zondag 6 juli 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een overdekte helft en een warm doch waterdicht kussentje erin?
ze hadden alleen 'band' moeten opschrijvenquote:Op zondag 6 juli 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Fascinerende tentoonstelling in het Fries Museum.
Korter!quote:Op zondag 6 juli 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden alleen 'band' moeten opschrijven
Bijzonder patroon welquote:Op zondag 6 juli 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Fascinerende tentoonstelling in het Fries Museum.
Aan overdekt ben ik nog niet begonnen, want ik gok dat we weinig op de fiets zullen zitten in de regen. Kussentje is wel lekker dik van koudschuim en met waterdichte stof ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een overdekte helft en een warm doch waterdicht kussentje erin?
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Er is misschien iemand die een bod gaat doen
Over of onder?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Er is misschien iemand die een bod gaat doen
dat weet ik nog niet. De makelaar zegt dat hij met zijn boekhouder moet overleggen. Er zijn blijkbaar 8 bezichtigingen geweest tot nu toe waarvan 2 geintresseerde. En deze van het bod zei dat hij misschien maandag of dinsdag een bod gaat doen na overlegquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
de makelaar zei dat er voornamelijk intresse is van mensen met een interesse in bootjes
Mja ik heb ook veel tijd he. Plus ik word hier constant geconfronteerd met vrouwen die zo een victoria secret show kunnen lopenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is iedereen zo actief aan het afvallen en heb ik niet de energie en wilskracht om hetzelfde te doen
Nee geheel onverwacht zwabquote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je verwacht het niet met die foto's in de advertentie.
Omdat de anderen dat wel hebben? Of die afslankspuiten gebruiken.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is iedereen zo actief aan het afvallen en heb ik niet de energie en wilskracht om hetzelfde te doen
Wie is 'iedereen'? Of heb je last van selectieve perceptie en zie je alleen de mensen die pretenderen dat ze succesvol aan het afvallen zijn?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook niet. Al ben ik natuurlijk niet echt dik, maar er mag wel een kilo of 10 af....quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschienquote:Op zondag 6 juli 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is 'iedereen'? Of heb je last van selectieve perceptie en zie je alleen de mensen die pretenderen dat ze succesvol aan het afvallen zijn?
Wauwquote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef Californium het volgende:
Ben al succesvol 10 kilo kwijt. Nog 10 te gaan
Het liet net een aardige laag water achter op de A4 inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Hele weekend droog geweest op een paar motregenbuitjes na. Onderweg naar huis leek het alsof al het opgespaarde water in één keer naar beneden kwam
Is dat het Californium Minimum?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef Californium het volgende:
Jup!quote:
Goed bezig.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef Californium het volgende:
Ik zou ook wel willen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Is het echt nodig of wil je het zelf graag? Mijn vriendin is er ook altijd mee bezig maar ik vind dat het allemaal wel meevalt. Maar goed, beetje meer vind ik niet ergquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
I'M CHOCOLATE MILKquote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik heb ook veel tijd he. Plus ik word hier constant geconfronteerd met vrouwen die zo een victoria secret show kunnen lopen
Ik val helemaal niks afquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik welquote:
Kom vechten dan, bollequote:
met zoveel groen op het water is er wel eens een hond die denkt dat het gras isquote:
Je moet het sowieso in heel kleine stapjes veranderen. Niet ineens 'dit nooit meer, dit nooit meer en dit eet ik ook nooit meer'. Begin eens uit te vogelen waar allemaal (toegevoegde) suiker in zit, dat zit namelijk in meer dingen dan veel mensen denken.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Hij weet heel goed dat het water is, hij houdt ook niet van water. Echter houdt hij wel van eendjes en meerkoeten.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met zoveel groen op het water is er wel eens een hond die denkt dat het gras is
denken ze verder te kunnen lopen
zegt het plons
oh ik ben een maand of 8 bezig nuquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Deed mijn hond weleens. God wat had die een hekel aan water.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met zoveel groen op het water is er wel eens een hond die denkt dat het gras is
denken ze verder te kunnen lopen
zegt het plons
ik ben niet gezellig als ik geen suiker eetquote:Op zondag 6 juli 2025 19:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet het sowieso in heel kleine stapjes veranderen. Niet ineens 'dit nooit meer, dit nooit meer en dit eet ik ook nooit meer'. Begin eens uit te vogelen waar allemaal (toegevoegde) suiker in zit, dat zit namelijk in meer dingen dan veel mensen denken.
Begin dan bv. eens met een 5-dagen-week helemaal geen van dat suikers consumeren.
traumaverwerking voor honden dag 1: hoe eendenkroes mij voor de gek hieldquote:Op zondag 6 juli 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deed mijn hond weleens. God wat had die een hekel aan water.
Een vriend van me is ruim mijn zus afgevallenquote:Op zondag 6 juli 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik ben een maand of 8 bezig nu
blijkbaar ben ik net zoveel afgevallen als mijn neefje van 8 maanden weegt
dus ik had dat vorige week gezegd voor de grap
gisteren hadden we friet met de fam dag en ik scan ff de frikandellen in en mijn zus kijkt me echt zo aan van wtf doe jij, jij voert toch niet alles in wat je eet he?
jawel.... dat is hoe ik een baby aan kilo's kwijt ben...
Weinig dingen zo confronterend (en dus behulpzaam) als het invoeren van wat je eet als je wat gewicht kwijt wil. Bizar om te zien hoeveel calorieën er zitten in dingen waarvan je wel weet dat die slecht voor je zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik ben een maand of 8 bezig nu
blijkbaar ben ik net zoveel afgevallen als mijn neefje van 8 maanden weegt
dus ik had dat vorige week gezegd voor de grap
gisteren hadden we friet met de fam dag en ik scan ff de frikandellen in en mijn zus kijkt me echt zo aan van wtf doe jij, jij voert toch niet alles in wat je eet he?
jawel.... dat is hoe ik een baby aan kilo's kwijt ben...
meer stapjes voor de hapjesquote:Op zondag 6 juli 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik ook vooral van m'n reet af moet komen en dat vind ik ook al heel lastig.
Frikandel uit de AF vs frikandel uit de vetpan, wat scheelt dat?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je caafjes uit gaan laten? De katten van de buren uitlaten?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik ook vooral van m'n reet af moet komen en dat vind ik ook al heel lastig.
als ik mijn zus moet afvallen sta ik negatiefquote:Op zondag 6 juli 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me is ruim mijn zus afgevallen
BMI is niet zaligmakend. Genoeg bewegen helpt ook heel veel. Word je gewoon gelukkiger van zeggen zequote:Op zondag 6 juli 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat vraag ik me dus van die vriend af. Die is nu meerdere keren per week aan het trainen en calorieën aan het tellen, hou je dat je hele leven vol? Je bereikt toch op een gegeven moment een plateau denk ik? Maar die moest zich ook elke dag wegen en dat doorsturen aan z'n personal trainer en daar krijg ik al jeuk van.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende van jezelf een dieet aanmeten is dat je dat dieet je hele leven lang moet volhouden.
Uit de AF is minder vet, dus scheelt calorieën.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frikandel uit de AF vs frikandel uit de vetpan, wat scheelt dat?
ja maar hoeveel.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de AF is minder vet, dus scheelt calorieën.
Mijn zus past in m'n broekzak, dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik mijn zus moet afvallen sta ik negatief
en de keuze is reuze met het aantal zussen dat ik heb
Als hij dus op gewicht wil blijven moet hij deze levensstijl dus heel lang gaan volhoudenquote:Op zondag 6 juli 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus van die vriend af. Die is nu meerdere keren per week aan het trainen en calorieën aan het tellen, hou je dat je hele leven vol? Je bereikt toch op een gegeven moment een plateau denk ik? Maar die moest zich ook elke dag wegen en dat doorsturen aan z'n personal trainer en daar krijg ik al jeuk van.
valt mee, zit m meer in de frietquote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frikandel uit de AF vs frikandel uit de vetpan, wat scheelt dat?
En hoeveel smaak ookquote:
Calorieën hoef je ook niet de rest van je leven bij te houden. Paar weekjes en dan weet je wel ongeveer hoe het zit en wat de do's/don'ts zijn. Vind ik tenminste. Hooguit als je je eetpatroon radicaal omgooit zou je weer eens een weekje kunnen registreren om te zien wat het betekent voor je voedingsstoffen.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus van die vriend af. Die is nu meerdere keren per week aan het trainen en calorieën aan het tellen, hou je dat je hele leven vol? Je bereikt toch op een gegeven moment een plateau denk ik? Maar die moest zich ook elke dag wegen en dat doorsturen aan z'n personal trainer en daar krijg ik al jeuk van.
Mhh, net geen drie baantjes trekken per bitterbal.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
valt mee, zit m meer in de friet
[ link | afbeelding ]
en we hadden ossevet
ik heb sinds ik 12 was geen maat 34 meer denk ikquote:Op zondag 6 juli 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt jezelf ook helemaal gek maken met dieeten.
Gewoon beetje normaal doen en we kunnen niet allemaal maatje 34 hebben.
Duurzaam afvallen zit hem vaak in een combi van beweging/eetpatroon, en bewegen is om andere redenen ook goed, maar als er dan toch 1 gekozen moet worden is het toch gepast consumeren naar bewegingspatroon. Oftewel je krijgt gewoon teveel binnen nu en dat moet minder.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet misschien ook minder chocola bunkeren.
100 gr chocola is 1/4 van je dagelijks aanbevolen hoeveel calorieën. Kortom, dat tikt best hard aan.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet misschien ook minder chocola bunkeren.
Maar dan hoef je 's avonds niks meer dus dat scheelt weer een avondmaaltijd.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
100 gr chocola is 1/4 van je dagelijks aanbevolen hoeveel calorieën. Kortom, dat tikt best hard aan.
Ben jij zo'n iemand die heel gezellig is op feestjes? Waarvan niemand meer mag eten en iedereen sjaggie op een stengel bleekselderij loop te kauwen?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
100 gr chocola is 1/4 van je dagelijks aanbevolen hoeveel calorieën. Kortom, dat tikt best hard aan.
En chocola wordt gemaakt van bonen dus eigenlijk is het een groente. Kun je die meteen afvinken van de schijf van vijf.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hoef je 's avonds niks meer dus dat scheelt weer een avondmaaltijd.
/omdenken
Je moet het helemaal niet als een dieet bestempelen. Een structurele aanpassing in voedingspatroon.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende van jezelf een dieet aanmeten is dat je dat dieet je hele leven lang moet volhouden.
OEH!quote:Op zondag 6 juli 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
200 gram ossenworst op een bolletje
Iedereen mag van mij eten wat 'ie wil, zolang ze daarna maar niet gaan zeiken over hun gewicht.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die heel gezellig is op feestjes? Waarvan niemand meer mag eten en iedereen sjaggie op een stengel bleekselderij loop te kauwen?
Hier gaat het met ups en downs. De laatste tijd wel wat meer "up" helaas.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet het helemaal niet als een dieet bestempelen. Een structurele aanpassing in voedingspatroon.
Alleen 'iedereen' denkt dan altijd dat je nooit meer van je leven een koekje mag eten.
Bleekselderijquote:Op zondag 6 juli 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die heel gezellig is op feestjes? Waarvan niemand meer mag eten en iedereen sjaggie op een stengel bleekselderij loop te kauwen?
En dat.quote:
je moet gewoon wandelen voor je koekjequote:Op zondag 6 juli 2025 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet het helemaal niet als een dieet bestempelen. Een structurele aanpassing in voedingspatroon.
Alleen 'iedereen' denkt dan altijd dat je nooit meer van je leven een koekje mag eten.
is heerlijk in de tomatensapquote:
Meer stapjes is meer hapjesquote:Op zondag 6 juli 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moet gewoon wandelen voor je koekje
ik heb laatst koekje gehaald
in amsterdam
helemaal heen gewandeld ervoor
had koekje wel verdiend
Nee die structuur ervan trek ik gewoon echt nietquote:Op zondag 6 juli 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is heerlijk in de tomatensap
met vodka
en tabasco
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in amsterdam
had koekje wel verdiend
owquote:
Om mee te roeren jaquote:Op zondag 6 juli 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is heerlijk in de tomatensap
met vodka
en tabasco
Wel verdiend!quote:
Zal eens aan jou knabbelenquote:
Ik wandel elke dag 4xquote:Op zondag 6 juli 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in amsterdam
had koekje wel verdiend
quote:Op zondag 6 juli 2025 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ow![]()
* loveislikeakiss gaat koekje uit haar lijf snijden
ik heb ze vanochtend in de sportschool gepakt met een serie, want te veel regen op de radarquote:Op zondag 6 juli 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook nog even aan de wandel denk ik, heel de dag alleen maar aan het klussen geweest en nog even F1 gekeken, heb net 4000 stapjes ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zondag 6 juli 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ze vanochtend in de sportschool gepakt met een serie, want te veel regen op de radarJa ik ben wel 300 keer trappen op en af gelopen, maar die tellen niet zo snel mee met de stapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nee maar is goed voor het hartquote:Op zondag 6 juli 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben wel 300 keer trappen op en af gelopen, maar die tellen niet zo snel mee met de stapjes
Maar ik houd te veel van suiker.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik houd soms mijn hart vast als ik weer loop te klooien met een osb-plaat op de vlizotrapquote:
Dit is alleen al in strijd met de Wet van Behoud van Energie en Massa. Dat kan niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nu komt ieder pondje door het mondje er drie keer zoveel aan.
Hond nemen, moet je altijd wandelen en naar buiten.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren was te lui om naar de sportschool te gaan en vanmorgen regende het.
Ik houd niet van honden.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hond nemen, moet je altijd wandelen en naar buiten.
Altijd.
Klus je samen met iemand of meestal alleen?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik houd soms mijn hart vast als ik weer loop te klooien met een osb-plaat op de vlizotrap
tot ze oud en versleten zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hond nemen, moet je altijd wandelen en naar buiten.
Altijd.
Meestal alleenquote:Op zondag 6 juli 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klus je samen met iemand of meestal alleen?
Ga je samen met ieniminimuis weg naar locaties waar honden welkom zijn en gezellig keuvelen over welke hond het leukst is.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Een hond zou wel goed zijn voor me wat dat betreft, aar het beperkt je ook en dan wordt het alleen maar lastiger voor me om weg te gaan
Pikt ze daar ook nog eens een man opquote:Op zondag 6 juli 2025 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je samen met ieniminimuis weg naar locaties waar honden welkom zijn en gezellig keuvelen over welke hond het leukst is.
Welja, heb je een bonushond ipv een bonuskind. Het mag allemaal tegenwoordig.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pikt ze daar ook nog eens een man op
Deze man komen ze daar in elk geval niet tegen.quote:
Katten welquote:Op zondag 6 juli 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt een huisdier is die jij leuk vindt.
Als het maar is voorzien van een laagje paneermeel en een instructie hoe lang 'ie in de airfryer moet.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt een huisdier is die jij leuk vindt.
Mag gewoon mee hoor naar de Oude Tolquote:Op zondag 6 juli 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Een hond zou wel goed zijn voor me wat dat betreft, aar het beperkt je ook en dan wordt het alleen maar lastiger voor me om weg te gaan
Maar de pathé niet denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag gewoon mee hoor naar de Oude Tol
Maar zodra je een hond hebt, kijk je toch liever thuis een film met je hond knuffelend op de bankquote:
verstandigquote:Op zondag 6 juli 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed wij gaan hier alvast wandelen want het komt om kwart over 10 uit de hemel zetten en ik heb geen zin in natte hond
Hmm. Knuffelend een film kijken klinkt wel goed. Maar dan niet per se met iemand die alleen woef zegt als ik vraag hoe de film was.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zodra je een hond hebt, kijk je toch liever thuis een film met je hond knuffelend op de bank
Maar verder beperkt een hond je gelukkig niet in je bewegingsvrijheid.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zodra je een hond hebt, kijk je toch liever thuis een film met je hond knuffelend op de bank
Lolquote:Op zondag 6 juli 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond wilde altijd uitgelaten worden zodra er een dvd in de speler ging.
en terechtquote:Op zondag 6 juli 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond wilde altijd uitgelaten worden zodra er een dvd in de speler ging.
Ja denk ik ook wel hoor telefoon.quote:Over 30 minuten valt er langere tijd winterse neerslag.
Die melding kreeg ik ookquote:
Zoiets kreeg ik een tijdje terug ook, alleen per mail. Dikke vette paniek heurquote:Op zondag 6 juli 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
blijkbaar gaan we dinsdag pannenkoeken bakken
zolang ze het beslag gewoon in een koekenpan of eventueel een mengschaal leggen heb ik er geen probleem mee. lama komequote:Op zondag 6 juli 2025 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik een tijdje terug ook, alleen per mail. Dikke vette paniek heur [ afbeelding ]
dikke sneeuwvlokken waar je een sneeuwpop van kan maken.quote:
Ze mogen het beslag wat mij betreft in Nederland laten en schenken aan de voedselbank of zoquote:Op zondag 6 juli 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang ze het beslag gewoon in een koekenpan of eventueel een mengschaal leggen heb ik er geen probleem mee. lama kome
Lees die zin zelf nog eensquote:Op zondag 6 juli 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin dat gepush van vrouwenvoetbal echt zielig aan het worden.
Ik weet niet. Ik ben niet iemand die overal heen klept. En voor die paar keer heb ik oppas.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar verder beperkt een hond je gelukkig niet in je bewegingsvrijheid.
Dat wordt muisstil liggen of op een dag op de grond wakker worden.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke keer als ik mijn bed instap dan denk ik: ik moet de schroeven aandraaien want bij kraakt. En dat al 3 wekenlang
Of een scene uit Final Destinationquote:Op zondag 6 juli 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wordt muisstil liggen of op een dag op de grond wakker worden.
altijd het beste moment om je bed op te maken!quote:Op zondag 6 juli 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Weer gewacht tot het donker was om mijn bed op te maken
One of usquote:Op zondag 6 juli 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Weer gewacht tot het donker was om mijn bed op te maken
Heb ik het gelijk weer warmquote:Op zondag 6 juli 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd het beste moment om je bed op te maken!
Nee maar ben me al weer heel de dag in het zweet aan het werken, ben gewoon nog niet afgekoeldquote:
dan lekker onder de douche gaan staan en afspoelen met heet water.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ben me al weer heel de dag in het zweet aan het werken, ben gewoon nog niet afgekoeld
Ja ga ik ook straks doenquote:Op zondag 6 juli 2025 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan lekker onder de douche gaan staan en afspoelen met heet water.
Dat fabeltjequote:Op zondag 6 juli 2025 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan lekker onder de douche gaan staan en afspoelen met heet water.
okquote:Op zondag 6 juli 2025 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat fabeltje
Een lange lauwe tot koude douche werkt het beste om je lichaam af te koelen. Je moet van die overtollige warmte af.
Warme werkt bij mij beterquote:Op zondag 6 juli 2025 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat fabeltje
Een lange lauwe tot koude douche werkt het beste om je lichaam af te koelen. Je moet van die overtollige warmte af.
Oh ik dacht dat ED-209 dat wasquote:Op zondag 6 juli 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh wacht
Jabba de Hutt was de slechterik in Star Trek
Die zal wel weer met Hans Gruber aankomenquote:
Volgens mij werkt koud beginnen warm eindigen universeel het beste. Koud om van dat overtollige warme af te komen en warm om je lichaam voor de gek te houden.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal wel weer met Hans Gruber aankomen
moet dingen ingewikkeld maken anders gaat iedereen zomaar naar de huisarts kunnenquote:Op maandag 7 juli 2025 07:54 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht dat online een afspraak bij de huisarts maken sneller zou gaan dan telefonisch.
Boy, was i wrong
Ja, dingen ingewikkeld makenquote:Op maandag 7 juli 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet dingen ingewikkeld maken anders gaat iedereen zomaar naar de huisarts kunnen
De drempel moet niet te laag worden.quote:Op maandag 7 juli 2025 07:54 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht dat online een afspraak bij de huisarts maken sneller zou gaan dan telefonisch.
Boy, was i wrong
die zijn ze vast kwijt ofzoquote:Op maandag 7 juli 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n pakket is voor de vierde keer opgeschoven![]()
Vanmiddag vast weer bericht dat het toch morgen wordt.
al de 25 captcha plaatjes om aan te tonen dat ik geen robot was, waren nogal tijdrovend.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet dingen ingewikkeld maken anders gaat iedereen zomaar naar de huisarts kunnen
Omdat er mensen zijn die in het weekend hun oren willen laten uitspuiten. Dat vinden ze al spoed.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:32 schreef gianni61 het volgende:
voor
[..]
al de 25 captcha plaatjes om aan te tonen dat ik geen robot was, waren nogal tijdrovend.
+ de vragenlijst om te bepalen of het spoed was.
en blijkbaar is de huisartsen equivalent van "heb je al een geprobeerd het apparaat uit en weer aan te zetten", "heb je al geprobeerd paracetamol te slikken"
oh ja, oren uitspuiten en wratten aanstippen werd ook ergens benoemd. blijkbaar zijn dat wel veelvoorkomende dingenquote:Op maandag 7 juli 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die in het weekend hun oren willen laten uitspuiten. Dat vinden ze al spoed.
moeten er zoveel mensen hun oren laten uitspuiten dan?quote:Op maandag 7 juli 2025 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, oren uitspuiten en wratten aanstippen werd ook ergens benoemd. blijkbaar zijn dat wel veelvoorkomende dingen
blijkbaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten er zoveel mensen hun oren laten uitspuiten dan?
Stuk meer mensen dragen in-ear oordopjes nu. Dat kan het denk ik wel iets verergeren .quote:Op maandag 7 juli 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten er zoveel mensen hun oren laten uitspuiten dan?
Eten, slapen, rennen, spelen. Spin the wheel.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen,
soms zou ik willen dat ik de gedachten van mijn hont zou kunnen lezen. Maakt het leven iets makkelijker
Ik laat dat toevallig straks doenquote:Op maandag 7 juli 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die in het weekend hun oren willen laten uitspuiten. Dat vinden ze al spoed.
dat is wel een ding jaquote:Op maandag 7 juli 2025 08:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stuk meer mensen dragen in-ear oordopjes nu. Dat kan het denk ik wel iets verergeren .
DUS WE MOETEN VOORLOPIG WAT HARDER SCHREEUWEN ZODAT JE ONS KAN VERSTAAN?quote:Op maandag 7 juli 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat dat toevallig straks doen
Ik kreeg als tip mee olie in oren doen en even laten zitten en dan met het douchen eruit spoelen.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stuk meer mensen dragen in-ear oordopjes nu. Dat kan het denk ik wel iets verergeren .
Heb je wel netjes gedruppeld?quote:Op maandag 7 juli 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat dat toevallig straks doen
Honden hebben ook gedachtes en emoties.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eten, slapen, rennen, spelen. Spin the wheel.
Dat ontken ik ook niet. Maar ze zullen wat ehh, meer gelimiteerd zijn in scope dan die van ons.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden hebben ook gedachtes en emoties.
Yup. Olijfolie erin middels een pipetje en dan watje erin. Elke nacht van het weekend.quote:
Sorry, wat zeg je?quote:Op maandag 7 juli 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
DUS WE MOETEN VOORLOPIG WAT HARDER SCHREEUWEN ZODAT JE ONS KAN VERSTAAN?
Mag ik het watje erin dan weer geen goed idee vinden?quote:Op maandag 7 juli 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Olijfolie erin middels een pipetje en dan watje erin. Elke nacht van het weekend.
Dat mag. Ik slaap altijd met oordoppen in ook.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik het watje erin dan weer geen goed idee vinden?
Dat kan. Stopt wel het hele process in de oren, zekers als je overdag ook nog vaak muziekdopjes oid in hebt.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat mag. Ik slaap altijd met oordoppen in ook.
Anders zit je hele kussen onder de oliequote:Op maandag 7 juli 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, dan niet. Alleen als ik slaap heb ik ze in.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Stopt wel het hele process in de oren, zekers als je overdag ook nog vaak muziekdopjes oid in hebt.
Handdoek... maar anders slurpt het watje nog alles op. Daarnaast is het pluis van het watje dat dan weer de oor in kruipt en het oorsmeer er alsnog niet uit kan.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders zit je hele kussen onder de olie
Ik mocht jaren geleden van mijn huisarts ook geen wattenstaafjes meer gebruiken toen ik mijn oren nog regelmatig moest laten uitspuiten. Scheelt op zich wel een hoop, al weer een paar jaar geleden dat uitspuiten nodig is geweestquote:Op maandag 7 juli 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wattenstaafje is ook niet slim al gebruik ik die zelf soms ookquote:Op maandag 7 juli 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mocht jaren geleden van mijn huisarts ook geen wattenstaafjes meer gebruiken toen ik mijn oren nog regelmatig moest laten uitspuiten. Scheelt op zich wel een hoop, al weer een paar jaar geleden dat uitspuiten nodig is geweest
Gemeente kan wat dat betreft ook weinig. Noodhulp van de politie heeft geen zin wat dit betreft nee. Ze zouden het wellicht bij het basisteam kunnen neerleggen en meenemen inde surveillance als je venstertijden en dagen kan aanduiden.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
De gemeente wil niets doen aan het zalencentrum hier dat stelselmatig vuurwerk afsteekt. Je moet elke keer maar dat politienummer bellen. Tegen de tijd dat die er zijn, is alles alweer opgedoekt
Er worden in het zalencentrum vooral feestjes gegeven in de islamitische hoek en het zet ook niet echt aan tot wederzijds respect als er steeds daar een feest wordt gegeven dat er vuurwerk is, maar ook straat gewoon afzetten en hard wegrijden met de luidste auto's.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gemeente kan wat dat betreft ook weinig. Noodhulp van de politie heeft geen zin wat dit betreft nee. Ze zouden het wellicht bij het basisteam kunnen neerleggen en meenemen inde surveillance als je venstertijden en dagen kan aanduiden.
quote:Op maandag 7 juli 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
Gisteren de hele dag op de bank Palia liggen spelen en voor vandaag is dit ook het plan. 🫣
Ben een beetje op denk ik. Heb ook het rolluik voor dichtgedaan. Want wil geen onverwachts bezoek.
Straat afzetten en geluidsoverlast kan de gemeente wel wat mee. Blijven melden.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er worden in het zalencentrum vooral feestjes gegeven in de islamitische hoek en het zet ook niet echt aan tot wederzijds respect als er steeds daar een feest wordt gegeven dat er vuurwerk is, maar ook straat gewoon afzetten en hard wegrijden met de luidste auto's.
Ik irriteer mij gewoon mateloos aan het vuurwerk, afgelopen zaterdag gewoon 3x wakker geworden doordat er 3x vuurwerk werd afgestoken.
Dat dus ondertussen zitten er 2 naast elkaar (van dezelfde familie) en ik vind dat er wel wat van gezegd mag worden ja. Schijnbaar wil de gemeente er niet aan.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straat afzetten en geluidsoverlast kan de gemeente wel wat mee. Blijven melden.
Ja snap ik, is ook niet tof.
Maar de ondernemer van het zalencentrum kan anders ook nog wel aangesproken en anders aangepakt worden. Die moet zich ook aan allerlei verplichtingen en voorwaarden houden.
wat heb je dan voor antwoord gekregen?quote:Op maandag 7 juli 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat dus ondertussen zitten er 2 naast elkaar (van dezelfde familie) en ik vind dat er wel wat van gezegd mag worden ja. Schijnbaar wil de gemeente er niet aan.
Moe, geestelijkquote:
Ik moest 0900-8844 bellen en als ze dan vinden dat er iemand langs moet komen sturen ze iemand.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat heb je dan voor antwoord gekregen?
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De superhete dagen zijn ook weer van de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |