Burnoutquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ja, daar zijn we weer! Zijn jullie het al zat?

'Gewonnen' met 5x UAE. Gelachenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Ja dit was een bijzondere uitslag, veel nulletjes.
Uitslag wedstrijd 55:
[ afbeelding ]
Scores wedstrijd 55:
[ afbeelding ]
Stand na wedstrijd 55:
[ afbeelding ]
We feliciteren uiteraard @:wimderon met deze overwinning!!

Miste na de Vuelta wat afwisseling qua koers. Geen enkele klassement meer volgens mij? Vind die afwisseling in kalender wel mooiquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:55 schreef Pino112 het volgende:
Meteen maar even de evaluatie doen van deze nieuwe opzet.
Beviel het? Volgend jaar weer? Wat moet er anders? Meer of minder koersen? Vaker een reminder of anders?
Voor mezelf heb ik in ieder geval al genoteerd dat we bij de kampioenschappen ook weer de vrouwen doen, en ik heb een agenda gemaakt zodat ik de 'avondreminder' niet vergeet voor de nachtbrakers.

Ja, achteraf had daar ergens best China of Tour of Holland kunnen staan inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:25 schreef franklop het volgende:
Wat
[..]
Miste na de Vuelta wat afwisseling qua koers. Geen enkele klassement meer volgens mij? Vind die afwisseling in kalender wel mooi

Dank voor de website, voorspellen is zeer makkelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:55 schreef Pino112 het volgende:
Beviel het? Volgend jaar weer? Wat moet er anders? Meer of minder koersen? Vaker een reminder of anders?
Voor mezelf heb ik in ieder geval al genoteerd dat we bij de kampioenschappen ook weer de vrouwen doen, en ik heb een agenda gemaakt zodat ik de 'avondreminder' niet vergeet voor de nachtbrakers.

Ging prima zoquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:55 schreef Pino112 het volgende:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |