SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gefietst of een shortcut genomenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een zoon van een woonbegeleidster loopt vandaag de Kennedymars (weet niet of dat landelijk bekend is tbh, iig 80 km wandelen).
Zegt ze dat de snelste er 3.5 uur over gedaan heeft. Nou die heeft dus echt niet gewandeld.. Schijnt ook niet meer in de uitslag te staan...
Dit zijn toch hele redelijke en luxe ontbijttijden?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schreeuw dat je een bejaardenhotel bent zonder te zeggen dat je een bejaardenhotel bent.
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn toch hele redelijke en luxe ontbijttijden?
Dat zijn geen vakantietijdenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.
Dat is de hel.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.
kan ik mee levenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ik toch nietquote:Op zondag 6 juli 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Als ik naar een hotel ga wil ik gvd uitslapen.
Heul niequote:
Is op dit moment niet nodig. Wel even zijn kratje voor op de fiets verder in order makenquote:
Zag laatst op TV dat jullie een Piet Oudolf tuin in Dordrecht hebbenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje over de boekenmarkt geslenterd. Maar de meeste kraamhouders waren al aan het inpakken. Beetje triestig zo met die regen.
Met een overdekte helft en een warm doch waterdicht kussentje erin?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is op dit moment niet nodig. Wel even zijn kratje voor op de fiets verder in order maken
zen muziekje erbijquote:Op zondag 6 juli 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een overdekte helft en een warm doch waterdicht kussentje erin?
ze hadden alleen 'band' moeten opschrijvenquote:Op zondag 6 juli 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Fascinerende tentoonstelling in het Fries Museum.
Korter!quote:Op zondag 6 juli 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden alleen 'band' moeten opschrijven
Bijzonder patroon welquote:Op zondag 6 juli 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Fascinerende tentoonstelling in het Fries Museum.
Aan overdekt ben ik nog niet begonnen, want ik gok dat we weinig op de fiets zullen zitten in de regen. Kussentje is wel lekker dik van koudschuim en met waterdichte stof ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een overdekte helft en een warm doch waterdicht kussentje erin?
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Er is misschien iemand die een bod gaat doen
Over of onder?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Er is misschien iemand die een bod gaat doen
dat weet ik nog niet. De makelaar zegt dat hij met zijn boekhouder moet overleggen. Er zijn blijkbaar 8 bezichtigingen geweest tot nu toe waarvan 2 geintresseerde. En deze van het bod zei dat hij misschien maandag of dinsdag een bod gaat doen na overlegquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
de makelaar zei dat er voornamelijk intresse is van mensen met een interesse in bootjes
Mja ik heb ook veel tijd he. Plus ik word hier constant geconfronteerd met vrouwen die zo een victoria secret show kunnen lopenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is iedereen zo actief aan het afvallen en heb ik niet de energie en wilskracht om hetzelfde te doen
Nee geheel onverwacht zwabquote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je verwacht het niet met die foto's in de advertentie.
Omdat de anderen dat wel hebben? Of die afslankspuiten gebruiken.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is iedereen zo actief aan het afvallen en heb ik niet de energie en wilskracht om hetzelfde te doen
Wie is 'iedereen'? Of heb je last van selectieve perceptie en zie je alleen de mensen die pretenderen dat ze succesvol aan het afvallen zijn?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook niet. Al ben ik natuurlijk niet echt dik, maar er mag wel een kilo of 10 af....quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschienquote:Op zondag 6 juli 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is 'iedereen'? Of heb je last van selectieve perceptie en zie je alleen de mensen die pretenderen dat ze succesvol aan het afvallen zijn?
Wauwquote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef Californium het volgende:
Ben al succesvol 10 kilo kwijt. Nog 10 te gaan
Het liet net een aardige laag water achter op de A4 inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Hele weekend droog geweest op een paar motregenbuitjes na. Onderweg naar huis leek het alsof al het opgespaarde water in één keer naar beneden kwam
Is dat het Californium Minimum?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef Californium het volgende:
Jup!quote:
Goed bezig.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef Californium het volgende:
Ik zou ook wel willen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Is het echt nodig of wil je het zelf graag? Mijn vriendin is er ook altijd mee bezig maar ik vind dat het allemaal wel meevalt. Maar goed, beetje meer vind ik niet ergquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
I'M CHOCOLATE MILKquote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik heb ook veel tijd he. Plus ik word hier constant geconfronteerd met vrouwen die zo een victoria secret show kunnen lopen
Ik val helemaal niks afquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik welquote:
Kom vechten dan, bollequote:
met zoveel groen op het water is er wel eens een hond die denkt dat het gras isquote:
Je moet het sowieso in heel kleine stapjes veranderen. Niet ineens 'dit nooit meer, dit nooit meer en dit eet ik ook nooit meer'. Begin eens uit te vogelen waar allemaal (toegevoegde) suiker in zit, dat zit namelijk in meer dingen dan veel mensen denken.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Hij weet heel goed dat het water is, hij houdt ook niet van water. Echter houdt hij wel van eendjes en meerkoeten.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met zoveel groen op het water is er wel eens een hond die denkt dat het gras is
denken ze verder te kunnen lopen
zegt het plons
oh ik ben een maand of 8 bezig nuquote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Deed mijn hond weleens. God wat had die een hekel aan water.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met zoveel groen op het water is er wel eens een hond die denkt dat het gras is
denken ze verder te kunnen lopen
zegt het plons
ik ben niet gezellig als ik geen suiker eetquote:Op zondag 6 juli 2025 19:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet het sowieso in heel kleine stapjes veranderen. Niet ineens 'dit nooit meer, dit nooit meer en dit eet ik ook nooit meer'. Begin eens uit te vogelen waar allemaal (toegevoegde) suiker in zit, dat zit namelijk in meer dingen dan veel mensen denken.
Begin dan bv. eens met een 5-dagen-week helemaal geen van dat suikers consumeren.
traumaverwerking voor honden dag 1: hoe eendenkroes mij voor de gek hieldquote:Op zondag 6 juli 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deed mijn hond weleens. God wat had die een hekel aan water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |