SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
16 constructeurs en 15 coureurs zonder Newey, maar wel met verschillende coureurs en technisch personeel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeveel titels heeft Ferrari gewonnen met Newey?
Check & mate!
Red Bull enkel titels met Newey als technisch directeur.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nein nein nein!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voorlopig effe niet hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:54 schreef greysbones het volgende: [..] Lijkt me wel kak Dat je nu weer ‘op zoek’ moet
Hoewel ik volgende week wel even rond kijk op het festivalletje in den haag
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voorlopig effe niet hoorHoewel ik volgende week wel even rond kijk op het festivalletje in den haag
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Newey wil alleen voor echte teams met topcoureurs werkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
16 constructeurs en 15 coureurs zonder Newey, maar wel met verschillende coureurs en technisch personeel.
Red Bull enkel titels met Newey als technisch directeur.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach zie het anders, je betekent weinig voor elkaar dan mis je ook weinigquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Watisermismetblondquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
1,83 is het enige wat goed is
En ik hou niet van blond haar![]()
wacht oke. ik heb donker haar enzo en niet kalend. mss nog een pluspuntje wel dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
1,83 is het enige wat goed is
En ik hou niet van blond haarDo what you love, love what you do!![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach zie het anders, je betekent weinig voor elkaar dan mis je ook weinig
Zombiemode 2 uur slaap overlevingsmodequote:
Nu wel weekend gelukkig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
haha ja dat is ook zo iddquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach zie het anders, je betekent weinig voor elkaar dan mis je ook weinigDo what you love, love what you do!![]()
Ik mis ook iemandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hou niet van mannen met blond haarquote:Nee je rookt. En roken isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
wacht oke. ik heb donker haar enzo en niet kalend. mss nog een pluspuntje wel dan?
Eentje uit je fotocollectie dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen met blond haar
[..]
Nee je rookt. We roken isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat roken is een ding he niet alleen bij jouw maar ook bij draakje eerderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Nee je rookt. En roken isDo what you love, love what you do!![]()
Jij wilt toch ook iemand die jou zou willenquote:
Ik hou gewoon niet van rokers.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat roken is een ding he niet alleen bij jouw maar ook bij draakje eerder
Alsof je met een asbak staat te zoenen
is er dan geen vrouw die wel rookt nog hier? LOL wss niet. althans ik zou niet eens weten wieDo what you love, love what you do!![]()
Haha echte blondblonde mannen hebben vaak geen zichtbare wenkbrauwen dat ziet er zo gek uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Nee je rookt. En roken is![]()
Je fapfolder!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Haha echte blondblonde mannen hebben vaak geen zichtbare wenkbrauwen dat ziet er zo gek uit.Die heb ik nietquote:
Ja sorry, ik moet mijn meerdere bekennen nuquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Newey wil alleen voor echte teams met topcoureurs werken![]()
Ferrari staat natuurlijk bekend als sleutelhanger en petjes fabrikant.
Red Bull is een sportwagen fabrikant die al 80 jaar sportwagens bouwt, meerdere malen Le Mans gewonnen heeft, die al decenia lang racewagens verkoopt aan privé teams en ultra competatief is gobaal als automerk in het sport segment![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hmms kan begrijpen wel opzich.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van rokers.
Alsof je met een asbak staat te zoenenDo what you love, love what you do!![]()
Dit gelooft natuurlijk niemandquote:
Ferrari wordt keihard de moeder genomen door een privateer, dat is wat je wilde zeggen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet mijn meerdere bekennen nu![]()
Ferrari staat natuurlijk bekend als sleutelhanger en petjes fabrikant.
Red Bull is een sportwagen fabrikant die al 80 jaar sportwagens bouwt, meerdere malen Le Mans gewonnen heeft, die al decenia lang racewagens verkoopt aan privé teams en ultra competatief is gobaal als automerk in het sport segment![]()
MeelieBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knufje voor jouquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zombiemode 2 uur slaap overlevingsmode
Nu wel weekend gelukkigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zeg maar net als die blonde in Harry Potter zo blond dat bedoel je? geen idee hoe ie heet maar weten jullie vast wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Haha echte blondblonde mannen hebben vaak geen zichtbare wenkbrauwen dat ziet er zo gek uit.Do what you love, love what you do!![]()
Lunaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar net als die blonde in Harry Potter zo blond dat bedoel je? geen idee hoe ie heet maar weten jullie vast wel.
Verstappen gaat weg bij RBR, wat hebben ze dan nog? Tsunoda? Lawson? Hadjar?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ferrari wordt keihard de moeder genomen door een privateer, dat is wat je wilde zeggen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mag ik zeggen dan ook waar ik op val bij een vrouw?
hmmmms ojeeeee maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
Wel okquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lief van jou, hoe gaat het met jou?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ferrari kan zelfs niet winnen met een 7x wdcquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstappen gaat weg bij RBR, wat hebben ze dan nog? Tsunoda? Lawson? Hadjar?
Zegt ze met dr 1,74quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Knuffel voor Borrel en Grijze Botjes Mevrouwtjes!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja die ultra blonde hebben vaak onzichtbare wenkbrauwen en wimpers. De meeste vrouwen vinden dat niks.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar net als die blonde in Harry Potter zo blond dat bedoel je? geen idee hoe ie heet maar weten jullie vast wel.![]()
Ojeeeeeequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:03 schreef kree het volgende:
mag ik zeggen dan ook waar ik op val bij een vrouw?
hmmmms ojeeeee maar oke.
Lange lijst?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Knuffel voor Borrel en Grijze Botjes Mevrouwtjes!
Ik ga er voor zittenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een hartslag?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lol zeg dat zo wel, maar niet onwijs eigenlijk over nagedacht. ff momentje hoor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ferrari kan zelfs niet winnen met een 7x wdc
Ik zit aan de diarree, kind heeft 40 graden koorts en ik moet morgen de hele dag werken. Top leventje![]()
![]()
Precies, dus ik ben GROTER.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De GOAT na Fangioquote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:07 schreef roos94 het volgende:
Ik zit aan de diarree, kind heeft 40 graden koorts en ik moet morgen de hele dag werken. Top leventjeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goedenavond..Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
En die heeft 5 titels met RBR gehaald, ownee wacht dat was met La Scuderia natuurlijkquote:
En zonder Newey
Ik heb hier geen antwoord opquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die heeft 5 titels met RBR gehaald, ownee wacht dat was met La Scuderia natuurlijk
En zonder Newey![]()
NeeDon't follow me. I am lost too
hmmmmma heb eens zitten te denken, wat voor vrouw ik nou op zou vallen.
+moet lief zijn, de boodschappen dopen en voor het huishouden zorgen
(grapje nee dat hoeft niet dus)
+qua persoon mss iets meer ondernemend en initiatief nemend zijn als ik ben vanuit mezelf. doe en il dan wel maar heb buddy nodig enzo zeg maar
+ uiterlijk, hmmmms naja niet heel veel langer als mij. maar dat zal wel lukken 90% van de keren. of ongeveer zelfde ook goed.
+ tieten. hou niet van onwijs grote.
+ mag kinderen hebben ja/nee? heyeeeeeel mss maar het is voor mij wel beetje breekpunt enzo vaak.
+voordeel vrijgezel zijn en nog wat willen reizen enzo
+niet iemand met nog onwijze problemen, hoewel liefde overkomt t wss, maar niet in de eerste idee of onwijs eerlijk over zijn
+ roken mag hoeft nietDo what you love, love what you do!![]()
We worden WERELDKAMPIOENquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou daar ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Over 2 jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
Lekker duidelijk welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:12 schreef kree het volgende:
+qua persoon mss iets meer ondernemend en initiatief nemend zijn als ik ben vanuit mezelf. doe en il dan wel maar heb buddy nodig enzo zeg maar
+ uiterlijk, hmmmms naja niet heel veel langer als mij. maar dat zal wel lukken 90% van de keren. of ongeveer zelfde ook goed.
+ mag kinderen hebben ja/nee? heyeeeeeel mss maar het is voor mij wel beetje breekpunt enzo vaak.
+niet iemand met nog onwijze problemen, hoewel liefde overkomt t wss, maar niet in de eerste idee of onwijs eerlijk over zijn
+ roken mag hoeft niet
Don't follow me. I am lost too
nouja deed mijn best. maar oke snap, wat mis ik nog denk je?quote:Do what you love, love what you do!![]()
BĺlkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
OptioneelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk, hier gaat het al fout.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:12 schreef kree het volgende:
+ roken mag hoeft niet
JIJ stelt eisen aan een vrouw, dat is een absolute no no!
De man moet aan een waslijst die langer is dan de bijbel qua eisen voldoen maar de vrouw moet ze nooit en ten nimmer vast te binden in een eisen set!![]()
Je stelt teveel eisen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja deed mijn best. maar oke snap, wat mis ik nog denk je?Don't follow me. I am lost too
OptioneelDeze man weetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het al fout.
De man moet aan een waslijst die langer is dan de bijbel qua eisen voldoen maar de vrouw moet ze nooit en ten nimmer vast te binden in een eisen set!![]()
Vrouwen![]()
Sommigen althansI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Anderen zijn
I'm surrounded by morons!
oké wacht dit zijn ook geen eisen? tis wat ik hoop ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het al fout.
hoe de fuck moet ik t anders vertellen dan?Do what you love, love what you do!![]()
Dit is ook een hoop 💩quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
oké wacht dit zijn ook geen eisen? tis wat ik hoop ofzo.
hoe de fuck moet ik t anders vertellen dan?I'm surrounded by morons!
lol stel teveel eisen? what de mother fuck. en een vrouw mag t wel doen dan ?Do what you love, love what you do!![]()
Greeeesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeeee![]()
Moet ik @:Bondage er weer bijroepen![]()
![]()
Neehee.. ik stop al
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
6ft, 6 figures and 6 inches...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:18 schreef kree het volgende:
lol stel teveel eisen? what de mother fuck. en een vrouw mag t wel doen dan ?I'm surrounded by morons!
quote:Gister met mijn vrouw over de armband gehad en wat zeester betekend. Ze wist het al
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Whaaaaaaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Gister met mijn vrouw over de armband gehad en wat zeester betekend. Ze wist het al
![]()
![]()
was sich liebt neckt sichquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder oorlog geen liefde
En Vice versa![]()
ja dag jongens en meiden. we vroegen ff waar val je dan op.
oke ik maak lijstje, wil niet zeggen dat dat heilig is. want liefde is liefde. maanaar wat de hell
Do what you love, love what you do!![]()
Soms is Duits een mooie taalquote:
Schmetterling
ik ga mijn witte princes op het witte paard niet vinden op fok ben ik bang
En de 6pack?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu heb ik dat liedje van 'verdammt ich lieb dich' in mijn hoofd zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is Duits een mooie taal
Schmetterling
Duuuuuuuuquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje van 'verdammt ich lieb dich' in mijn hoofd zitten![]()
In de koelkastquote:I'm surrounded by morons!
Ik ben onderontwikkeld met zulke termen denk ikquote:
Ze heeft vandaag een topdag. Smiddags gemasseerd en dan uit eten met een vriendin en vervolgens naar een feestje. Kreeg een appje dat ze het leuk heeft. Fijn dat ze een ontspannen middag en avondje heeft
Je kunt ook tegen schapengaas aan gaan staanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naar dreamfields toevallig ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben onderontwikkeld met zulke termen denk ik
Ze heeft vandaag een topdag. Smiddags gemasseerd en dan uit eten met een vriendin en vervolgens naar een feestje. Kreeg een appje dat ze het leuk heeft. Fijn dat ze een ontspannen middag en avondje heeft
Kan hier mee genieten
Zelf net een uurtje mariokart gedaan met mijn dochter en haar 2 potjes laten winnen zelfs. Blijf ik lastig vinden
Ow daar ben ik vrij vlot mee gestoptquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef StevenHyde het volgende:
Zelf net een uurtje mariokart gedaan met mijn dochter en haar 2 potjes laten winnen zelfs. Blijf ik lastig vinden
En vrij vlot kon ik niet meer van ze winnen
Ga je toch een dating app installeren?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:22 schreef kree het volgende:
* kree gaat maar in hoekje liggen huilen enzo.How can I make this topic about me?![]()
Dat is bij Lathum toch volgens mij? Volgens mij altijd dikke files erheen. Is altijd zo'n enkel weggetje langs die campings. Nee in Arnhemquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naar dreamfields toevallig ?
Kan hier mee genieten
Schapengaas!?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen schapengaas aan gaan staanI'm surrounded by morons!
Jep bij lathum jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is bij Lathum toch volgens mij? Volgens mij altijd dikke files erheen. Is altijd zo'n enkel weggetje langs die campings. Nee in Arnhem
Arnhem is ook leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gedaan hoor en diversen. maar ik ben niet onwijs wanhopig ofzo. vind rt eigenlijk wel best zo alleen ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je toch een dating app installeren?
maarja soms mis je dan iemand he om samen (als echt samen) dus dingen te doen, dat mis ik wel. en weet zeker vast vrouwen hier ook die mss rond de leeftijd van mij zijn? ben er niet zo enig in weet ik nl.
maar beetje eigen leventje he onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow daar ben ik vrij vlot mee gestopt
En vrij vlot kon ik niet meer van ze winnenZe doet wel graag beetje gamen met me. Maar is zeker niet verslaafd. Dus kan het nog makkelijk aan. Heb zelf mariokart echt heeeel veel gespeeld. Vroeger met 7 vrienden in 1 spel met 2 tv's. Leuke herinneringen.
Niet gewoon een blauw schild gebruikenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef StevenHyde het volgende:
Moest lachenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
gedaan hoor en diversen. maar ik ben niet onwijs wanhopig ofzo. vind rt eigenlijk wel best zo alleen ook
maarja soms mis je dan iemand he om samen (als echt samen) dus dingen te doen, dat mis ik wel. en weet zeker vast vrouwen hier ook die mss rond de leeftijd van mij zijn? ben er niet zo enig in weet ik nl.
maar beetje eigen leventje he onderhand.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat word een 8 of een 16 pack afhankelijk van de buik van diegene die oefening uitvoertquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met je blote buik tegen aan gaan staan
Jij was wel verslaafdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ze doet wel graag beetje gamen met me. Maar is zeker niet verslaafd. Dus kan het nog makkelijk aan. Heb zelf mariokart echt heeeel veel gespeeld. Vroeger met 7 vrienden in 1 spel met 2 tv's. Leuke herinneringen.
Hebben daar volgens mij ook zo'n soort wijk met beste huizen wat een soort vakantiepark lijkt me een slagboom. Mooie locatie met dat water. Ooit via marktplaats mijn eerste eettafel gekocht toen ik op mezelf ging wonen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
ep bij lathum ja
Arnhem is ook leukBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
8 pack is super gespierdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word een 8 of een 16 pack afhankelijk van de buik van diegene die oefening uitvoert![]()
Die gebruiken ze tegen mij want ik ben nummer 1quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet gewoon een blauw schild gebruiken
Dus je rent rondjes om haar heen met die game.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ze doet wel graag beetje gamen met me. Maar is zeker niet verslaafd. Dus kan het nog makkelijk aan. Heb zelf mariokart echt heeeel veel gespeeld. Vroeger met 7 vrienden in 1 spel met 2 tv's. Leuke herinneringen.
En haar dan toch laten winnen.
How can I make this topic about me?![]()
Is een camping/ vakantiehuizen park jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben daar volgens mij ook zo'n soort wijk met beste huizen wat een soort vakantiepark lijkt me een slagboom. Mooie locatie met dat water. Ooit via marktplaats mijn eerste eettafel gekocht toen ik op mezelf ging wonen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die gebruiken ze tegen mij want ik ben nummer 1
Ik ga tegenwoordig voor een kratje, dat is pas echt hardcore niveauquote:![]()
Euhhhquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is de gemiddelde FOK!ker ook.![]()
Sterkte met de advertentie-helquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Per potje moesten de onderste 4 van de uitslag een atje doen. Nou, diegene die dan de eerste paar potjes verloren die waren ook niet meer op het rechte mariokart pad te krijgenquote:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig voor een kratje, dat is pas echt hardcore niveau
Nah, ik pak wel eenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met je blote buik tegen aan gaan staan
En dan rainbowroadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Per potje moesten de onderste 4 van de uitslag een atje doen. Nou, diegene die dan de eerste paar potjes verloren die waren ook niet meer op het rechte mariokart pad te krijgen
Af en toe de ogen dichtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je rent rondjes om haar heen met die game.
En haar dan toch laten winnen.
Ik heb gewoon een 1-blobquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is de gemiddelde FOK!ker ook.
Rico Verhoeven is een slappeling, 30cm is een micropenis en 500.000 euro per jaar is een pauper inkomen voor de gemiddelde fokkerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is de gemiddelde FOK!ker ook.![]()
![]()
Je dochter moest atten?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Per potje moesten de onderste 4 van de uitslag een atje doen. Nou, diegene die dan de eerste paar potjes verloren die waren ook niet meer op het rechte mariokart pad te krijgenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tja. echt doe ik netjes enzo en wat ik denk. ook niet goed en stel te veel eisen. wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:31 schreef kree het volgende:
tja. echt doe ik netjes enzo en wat ik denk. ook niet goed en stel te veel eisen. wtf?I'm surrounded by morons!
Die van de huidige Mario kart kun je ook bijna niet meer afvliegenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Dat is wel mijn favoriet
Lekker driften met al die bochten
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens, de spieren moeten goed beschermd blijven.
Mijn kat vind spelen met een rinkelbel erg leuk
Soort aporteren maar dan met crazy orange kittygeweldig
Dochter van Steven: hold my beer!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van de huidige Mario kart kun je ook bijna niet meer afvliegenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar is je antwoord alquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja moet toch anders denk, want dit werkt niet....I'm surrounded by morons!
Joh neem het niet zo persoonlijk is gewoon grappig bedoeld luchtig..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:31 schreef kree het volgende:
tja. echt doe ik netjes enzo en wat ik denk. ook niet goed en stel te veel eisen. wtf?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Welcome in de wondere wereld der vrouwenquote:
Ja, sowieso eisen stellen vind ik ook zo, jah.... Het moet goed klikken, dat is het vooral.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:31 schreef kree het volgende:
tja. echt doe ik netjes enzo en wat ik denk. ook niet goed en stel te veel eisen. wtf?
Wat voor eisen bedoel je dan? Blond, blauwe ogen, niet ouder dan 43, op 10km afstand wonen, etc?How can I make this topic about me?![]()
-gast, nee-
[ Bericht 90% gewijzigd door SwJ op 05-07-2025 22:34:19 ]Do what you love, love what you do!![]()
Waar logica niet bestaatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welcome in de wondere wereld der vrouwenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iets meer diepgangquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, sowieso eisen stellen vind ik ook zo, jah.... Het moet goed klikken, dat is het vooral.
Wat voor eisen bedoel je dan? Blond, blauwe ogen, niet ouder dan 43, op 10km afstand wonen, etc?
Moet ze lief zijn of total bitch dat soort dingen ook belangrijk
-reactie op edit-
[ Bericht 93% gewijzigd door SwJ op 05-07-2025 22:34:56 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
30cm diepgang is genoegquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Iets meer diepgang
Moet ze lief zijn of total bitch dat soort dingen ook belangrijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
-reactie op edit-
[ Bericht 94% gewijzigd door SwJ op 05-07-2025 22:35:07 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn 'eisen' waren;
Je moet van bier en bordspellen houden
Ook al zo veeleisendquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Fogel het volgende:
Mijn 'eisen' waren;
Je moet van bier en bordspellen houdenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat escaleert meteen
Abort mission
Volledig de klauw uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat escaleert meteen
Abort missionIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krachtig simpelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Fogel het volgende:
Mijn 'eisen' waren;
Je moet van bier en bordspellen houden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
That escalated quickly.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat escaleert meteen
Abort missionHow can I make this topic about me?![]()
Immerquote:I'm surrounded by morons!
nee joh was maar gekkigheid, zou dar nooit doen of willen hequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat escaleert meteen
Abort mission
Ja toch?quote:
De rest kan ik vast aan wennen.I'm surrounded by morons!
Korte profielen zijn het krachtigst, geen pagina's lange verhalen, dat leest toch niemand.quote:
1, 2 regels, maximaal.How can I make this topic about me?![]()
Ja maar anders gaat het niet lukken met de gemiddelde fokkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ok je was kree gonna kreezie doenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh was maar gekkigheid, zou dar nooit doen of willen hedoe maar niet idd
Lukt zwz nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar anders gaat het niet lukken met de gemiddelde fokker'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Owwwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Korte profielen zijn het krachtigst, geen pagina's lange verhalen, dat leest toch niemand.
1, 2 regels, maximaal.
Meneer GG
Heeft u Onz wat te vertellen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed puntquote:
nee joh tuurlijk niet, ben ik veel te lief voor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok je was kree gonna kreezie doendoe maar niet idd
Duidelijk to the pointquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Korte profielen zijn het krachtigst, geen pagina's lange verhalen, dat leest toch niemand.
1, 2 regels, maximaal.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja moet toch anders denk, want dit werkt niet....volgens mij werkt dit ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:33 schreef kree het volgende:
jiju.vuile hoer. ik zou je open moeten scheuren en je keihard in je kut moeten nemen. dat zal je leren![]()
Joh omarm dan gewoon het single leven en kan altijd nog gebeurenquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kort en krachtig, zowel in als buiten het bed
Sowieso goedquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Joh omarm dan gewoon het single leven en kan altijd nog gebeurenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Joh omarm dan gewoon het single leven en kan altijd nog gebeurenI'm surrounded by morons!
gehehehe nou jij zeker zou me beter moeten kennen dat ik dat nooit zou doen enzo.quote:
LOL ben veel te lief daarvoor joh. te lief wss meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Langer dan 2 minuten is tijdverspillingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
Kort en krachtig, zowel in als buiten het bedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow, chips.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww
Meneer GG
Heeft u Onz wat te vertellen ?
* gebrokenglas verslikt zich in de cola.
Foutje, vergeet het maar.
Ja vaak is het zo dan jezelf ontneemt van ja het gebeurt niet meer dan zal het wel nooit gebeuren, is ook een beperking die jezelf oplegt. Er niet meer in geloven.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Langer dan 2 minuten is tijdverspilling
ik heb hier mening over welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja vaak is het zo dan jezelf ontneemt van ja het gebeurt niet meer dan zal het wel nooit gebeuren, is ook een beperking die jezelf oplegt. Er niet meer in geloven.Do what you love, love what you do!![]()
Ok ik ben moe en ik ga wat anders doen.quote:
Maar dat magdoei allen
Fijne avond!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok ik ben moe en ik ga wat anders doen.
Maar dat magdoei allen
alles goed, slaap lekker hequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar dat magdoei allen
Ik ook niet. Als je een oplawaai wil hebben zou het op deze manier kunnen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Lollipopman heeft ook al een kort filmpje gemaaktquote:
goeie nacht gewenstquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar dat magdoei allen
![]()
![]()
![]()
Alle lof voor AlmhofDon't follow me. I am lost too
Lily in 65 seconden verwekkenquote:
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haha ja dat is dan idd meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je een oplawaai wil hebben zou het op deze manier kunnen.
Ben zelf ook teveel trouw aan mezelf om rare dingen te roepen.
Hoe doe jij dat?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@StevenHyde ik heb 50 punten in de poule vandaag
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Lilak
Goed gewerkt!!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:stevenhyde ik heb 50 punten in de poule vandaag
Denk dat je de meeste punten haalt aan het einde van de tour bij de afrekening vh algemeen klassementBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ben ikquote:Hey there sunshine lift my heart
Vooral aardig zijn. En mijn typische GG grapjes vindt men soms grappig en daardoor vinden ze me wel eens leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan idd meer dan verdiend.
Ben zelf ook teveel trouw aan mezelf om rare dingen te roepen.
Hoe doe jij dat?How can I make this topic about me?![]()
er zijn er die 68 punten hebben, ik weet er het fijne niet van verderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed gewerkt!!
Denk dat je de meeste punten haalt aan het einde van de tour bij de afrekening vh algemeen klassement
zag wel dat ze ook nog een fietsronde bij utrecht gingen hebben van 150 km, ik wist niet dat je zo ver kon komen binnen de provincieHey there sunshine lift my heart
Ik weetquote:I'm surrounded by morons!
Fogel weetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klinkt als een catch ja. Zo kom je ook over jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral aardig zijn. En mijn typische GG grapjes vindt men grappig en daardoor vinden ze me wel eens leuk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als een catch ja. Zo kom je ook over ja![]()
IK BOLK DIE MEELIEIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Owja dat kan prima idd. Heb zelf ook wel tourtochten van 100 tot 150 gefietst in Gelderland. Is natuurlijk wel de grootste provincie, maar kan natuurlijk prima.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn er die 68 punten hebben, ik weet er het fijne niet van verder
zag wel dat ze ook nog een fietsronde bij utrecht gingen hebben van 150 km, ik wist niet dat je zo ver kon komen binnen de provincie
Utrecht sowieso ook mooi fietsen bij Zeist en de Utrechtste heuvelrugBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik zag nog een jouw rijden netquote:
noors kenteken
skoda
elektrisch
kaal
tikt toch wat vinkjes aanHey there sunshine lift my heart
zodra ik mijn banden heb opgepompt ga ik eens kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja dat kan prima idd. Heb zelf ook wel tourtochten van 100 tot 150 gefietst in Gelderland. Is natuurlijk wel de grootste provincie, maar kan natuurlijk prima.
Utrecht sowieso ook mooi fietsen bij Zeist en de Utrechtste heuvelrugHey there sunshine lift my heart
whutquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag nog een jouw rijden net
noors kenteken
skoda
elektrisch
kaal
tikt toch wat vinkjes aan![]()
kaal?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
noors kenteken
skoda
elektrisch
kaal
tikt toch wat vinkjes aanHow can I make this topic about me?![]()
ja ik weet het, half fok is kaalquote:Hey there sunshine lift my heart
Maar ik rij mg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
noors kenteken
skoda
elektrisch
kaal
tikt toch wat vinkjes aanI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik weet het, half fok is kaal
ik bedoelde eigenlijk dat je een Fogel had zien rijden .....![]()
en een betere kleurquote:Hey there sunshine lift my heart
Toet toetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
evolutiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat je een Fogel had zien rijden .....
Hey there sunshine lift my heart
Ik compenseer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik weet het, half fok is kaal🐙![]()
Oranjequote:
jij hebt mooier haar dan 90% van de vrouwenquote:Hey there sunshine lift my heart
Dit is correct, tevens juistquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt mooier haar dan 90% van de vrouwenI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt mooier haar dan 90% van de vrouwenquote:![]()
![]()
gaat het te snel voor je?quote:Hey there sunshine lift my heart
ja ik zie je dingen bij elkaar pakken die niet bij elkaar horenHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt mooier haar dan 90% van de vrouwen
🐙![]()
maar ehquote:
woensdag ijsje eten?Hey there sunshine lift my heart
Shower beer tijd![]()
ik ben billen aan het tekenenquote:Hey there sunshine lift my heart
bilkquote:Hey there sunshine lift my heart
jij bent gewoon jellyHey there sunshine lift my heart
mijn auto is helaas een 2 zitsquote:Hey there sunshine lift my heart
dan moet het dak omlaagquote:Hey there sunshine lift my heart
wil je op schoot?quote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: