SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
16 constructeurs en 15 coureurs zonder Newey, maar wel met verschillende coureurs en technisch personeel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeveel titels heeft Ferrari gewonnen met Newey?
Check & mate!
Red Bull enkel titels met Newey als technisch directeur.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nein nein nein!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voorlopig effe niet hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:54 schreef greysbones het volgende: [..] Lijkt me wel kak Dat je nu weer ‘op zoek’ moet
Hoewel ik volgende week wel even rond kijk op het festivalletje in den haag
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voorlopig effe niet hoorHoewel ik volgende week wel even rond kijk op het festivalletje in den haag
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Newey wil alleen voor echte teams met topcoureurs werkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
16 constructeurs en 15 coureurs zonder Newey, maar wel met verschillende coureurs en technisch personeel.
Red Bull enkel titels met Newey als technisch directeur.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach zie het anders, je betekent weinig voor elkaar dan mis je ook weinigquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Watisermismetblondquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
1,83 is het enige wat goed is
En ik hou niet van blond haar![]()
wacht oke. ik heb donker haar enzo en niet kalend. mss nog een pluspuntje wel dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
1,83 is het enige wat goed is
En ik hou niet van blond haarDo what you love, love what you do!![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach zie het anders, je betekent weinig voor elkaar dan mis je ook weinig
Zombiemode 2 uur slaap overlevingsmodequote:
Nu wel weekend gelukkig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
haha ja dat is ook zo iddquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach zie het anders, je betekent weinig voor elkaar dan mis je ook weinigDo what you love, love what you do!![]()
Ik mis ook iemandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hou niet van mannen met blond haarquote:Nee je rookt. En roken isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
wacht oke. ik heb donker haar enzo en niet kalend. mss nog een pluspuntje wel dan?
Eentje uit je fotocollectie dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen met blond haar
[..]
Nee je rookt. We roken isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: