SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nu snap ik waarom men hier zoveel koffie drinkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja alleen is het geen onzin eigenlijk. maar oke heb me frustratie en woede geuit nu. en goed. adem in adem uit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Om wakker te blijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom men hier zoveel koffie drinkt.![]()
![]()
Lijkt op ksc hierquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom men hier zoveel koffie drinkt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
vond de mooiste van vorige topic. en wie zei hem nu?
ja dat lost AI wel op en system en software engineers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke als dat de missie is. dan zie ik het slecht in voor onze wereld bevolking.Do what you love, love what you do!![]()
Goed. Ga maar leren voor je examen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:25 schreef kree het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke als dat de minste is. dan zie ik het slecht in voor onze wereld bevolking.How can I make this topic about me?![]()
Ik! Ik sta nog steeds pal achter die stelling.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:25 schreef kree het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke als dat de missie is. dan zie ik het slecht in voor onze wereld bevolking.![]()
Dat hoeft hij niet, want hij weet het allemaal wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed. Ga maar leren voor je examen.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Met Ambar gaat alles prima. We zijn nog lekker met de auto weggeweest en wezen wandelen.
En eenden, hij wil overal eenden kijkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
owh jij zei hem, LOL t maakt niet uit, of je denkt zeg maar jaren in de toekomst dat AI AI maakt. wat ik gelukkig nooit meer meemaak. maar nee. zelfs op dit moment heb je niet gelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed. Ga maar leren voor je examen.
Do what you love, love what you do!![]()
no way oke jij zei t,. nou zie vorige reactie dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik! Ik sta nog steeds pal achter die stelling.Do what you love, love what you do!![]()
HHet blijft wel bij alleen kijken?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Met Ambar gaat alles prima. We zijn nog lekker met de auto weggeweest en wezen wandelen.
En eenden, hij wil overal eenden kijken
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat vind jij van AI dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
no way oke jij zei t,. nou zie vorige reactie dan.![]()
ff serieus he? Koning, t maakt me niet uit want we hebben hier ff discussie over.
maar denk je dat echt? wie maakt al die AI dan?Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik toch. Systeembeheerders en software ontwikkelaars.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:28 schreef kree het volgende:
ff serieus he? Koning, t maakt me niet uit want we hebben hier ff discussie over.
maar denk je dat echt? wie maakt al die AI dan?
Jou hebben we nodig om een 10000V aansluiting in het datacenter aan te leggen maar dat kan freelance met een weekje gebeuren.
Daarna begint het echte werk.![]()
Al die code wordt straks door AI gegenereerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:28 schreef kree het volgende:
maar denk je dat echt? wie maakt al die AI dan?![]()
Is de eerste wedstrijd, maar ik denk dat ze wel gaan winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vrouwen volg ik dit keer nietdoennze het goed?
![]()
Ik bespeur wat dedain hierquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Systeembeheerders en software ontwikkelaars.
Jou hebben we nodig om een 10000V aansluiting in het datacenter aan te leggen maar dat kan freelance met een weekje gebeuren.
![]()
Zal ik dat ook eens doen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik gooi stokken in het hoenderhok. Heb je dat nog niet door?![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Systeembeheerders en software ontwikkelaars.
tis erger als ik dacht.... hmmmms eens kijken hoelang het duurt voordat de mensen in je software center hulp nodig hebben enzo. als het al van de grond komt met je "freelancer". LOL. en hoe doet die freelancer denk je het ? mss heeft ie ook wel AI in zijn auto.
echt. hahahahaha.![]()
![]()
![]()
Denk je niet dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
OMG![]()
tis erger als ik dacht.... hmmmms eens kijken hoelang het duurt voordat de mensen in je software center hulp nodig hebben enzo. als het al van de grond komt met je "freelancer". LOL. en hoe doet die freelancer denk je het ? mss heeft ie ook wel AI in zijn auto.
echt. hahahahaha.![]()
![]()
![]()
![]()
weet niet of ik dit nu onwijs serieus moet nemen, maar moest er wel hard om lachen iig.
Nee natuurlijk moet je dat niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:32 schreef kree het volgende:
weet niet of ik dit nu onwijs serieus moet nemen, maar moest er wel hard om lachen iig.![]()
ZAL IK JOU EENS ONWIJS SERIEUS NEMEN???? 😋😋😋😋😋🤏quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:32 schreef kree het volgende:
weet niet of ik dit nu onwijs serieus moet nemen, maar moest er wel hard om lachen iig.F.K.A. SuperwormJim![]()
goed zo dan had ik het goed begrepen. beetje cynisch zijn. hou er wel van. maar laat het dan idd iets zijn voor anderen die dit lezen. En idd. gouden toekomst in techniek nu jongens en meisjes vooral ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet je dat niet serieus nemen.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hier soms nog erger dan in SEXquote:![]()
Of tieten of billenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hmms nee doe maar nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
ZAL IK JOU EENS ONWIJS SERIEUS NEMEN???? 😋😋😋😋😋🤏
Het is te merken. Maar je hebt vakantie, en het is weekend, enzo.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat ben ik met je eens. Maar ook handenwerk is vervangbaar. Straks repareert een robot op AI zichzelf gewoon. Ook een stuk veiliger.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder door AI vervangen wordt dan iemand die met de handen werkt![]()
Hij is bang voor water. Goede combi welquote:Trotste mama van Ambar
als je nou een lekker wijf was dan had ik wat anders gezegdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJA IK LEES HIER EEN JAAAAAAAAA
Ben ik ook ☺️😘😍quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
als je nou een lekker wijf was dan had ik wat anders gezegdF.K.A. SuperwormJim![]()
zou haast zeggen pics, maar die zeggen weinig meer in deze tijd enzo he?quote:
Komt door de software engineering van koning wout.
van het data center wat gebouwd wordt door een freelancer enzo. hahaha
Tot de robot zelf stuk is. De mechanica. Dan zal er toch iemand heen moetenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ook handenwerk is vervangbaar. Straks repareert een robot op AI zichzelf gewoon. Ook een stuk veiliger.![]()
Andere robotquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tot de robot zelf stuk is. De mechanica. Dan zal er toch iemand heen moetenTrotste mama van Ambar
Software ontwikkelaars worden het eerst door het AI monster opgevroten. Daarna komt de rest. Ook jij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
zou haast zeggen pics, maar die zeggen weinig meer in deze tijd enzo he?
Komt door de software engineering van koning wout.![]()
Dan komt er een andere robot de kapotte robot repareren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tot de robot zelf stuk is. De mechanica. Dan zal er toch iemand heen moeten
Hoeven wij mensen alleen nog maar in de kroeg te hangen.![]()
Ik word wel proffesioneel hondenknuffelaar.Trotste mama van Ambar
uiteindelijk he en ben ik ff serieus, zal AI de hele wereld verpesten. (denk ik). maargoed zover zijn we gelukkig nog niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Software ontwikkelaars worden het eerst door het AI monster opgevroten. Daarna komt de rest. Ook jij.Do what you love, love what you do!![]()
Die van grolsch is ook lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik dronk eerder altijd van Amstel maar die is toch minder lekker
Ik ga op de Italiaanse tourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat een pessimistische kijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk he en ben ik ff serieus, zal AI de hele wereld verpesten. (denk ik). maargoed zover zijn we gelukkig nog niet.
Het kan ook iets moois opleveren.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die van grolsch is ook lekker
Ik ga op de Italiaanse tourAh is die lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hebben jullie er wel eens stil bij gestaan? hoeveel de wereld veranderd is, met alles dus he, en wil niet sentimenteel doen.
Ok denk meeste hier zijn iig 30+
maar kijk eens naar toen je kind was en wat er nu is. Ok zet dat uit over een hele grote schaal van zeg maar mens of aarde of welk geloof je aanhangt. en zet dat uit op schaal *van* aarde, weetje hoe klein fucking stukje we zijn als mensheid al. en nog meer microscopisch in onze generatie.
ben kijk eens wat we allemaal deden? allemaal ten goede uiteraard maar je kunt toch op je vingers uittellen dat t nooit zo lang nog een keer doorgaat?
en wij maken dat niet mee, maar bedoel uiteindelijk..... snappen jullie wat ik bedoel nu?Do what you love, love what you do!![]()
Ja de lego van 30 jaar geleden was super simplistischquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef kree het volgende:
hebben jullie er wel eens stil bij gestaan? hoeveel de wereld veranderd is, met alles dus he, en wil niet sentimenteel doen.
maar kijk eens naar toen je kind was en wat er nu is. Ok zet dat uit over een hele grote schaal van zeg maar mens of aarde of welk geloof je aanhangt. en zet dat uit op schaal *van* aarde, weetje hoe klein fucking stukje we zijn als mensheid al. en nog meer microscopisch in onze generatie.
ben kijk eens wat we allemaal deden? allemaal ten goede uiteraard maar je kunt toch op je vingers uittellen dat t nooit zo lang nog een keer doorgaat?
en wij maken dat niet mee, maar bedoel uiteindelijk..... snappen jullie wat ik bedoel nu?![]()
Mwah is niet het lekkerste bierquote:
Maar was in aanbieding.
Het was of Heineken of PeroniIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jazeker snappen we het. Het is ook niet de eerste keer dat je het hier over hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef kree het volgende:
en wij maken dat niet mee, maar bedoel uiteindelijk..... snappen jullie wat ik bedoel nu?
Je kunt het ook over leuke en positieve dingen hebben dan om de paar weken dit weer aan te kaarten.How can I make this topic about me?![]()
Oh haha, ik kan t altijd uit proberenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah is niet het lekkerste bier
Maar was in aanbieding.
Het was of Heineken of Peroni
Ik heb nu waterdrop passion fruit![]()
![]()
Ok opa Kreequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef kree het volgende:
en wij maken dat niet mee, maar bedoel uiteindelijk..... snappen jullie wat ik bedoel nu?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee. Snap er geen zak van wat je nou eik wil vertellenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef kree het volgende:
en wij maken dat niet mee, maar bedoel uiteindelijk..... snappen jullie wat ik bedoel nu?![]()
Ja, steeds weer ditzelfde negatieve. En wij kunnen er toch niks mee.How can I make this topic about me?![]()
Is die lekker?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh haha, ik kan t altijd uit proberen
Ik heb nu waterdrop passion fruitIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Om de paar weken? Elke keer dat hij hier is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker snappen we het. Het is ook niet de eerste keer dat je het hier over hebt.
Je kunt het ook over leuke en positieve dingen hebben dan om de paar weken dit weer aan te kaarten.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Eigenlijk issie zo autistisch als de neten en kan slecht tegen veranderingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Snap er geen zak van wat je nou eik wil vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat schijnt zich te herhalenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
De wereld veranderd idd.. en de generatie ook niks aan te doen
Zegt men
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk issie zo autistisch als de neten en kan slecht tegen veranderingDan gaat ie het nog zwaar krijgen de komende jaren. Gaat hard nu met ontwikkelingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah net zoals dingen op tvquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat schijnt zich te herhalen
Zegt men![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan gaat ie het nog zwaar krijgen de komende jaren. Gaat hard nu met ontwikkelingen.PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je gaat mee in de flow
Of je wordt een oude brompot
ALs er nu niemand op reageert stopt het vanzelfquote:ooit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk jequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er nu niemand op reageert stopt het vanzelfooit
Juist.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Of je wordt een oude brompotHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan gaat ie het nog zwaar krijgen de komende jaren. Gaat hard nu met ontwikkelingen.Ontwikkelen is het minst leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of je doet beide. Lekker meegaan en toch zeikenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Of je wordt een oude brompot![]()
![]()
Je weet dat “ooit” een ruim begrip is?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er nu niemand op reageert stopt het vanzelfooit
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik moest het ff laten bezinken maar ik denk dat we op dezelfde lijn zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt er ook beetje aan of we beide op één lijn zitten en hetzelfde voor ogen hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of je doet beide. Lekker meegaan en toch zeiken
Geen dodemansknop? Als je die niet op tijd loslaat en weer indrukt stopt de trein vanzelf.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Nee, dit gaat niet over etenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest het ff laten bezinken maar ik denk dat we op dezelfde lijn zitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen dodemansknop? Als je die niet op tijd loslaat en weer indrukt stopt de trein vanzelf.
Ja of men moppert of men blijft doorgaan met reageren of commentaar geven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gebolktquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wij gaan bolkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja het maakt niet uit wat, maar gaat ff over het idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja de lego van 30 jaar geleden was super simplistisch
weet nu al of straks al, waar ging t over en dat er in staat kree gezeik. naja dat is het maar denk wel dat ik een pu nt heb.Do what you love, love what you do!![]()
Ai ai aiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik bedoel het niet negatief eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker snappen we het. Het is ook niet de eerste keer dat je het hier over hebt.
Je kunt het ook over leuke en positieve dingen hebben dan om de paar weken dit weer aan te kaarten.
Kan je zelf niet meer denkenquote:
Bolk die DotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een . voor kreequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
naja het maakt niet uit wat, maar gaat ff over het idee.
weet nu al of straks al, waar ging t over en dat er in staat kree gezeik. naja dat is het maar denk wel dat ik een pu nt heb.![]()
![]()
lol oke heb mijn zegje gedaan. hoe we hier weer opkwamen. naja. maakt t uit. t maakt altijd wel mooie discussie denk.
ja maar ik snap nu nog steeds niet waarom elektromonteurs zoveel belangrijker zijn dan software ontwikkelaars.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:56 schreef kree het volgende:
lol oke heb mijn zegje gedaan. hoe we hier weer opkwamen. naja. maakt t uit. t maakt altijd wel mooie discussie denk.![]()
"denk ik."quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:56 schreef kree het volgende:
lol oke heb mijn zegje gedaan. hoe we hier weer opkwamen. naja. maakt t uit. t maakt altijd wel mooie discussie denk.
niet "denk". "denk ik"How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar ik snap nu nog steeds niet waarom elektromonteurs zoveel belangrijker zijn dan software ontwikkelaars.
Is ook niet zoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar ik snap nu nog steeds niet waarom elektromonteurs zoveel belangrijker zijn dan software ontwikkelaars.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherfquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"denk ik."
niet "denk". "denk ik"
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
euh dat heb ik nooit gezegd?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar ik snap nu nog steeds niet waarom elektromonteurs zoveel belangrijker zijn dan software ontwikkelaars.
dat maak je er zelf van?Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, ik zit nu vast in een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ie nu vast aan Copilot aan het vragen, of niet @:gebrokenglas
tis ook niet meer als denken he? kan niet zeggen tis zo...? dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"denk ik."
niet "denk". "denk ik"Do what you love, love what you do!![]()
Oh kut.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nu vast in een vicieuze cirkel.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
euh dat heb ik nooit gezegd?
dat maak je er zelf van?![]()
Nou die indruk kreeg ik wel daarnet. Dat monteurs altijd nodig zijn en programmeurs enzo niet, vervangbaar en obsolete binnenkort.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
euh dat heb ik nooit gezegd?
dat maak je er zelf van?How can I make this topic about me?![]()
WouterGod
Dat de juiste zinsconstructie is "denk ik" en niet "denk".quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook niet meer als denken he? kan niet zeggen tis zo...? dus wat is je punt?How can I make this topic about me?![]()
Paarsgepunte schoenen? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die met pak en puntschoenen pakken óf de serieuze knaken of worden straks weggesaneerd als de economie bijdraait. Gelukkig ben ik altijd in de techniek gebleven én draag ik soms puntschoenen. Het beste van twee werelden!![]()
![]()
@Dotteke en ik hebben nu een vraag….quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat de juiste zinsconstructie is "denk ik" en niet "denk".![]()
![]()
We zijn hier inderdaad voor puntenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook niet meer als denken he? kan niet zeggen tis zo...? dus wat is je punt?
Dit klopt denkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat de juiste zinsconstructie is "denk ik" en niet "denk".Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja doe jij dat zelf niet ook dan? ik zei niet dat we alleen nog programmeurs of system engineers nodig hebben?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou die indruk kreeg ik wel daarnet. Dat monteurs altijd nodig zijn en programmeurs enzo niet, vervangbaar en obsolete binnenkort.
jij zei meer eigenlijk. we hebben elektro mensen ( of oke dat is dingetje van). maar helemaal geen technische mensen meer nodig, want fixen ai wel ?
Of ben ik nou gek?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, die kleuren mooi bij de lansquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Paarsgepunte schoenen? Ik vraag dit voor een vriendin![]()
![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spoor je neefjes aan om later ook in de techniek te gaan werkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
eens. maar je snapt mijn punt wel toch he? en denk zeker als je ook in de techniek werkt dan zie je ook wel in dat er gewoon zwaar tekort aan vakmensen is steeds meer. erger nog bedrijven hebben er nooit rekening mee gehouden en oude garde met kennis gaat met pensioen nu denk vooral.
en dan is er een gat.![]()
![]()
Oja, punten. Bolk!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We zijn hier inderdaad voor puntenHow can I make this topic about me?![]()
owh dat, who cares, jullie weten dat ik zo ben. altijs al. doet niet toe in het hele verhaal. maar dank voor je opmerking.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat de juiste zinsconstructie is "denk ik" en niet "denk".Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij heb ik dat niet gezegd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe jij dat zelf niet ook dan? ik zei niet dat we alleen nog programmeurs of system engineers nodig hebben?
jij zei meer eigenlijk. we hebben elektro mensen ( of oke dat is dingetje van). maar helemaal geen technische mensen meer nodig, want fixen ai wel ?
Of ben ik nou gek?How can I make this topic about me?![]()
Ik ga zo een bruine punt wegbrengen denkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het zijn al kleine techniekers aan t wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Spoor je neefjes aan om later ook in de techniek te gaan werken
Daarom zijn er die strenge examinatoren nodig!!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer klopt die omschrijving. maar zoals gezegd. hier nemen ze mensen op aan he bij ons. van oke die zal t wel weten.
dan gaan ze mee met mij soms. dag ofzo. en denk ik je snapt er helemaal niks van in de praktijk.
dit hele punt wil ik nu al de hele tijd maken.
heel NL en alle bedrijven hebben technisch personeel in een hoekje gezet met laag salaris. en meen ik echt.
en nu gaan ze er pas tegen aan lopen, als ik nu 20 zou zijn zou ik 10x switchen in 5 jaar en ze helemaal een poot uit draaien in salaris. en kom je wss veel hoger uit als wat ik nu zit, op je midden 20 jaar. want nu hebben ze ons technisch personeel ineens wel nodig he...... en mekken maar we kunnen niet vinden..... ja fuckers is jullie eigen schuld terwijl je je zakken vulde.
echt ziedend nog ent niet maar kan me hier flink over opnbaaien. zeker als ik weer in nieuws hoor we kunnen geen personeel vinden. wij kunnen er niks aan doen. huil huil huil, fuck dat.![]()
Nou, wij. Anders zou ik het niet opmerken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat, who cares, jullie weten dat ik zo ben. altijs al. doet niet toe in het hele verhaal. maar dank voor je opmerking.How can I make this topic about me?![]()
Zodra we zelfhelende materialen hebben uitgevonden zijn monteurs ook niet meer nodigquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe jij dat zelf niet ook dan? ik zei niet dat we alleen nog programmeurs of system engineers nodig hebben?
Of ben ik nou gek?![]()
We waren ooit dichtbij, zie de Nokia telefoons van vroeger... Uiteindelijk komt het![]()
![]()
Had jij beter niet je tijd kunnen steken in leren voor je examen maandag?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanmorgen ook nog een lading bruine punten gedoneerd aan de plantjes van een gelukkige voortuin eigenaar![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja dat klopt. tis ff wel heel kort zo samengevat, maar oke jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Daarom zijn er die strenge examinatoren nodig!!Do what you love, love what you do!![]()
ja *wij is altijd gevaarlijk hier. gehehehe.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wij. Anders zou ik het niet opmerken.
maar maakt niet uit ik weet dat enzo, ter info aangenomen.Do what you love, love what you do!![]()
Schnell met je pannen en potten naar het binnenhof, dat dit mogelijk is in een beschaafd land zoals Nederlandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef bondage het volgende:
[..]
De ravioli was niet te vreten... Teveel peper
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef bondage het volgende:
[..]
De ravioli was niet te vreten... Teveel peper
Ich mache die BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
eueheum. zijn we dan sowieso nog nodig als zelf denkende individuen met een mening?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Zodra we zelfhelende materialen hebben uitgevonden zijn monteurs ook niet meer nodig![]()
We waren ooit dichtbij, zie de Nokia telefoons van vroeger... Uiteindelijk komt het
]
my god zeg blij dat ik nooit zal meemaken. over max 50 jaar ben ik wel dood ook.
in het algemeen, wil hier best over doorgaan he want ik vind dit dan een oke discussie hier ff.
maar als jullie door willen gaan met onzin mag t ook he?Do what you love, love what you do!![]()
ja dat had gekund idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij beter niet je tijd kunnen steken in leren voor je examen maandag?Do what you love, love what you do!![]()
Proost dan maar @SwJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
De keepster van Wales
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 05-07-2025 18:11:05 ]How can I make this topic about me?![]()
Is dit DTS of het Kree Dagboek Topique Reeks![]()
lief dagboekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit DTS of het Kree Dagboek Topique Reeks
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit DTS of het Kree Dagboek Topique Reeks
Heb inmiddels koffie gehad maar proef het nog steeds achter in de strot. Geen fijne nasmaak, vind ze zelf ookquote:![]()
![]()
Getsiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb inmiddels koffie gehad maar proef het nog steeds achter in de strot. Geen fijne nasmaak, vind ze zelf ook
Waar gaat het over?Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
ik ga filmpje kijken, Euhm eens even denken welke is toepasselijk?
Verkeerde. Dat was de kree start knop.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas drukt op de rode knop![]()
Ik heb ChatGPT gevraagd hoe om te gaan met kree en ik kreeg dit advies:quote:quote:Er kunnen momenten zijn van frustratie als dingen niet helemaal gaan zoals verwacht, en het kan zijn dat ze meer moeite hebben om met stress of nieuwe situaties om te gaan. Toch is het ook mogelijk dat ze, ondanks de uitdagingen, een rijk binnenwereld hebben en genieten van hun favoriete activiteiten, sociale interacties of momentjes van rust.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben al heel de tijd aan het drukken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas drukt op de rode knop
Hij werkt nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hier kunnen we niks meequote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ChatGPT gevraagd hoe om te gaan met kree en ik kreeg dit advies:
[..]
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Dat is niet echt een adviesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
klik aan / klik uit hequote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Verkeerde. Dat was de kree start knop.
lol zonder gekheid. ik laat jullie ff met rust, ga maar bolken of het over iets anders hebben. ik vond t btw wel leuk deze discussie. maargoed
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Misschien kree gewoon even een filmpje laten kijken, wellicht word hij daar rustig van!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga je leren? Echt?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
klik aan / klik uit he
lol zonder gekheid. ik laat jullie ff met rust, ga maar bolken of het over iets anders hebben. ik vond t btw wel leuk deze discussie. maargoedHow can I make this topic about me?![]()
quote:Het is dan ook chatgtp en geek psychiater met een zware studie en decenia aan ervaring achter de kiezenquote:
Oei oei oei dat was me weer een loeiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morgen is morgen gewoon weer vandaagquote:
Morgen moet hij gaan leren want het examen is maandag.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen is morgen gewoon weer vandaagHow can I make this topic about me?![]()
En de dag na morgen moet hij zich ziek gaan meldenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen moet hij gaan leren want het examen is maandag.
Moet niksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb uit betrouwbare bron dat er zo weer een uitzending begint op Radio 49.
Om 18:30 uur al.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hakken, rammen, tanken en snoeihard luisterenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:21 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er zo weer een uitzending begint op Radio 49.
Om 18:30 uur al.![]()
![]()
M.a.w. we hebben geen reet aan chatgptquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is dan ook chatgtp en geek psychiater met een zware studie en decenia aan ervaring achter de kiezen
Mananaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij beter niet je tijd kunnen steken in leren voor je examen maandag?![]()
![]()
Zie ik hier een spelfout van Meelie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat duurt geen 50 jaar meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
eueheum. zijn we dan sowieso nog nodig als zelf denkende individuen met een mening?
]
my god zeg blij dat ik nooit zal meemaken. over max 50 jaar ben ik wel dood ook.
in het algemeen, wil hier best over doorgaan he want ik vind dit dan een oke discussie hier ff.
maar als jullie door willen gaan met onzin mag t ook he?
Bolk.![]()
O jee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zie ik hier een spelfout van Meelie?
Mańana![]()
![]()
Hallo halloquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu naar de winkel voor alleen een paar pakken koffie
En Bastogne.
En pizza.
En eten voor morgen.![]()
Maakt maily een spelfout?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zie ik hier een spelfout van Meelie?
Bastogne koeken zijn ook op inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Kan gewoon.
En Bastogne.
En pizza.
En eten voor morgen.How can I make this topic about me?![]()
Kan morgen ook nogquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu naar de winkel voor alleen een paar pakken koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem maar een grote tas meequote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bastogne koeken zijn ook op inderdaad![]()
![]()
Does liefquote:
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: