Dat gaan ze regelmatig doen ja, daar hadden ze het al over in de Giroquote:Op zondag 6 juli 2025 12:28 schreef H.Vviv het volgende:
Vanbelleghem en Kroon die het in eerste gedeelte moet doen.
Ja die Mont Cassel van gisteren, en morgen weer, lag er prima geasfalteerd bij inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2025 12:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vandaag is het parcours natuurlijk oke, maar waarom een tourstart in Lille en dan in 3 etappes in de regio niet 1 kasseistrook?
Bij Eurosport hadden ze ook wel door dat als men gedwongen wordt het eerste uur naar ES te kijken dat ze dan niet ook nog eens de mensen verplicht met Jan en Bobby kunnen opzadelen.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:28 schreef H.Vviv het volgende:
Vanbelleghem en Kroon die het in eerste gedeelte moet doen.
Die hopen er natuurlijk op dat men blijft hangen bij Eurosport.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij Eurosport hadden ze ook wel door dat als men gedwongen wordt het eerste uur naar ES te kijken dat ze dan niet ook nog eens de mensen verplicht met Jan en Bobby kunnen opzadelen.
Zodat de kijkers en de renners goed kunnen zien wie de leider in het klassement isquote:Op zondag 6 juli 2025 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Philipsen helemaal geel, het blijft lelijk. Waar is de tijd gebleven dat ze alleen een gele trui aandeden en de rest gewoon teamkleding/normale fiets.
Nee het is wansmaak en ijdelheid.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de kijkers en de renners goed kunnen zien wie de leider in het klassement is
Nou ik denk niet dat Philipsen hier zelf voor gekozen heeft, zou t wel?quote:
Dan moet je niet gaan wisselen..quote:Op zondag 6 juli 2025 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hopen er natuurlijk op dat men blijft hangen bij Eurosport.
Hij kan het wel weigeren, lijkt mequote:Op zondag 6 juli 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Philipsen hier zelf voor gekozen heeft, zou t wel?Allemaal van A tot Z voorgeschreven door de orga.
Maar ja dit is de eerste en waarschijnlijk meteen ook laatste dag in zijn carrière dat die in het geel rijdt. Dan is het ook niet geheel onlogisch dat je all-out zou willen gaan.quote:
Ja ik heb ook goed geslapen. Favorietenrol? Heeft elke Belg bij Sporza een aangeboren favorietenrol of hoe zit dat?quote:
Na die valpartij begrijpelijk maar jammer. Hoop dat hij komende dagen iets kan herstellen en dan later nog een paar keer voor eigen kans kan gaan.quote:
Ik zou zelfs de haren geel gemaakt hebbenquote:Op zondag 6 juli 2025 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ja dit is de eerste en waarschijnlijk meteen ook laatste dag in zijn carrière dat die in het geel rijdt. Dan is het ook niet geheel onlogisch dat je all-out zou willen gaan.
Zeker, maar dan is het toch ook ijdelheid dat hij dit doet?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ja dit is de eerste en waarschijnlijk meteen ook laatste dag in zijn carrière dat die in het geel rijdt. Dan is het ook niet geheel onlogisch dat je all-out zou willen gaan.
teveel risico, ze willen niet dat een favoriet in de 2de etappe op zo'n kei op zijn bek flikkert en vervolgens niet meer verder kanquote:Op zondag 6 juli 2025 12:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vandaag is het parcours natuurlijk oke, maar waarom een tourstart in Lille en dan in 3 etappes in de regio niet 1 kasseistrook?
Was dan "gewoon" in het buitenland gestart
Mwah, heel veel anders dan Jeroen hebben ze ook niet. Karsten doet een paar etappes, dan zullen de andere vaste namen ook wel aan de beurt komen. In de Giro was Jan juist de commentator voor de beginfase.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij Eurosport hadden ze ook wel door dat als men gedwongen wordt het eerste uur naar ES te kijken dat ze dan niet ook nog eens de mensen verplicht met Jan en Bobby kunnen opzadelen.
Ja dat wel. Als hij die keuze heeft. Maar dat denk ik dus niet. Maar goed, het zal ook welquote:Op zondag 6 juli 2025 12:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar dan is het toch ook ijdelheid dat hij dit doet?
Nys zou op deze aankomst één van de grootste favorieten zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook goed geslapen. Favorietenrol? Heeft elke Belg bij Sporza een aangeboren favorietenrol of hoe zit dat?
Dit zijn wel ritten waar Nys normaal gesproken mee zou doen (en waar hij ook al maanden mee bezig was)quote:Op zondag 6 juli 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook goed geslapen. Favorietenrol? Heeft elke Belg bij Sporza een aangeboren favorietenrol of hoe zit dat?
Oh okee. Dat had ik dan gemist. Sorryquote:Op zondag 6 juli 2025 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nys zou op deze aankomst één van de grootste favorieten zijn.
Ze hebben nog Tim en Emile, maar die laatste moet nog aardig wat vlieguren maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, heel veel anders dan Jeroen hebben ze ook niet. Karsten doet een paar etappes, dan zullen de andere vaste namen ook wel aan de beurt komen. In de Giro was Jan juist de commentator voor de beginfase.
Tim zal bij de meisjes zitten?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben nog Tim en Emile, maar die laatste moet nog aardig wat vlieguren maken.
Denk toch dar het lijstje niet heel groot isquote:Op zondag 6 juli 2025 12:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zou toch verwachten dat er wel meer renners 10 tours op rij hebben gedaan. Eurosport denkt alleen Oliver Naesen
Bora'ed.quote:Aldag is dan ook niet erg teleurgesteld. De oud-renner had het verlies misschien al wel ingecalculeerd. “We hebben vandaag (zaterdag, red.) bewust geen risico’s genomen. Dat zullen we in de rit van zondag ook niet doen, al krijgen we dan wel een verraderlijk en technisch parcours voor de wielen geschoven. We zijn erin geslaagd om de schade te beperken.”
Tja, als Roglic de Tour wil winnen (en volgens mij is dat nog steeds zijn grote doel), is het niet heel handig om hier al zoveel tijd te verliezen, Rolf..quote:
Zeker. Ik heb hem echt in al mijn pooltjes voor dit soort ritten, dus uiteraard gaat hij dan hard op zijn bek in de allereerste vlakke etappe.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nys zou op deze aankomst één van de grootste favorieten zijn.
En Ganna ook inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zo jammer dat Ganna er al uit ligt. Hij kan altijd hele bijzondere dingen in dit hondenweer.
Barguil rijdt z'n elfde op rij.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk toch dar het lijstje niet heel groot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |