Is dat nodig?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
alvast een toilethokje gereserveerd?
Nou zeg dat. Lekker uitgesproken. En niet meegaand in die hielelikkende gekkigheid van Hidde richting Sunfield.quote:
Ik woon zelf in het zuiden van de Veluwe, prachtig fietsen daar, kan ook nog richting de Utrechtse heuvelrug of de Betuwe als ik het wat vlakker wil.quote:
In de vorm van goede grappen tijdens het diner?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Betaald Naberman eigenlijk contributie?
In Oostenrijk fietsen voelt onveiliger dan Frankrijk of Italië, maar dat kan een mentale kwestie zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik woon zelf in het zuiden van de Veluwe, prachtig fietsen daar, kan ook nog richting de Utrechtse heuvelrug of de Betuwe als ik het wat vlakker wil.
Op fietsvakantie dus een paar keer in de Alpen geweest, pas nog in Zuid-Tirol dat is ook heel mooi (en lekker eten).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 juli 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen James Wade laat af en toe een scheetje.
Zuid-Tirol is nog Italie, daar hele mooie separate fietspaden, maar ook in Oostenrijk heb ik geen problemen gehad. Frankrijk daarentegen heb ik wel een paar keer langs een 80 km uur weg gefietst, dat is niet heel fijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
In Oostenrijk fietsen voelt onveiliger dan Frankrijk of Italië, maar dat kan een mentale kwestie zijn.
In mijn werkkamer. Liefst als er ook koers bezig isquote:
Die zie je nu pas voorbijkomen? Was 10 minuten geleden al te zienquote:
Dit klinkt heel erg Heywoodu-erig.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
In mijn werkkamer. Liefst als er ook koers bezig is
Die komt wel buiten toch?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg Heywoodu-erig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |